quote:
Gecondoleerdquote:
Mij niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je mag me PM'en. DM'en. Msn'en. Sms'en. Zoiets
Ik schijn mooie tieten te hebben, verder komen ze nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:48 schreef missbehavin het volgende:
Ik schijn een mooie neus te hebben
En ik heb gouden ballen en als je erover wrijft mag je een wens doen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:48 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik schijn mooie tieten te hebben, verder komen ze niet
Maar, je persoonlijkheid dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik schijn mooie tieten te hebben, verder komen ze niet
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En ik heb gouden ballen en als je erover wrijft mag je een wens doen.
Geen idee, zijn neuzen ooit mooi?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:48 schreef missbehavin het volgende:
Die komt niet voorbij dr tietenquote:
Ik wist het ook niet!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee, zijn neuzen ooit mooi?
ow, en komen ze ook allemaal uit?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zó graag hoef ik nou ook weer niet een DBSquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zoek een wensputquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, nou ik heb wel wat te wensen!
Waarom denk je dat ik zo actief ben op internet?quote:
Echt welquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee, zijn neuzen ooit mooi?
Ja eh, ik heb net wens-ballen gevonden!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zoek een wensput
Of een geest-in-de-lamp!
Om keiveel ONS te scoren toch, zoals iedere zichzelf respecterende single?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo actief ben op internet?
Vanwege het goede gezelschap hier?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo actief ben op internet?
Waarom genoegen nemen met 1 DBS.. Doe er dan een Vanquish S bij..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zó graag hoef ik nou ook weer niet een DBS
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vreemde mensen die dat zeggen dan
Of een sugardaddy te vinden die je mag neuken in ruil voor schoenen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Om keiveel ONS te scoren toch, zoals iedere zichzelf respecterende single?
Ik zeg niet dat het niet zo is, het is alleen geen lichaamsdeel wat ik een compliment zou geven..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dus jij zegt dat het niet zo is. Damn, net een compliment gehad, thanks jofufunpooper
I knowquote:
Altijd!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is hier zo verdraaide gezellig altijd
Ik vond het juist wel een lieve!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet zo is, het is alleen geen lichaamsdeel wat ik een compliment zou geven..
Dan liever de DB5 die ik gisteren hier neerzette...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waarom genoegen nemen met 1 DBS.. Doe er dan een Vanquish S bij..
Heb hier nog een paar kaplaarzen staan die ik niet gebruikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Of een sugardaddy te vinden die je mag neuken in ruil voor schoenen?
Oh, ware liefde vind je hier natuurlijk nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Om keiveel ONS te scoren toch, zoals iedere zichzelf respecterende single?
Beweer je nu dat jij geen goed gezelschap bent?quote:
Nou ja, dat jij nog niet aan de vrouw bent, ongelooflijk!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb hier nog een paar kaplaarzen staan die ik niet gebruik
hey idioot, die versterker is verrekte goed! echt superquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is hier zo verdraaide gezellig altijd
Ja, maar net als in de meeste sprookjes mag niet iedereen ze aaien!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, ik heb net wens-ballen gevonden!
Jeetje, L-Equote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Of een sugardaddy te vinden die je mag neuken in ruil voor schoenen?
Ik ben fantastisch gezelschap, ask anyone!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beweer je nu dat jij geen goed gezelschap bent?
Josti, noem je me nu een idioot? Ik weet wel wat ik practisch gratiz weggeef!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hey idioot, die versterker is verrekte goed! echt super
Waarom dan die rare comment net?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben fantastisch gezelschap, ask anyone!
Complimenten zijn altijd lief toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vond het juist wel een lieve!
mwah.. niet overdrijven, het is dat ik verliefd ben op Peuter en jou voor lief neemquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben fantastisch gezelschap, ask anyone!
Dat.. Klinkt enorm ziekquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
mwah.. niet overdrijven, het is dat ik verliefd ben op Peuter en jou voor lief neem
Op peuter?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
mwah.. niet overdrijven, het is dat ik verliefd ben op Peuter en jou voor lief neem
Damn, nu ga ik het zéker mooi installeren, anders ga ik me schuldig voelenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Josti, noem je me nu een idioot? Ik weet wel wat ik practisch gratiz weggeef!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, maar net als in de meeste sprookjes mag niet iedereen ze aaien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |