Te koopquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb een depressie te koop, iemand?
Gratis mag ook, als ik er maar vanaf ben..quote:
Heb je een huis over?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor jou heb ik vast ook nog wat liggen, de volgende keer neem ik ook wat voor jou mee![]()
Dan zou ik er eerst zelf gaan wonenquote:
Ik heb het harder nodigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan zou ik er eerst zelf gaan wonen
Prachtig cadeau. Ik ben blij.quote:
Als ik mn zaakjes niet op orde heb, kan ik anderen toch ook niet helpenquote:
Houd je mond, ik ben op dieet. Nu snak ik naar chocola.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:53 schreef Watertornado het volgende:
Hé daar die M.
Zo, ik heeft net even warme choco voor mezelf gemaakt. Deze keer heb ik er Tia Maria ingedaan. Ben benieuwd of het wat is.
Oorbellendoosjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hoeft er niet perse condooms in te bewaren
Mijn liefde is er altijd ja!quote:
I knowquote:
Ooh, ik heb voor mijn toenmalige danspartner een oorbellenkastje gemaakt waar een spiegel voor zat.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I know![]()
Maar heb nu gewoon even behoefte aan liefde die ik ook daadwerkelijk voel enz.
Kortom flink uitgewoond worden
Aah, döner!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I know![]()
Maar heb nu gewoon even behoefte aan liefde die ik ook daadwerkelijk voel enz.
Kortom flink uitgewoond worden
Wat lief zeg!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ooh, ik heb voor mijn toenmalige danspartner een oorbellenkastje gemaakt waar een spiegel voor zat.
Hij was 60 bij 40 ofzo, en beide binnenkanten zaten helemaal vol en nog was er te weinig ruimte.
Mn vader wilde dat ook doen, tot hij zag hoeveel werk het was, toen maar via internet eentje besteldquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ooh, ik heb voor mijn toenmalige danspartner een oorbellenkastje gemaakt waar een spiegel voor zat.
Hij was 60 bij 40 ofzo, en beide binnenkanten zaten helemaal vol en nog was er te weinig ruimte.
Ja ik had er helemaal mijn best op gedaan met magnetisch sluitinkje, nepleer aan de binnenzijde en mooie stoffeerdersspijkertjes.quote:
Ik wist niet dat jij oorbellen droeg.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn vader wilde dat ook doen, tot hij zag hoeveel werk het was, toen maar via internet eentje besteld
Maar je wilde d'r niet batsen he!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja ik had er helemaal mijn best op gedaan met magnetisch sluitinkje, nepleer aan de binnenzijde en mooie stoffeerdersspijkertjes.
Ik heb zelfs mooie oorbellen voor haar gemaakt, van Bubinga.
Dat was heul niet bijzonderquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trouwens, Samzz en MissB.. Ik zou Peu overhalen voor jullie te koken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Dat hebben ze niet in emmen!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Aah, döner!
Of bedoelde je dat niet?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trouwens, Samzz en MissB.. Ik zou Peu overhalen voor jullie te koken
Nee man, zulke mensen moet je echt vanaf blijven, die slachten je echt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar je wilde d'r niet batsen he!
Je zou me eens moeten zien in een rode strikquote:
Ik wist niet dat jij zo creatief was johquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja ik had er helemaal mijn best op gedaan met magnetisch sluitinkje, nepleer aan de binnenzijde en mooie stoffeerdersspijkertjes.
Niet?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij oorbellen droeg.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee man, zulke mensen moet je echt vanaf blijven, die slachten je echt.
Alleen dat? Primaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je zou me eens moeten zien in een rode strik
Wat de neuk? Je bent er eentje van het type rare vogel met een wel heel bijzonder nest-gedrag!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat was heul niet bijzonder
Nee, maar ik heb weinig met wokken, en dit was gewoon lekker en goed gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of m'n broertje kan er niets van, dát kan ook nog..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
zo'n condoosje past mijn hele collectie inquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat de neuk? Je bent er eentje van het type rare vogel met een wel heel bijzonder nest-gedrag!
Dank je, ik wok heel veel, dat scheelt. Kwestie van de pan heet houden en vooral kort wokken. Laag en lang is een garantie voor ranzig etenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb weinig met wokken, en dit was gewoon lekker en goed gedaan![]()
Of m'n broertje kan er niets van, dát kan ook nog..
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie de PM met foto vol verlangen tegemoet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet die laatste nog zienquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kijk pirates voor de zoveelste keer
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn bank is mijn bed
Of eigenlijk, andersom
Tango?quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie de PM met foto vol verlangen tegemoet.
De bank van mn ex is mijn bed hierquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn bank is mijn bed
Of eigenlijk, andersom
Mask of Zorro, ik heb 'm je eens gestuurdquote:
Je doet er wat vrijblijvender over dan ik bedoelde.quote:
Stomme Achterhoekers.quote:
Royal flush klaveren!quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Royal flush klaveren!
* De_Kardinaal casht 30 blauwe fiches!
Stuur nou op, want anders zit ik hier weer met een chagrijnig stuk vretenquote:
Mijn bank is gewoon mijn bank, en m'n bed m'n bedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De bank van mn ex is mijn bed hier
Ach, je weet toch dat 't speciaal voor jou is?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je doet er wat vrijblijvender over dan ik bedoelde.
Super! Boerenquote:
Maar, ik heb daar geen foto vanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Stuur nou op, want anders zit ik hier weer met een chagrijnig stuk vreten
Ik heb een normaal bed, heb niet eens een bank voor mijn eigenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn bank is mijn bed
Of eigenlijk, andersom
Of zijn het nou Tukkers?quote:
4 heren? Zet je er dan eentje in de wacht?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wilde al iets posten als 'ik heb liever heren'
Maken dan!quote:
Nog niet. Binnen nu en een half uur wel.quote:
Heer zoekt vrouwquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wilde al iets posten als 'ik heb liever heren'
Maak danquote:
Een pot natquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
4 heren? Zet je er dan eentje in de wacht?
Heer zoekt Heer die houdt van de Heer - het vervolg op uit de kast met Arie B.quote:
Heeft Evie je wat wijzer kunnen maken?quote:
Dies erg mooi jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mask of Zorro, ik heb 'm je eens gestuurd
Irrelevante informatiequote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heeft Evie je wat wijzer kunnen maken?
Dag Baas81quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:14 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga weg uit singles voor vandaag, tot de volgende keer
Fijne avond Bosjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:14 schreef Bos81 het volgende:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:14 schreef Bos81 het volgende:
Waarom dat? Je doet het immers voor mij.quote:
.quote:
Sorry..quote:
Truequote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom dat? Je doet het immers voor mij.
Jij zit met een chagrijnig stuk vreten andersquote:
Okiesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry..
Ik PM je wle even, heb je ook wel recht op
Kan 'ie een beetje wokken?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Peu heeft voor me gewokt vanavond
Nu nog?quote:
Beter dan m'n broertje, en die heeft er een opleiding voor gevolgdquote:
Noemen ze dat tegenwoordig zo?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Peu heeft voor me gewokt vanavond
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Noemen ze dat tegenwoordig zo?![]()
Ach ja, blijheid, wok-vrijheid!
Nou ja, tegenwoordig noemen ze alles in een wok/wadjang tiefen gelijk "wokken", terwijl dat toch wat meer behelst dan dat.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Noemen ze dat tegenwoordig zo?![]()
Ach ja, blijheid, wok-vrijheid!
Tosti'squote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:20 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb tosti's gebakken voor soldeerboutman! En wat kan die zeuren zeg
Ik heb geen geschikt lint en ook geen fotograafquote:
Haha dat gaat morgen geregeld worden dus.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen geschikt lint en ook geen fotograaf
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:20 schreef missbehavin het volgende:
Écht wokken kan ik niet, geen goede pan en/of pit voorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ja, tegenwoordig noemen ze alles in een wok/wadjang tiefen gelijk "wokken", terwijl dat toch wat meer behelst dan dat.
Maar ach.
quote:
Soldeerboutman? Heeft ie zon heet puntje dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:20 schreef missbehavin het volgende:
Ik zat idd te denken waar ik zo snel lint vandaan haalquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haha dat gaat morgen geregeld worden dus.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Soldeerboutman? Heeft ie zon heet puntje dan?
Altijd een soldeerbout bij de hand! Das wel hendig
Nee joh.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haha dat gaat morgen geregeld worden dus.
WT is cute he.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij kwam mijn boxjes fixen. Uiteindelijk heeft ie zijn bout niet uit hoeven pakken
quote:
Je BENT in de IKEA!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zat idd te denken waar ik zo snel lint vandaan haaldenk dat ik nog wel wat oude rode doek heb liggen
Lieverd, ik ben alleen geïnteresseerd in resultaten, niet in smoezen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen geschikt lint en ook geen fotograaf
Dat gun je me wel?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij zit met een chagrijnig stuk vreten anders
quote:
Hebben ze daar lint? * PeuRac is een Ikea n00bquote:
En dan zeggen ze dat er geen lieve personen in Singles zittenquote:
Anti-climaxquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij kwam mijn boxjes fixen. Uiteindelijk heeft ie zijn bout niet uit hoeven pakken
Dat zeg ik niet hoor!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat er geen lieve personen in Singles zitten
Kilometers als 't goed isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hebben ze daar lint? * PeuRac is een Ikea n00b
Daar hebben ze allerlei nutteloze zooi, dus vast ook breed lint.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hebben ze daar lint? * PeuRac is een Ikea n00b
Ach, weet ik tochquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lieverd, ik ben alleen geïnteresseerd in resultaten, niet in smoezen.
Nee hoor, mijn boxjes doen het weerquote:
Ik heb geen EOSquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar hebben ze allerlei nutteloze zooi, dus vast ook breed lint.
Als je je EOS meeneemt gaat alles reg komme.
De treinfreak die in de verkeerde trein staptquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Awwww ik kan niet geloven dat het over mij gaat.
Zo'n schatje als jij? Tuurlijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Awwww ik kan niet geloven dat het over mij gaat.
Wie helpt mij dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:24 schreef PeuRac het volgende:
Singles helpen Singles![]()
dit is duidelijk help de singels week
Ik weet niet, ik ben verwent met echte Italiaanse Tosti's met Parmaham en friet erbijquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja.
Wil je de mijne ook eens een keertje proeven?
En dan nog even in mijn ziel stampen hè.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De treinfreak die in de verkeerde trein stapt
Ik weet genoeg. Sorryzeggersquote:
Ja sorry, het was te grappigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dan nog even in mijn ziel stampen hè.![]()
Als het met een d is komt het goed.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik ben verwent met echte Italiaanse Tosti's met Parmaham en friet erbij
Nutteloze kennis, zolang je er niet naar handelt.quote:
Alles met een D is goedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als het met een d is komt het goed.
quote:
quote:
Geen zinquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nutteloze kennis, zolang je er niet naar handelt.
Dat klopt.quote:
Alleen omdat jouw naam ermee begint zeker?quote:
En jouwe ookquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen omdat jouw naam ermee begint zeker?
Nergens. Ik heb precies genoeg.quote:
Oh, zo had ik 'm nog niet bekeken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, niet alleen daarom.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
En jouwe ook![]()
Mijne ook nietquote:
Waar heb je dan hulp bij nodig?quote:
Dat helpt nietquote:
Echt welquote:
Soms moet je het simpel houdenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, zo had ik 'm nog niet bekeken.
quote:
Oh, da's mooi. Mijn achternaam begint met een T.quote:
Bij het aanschaffen van een Aston Martin DBS.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijne ook niet
[..]
Waar heb je dan hulp bij nodig?
Ze zegt net dat 't d'r cupmaat niet is..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmm ja. Maar met mijn handtekening.
Daarvoor hoef je alleen de lotto te winnen. Appeltje eitje.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bij het aanschaffen van een Aston Martin DBS.
Dat heb ik gelezen. Maarrr dat was stiekem wel het eerste dat ik dacht dat ze bedoelde.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze zegt net dat 't d'r cupmaat niet is..Ondanks injectie
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat heb ik gelezen. Maarrr dat was stiekem wel het eerste dat ik dacht dat ze bedoelde.
wait what?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zeg, heb jij wel opgelet!?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat heb ik gelezen. Maarrr dat was stiekem wel het eerste dat ik dacht dat ze bedoelde.
Dat doe je zelfquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:34 schreef PeuRac het volgende:
Snuit gaat me arm makenik zit echt een ziek wensen lijstje weer te maken
quote:
Bedankt voor de tip, Samzz! Als ik jou toch niet had!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je alleen de lotto te winnen. Appeltje eitje.
Vandaag was heerlijk! Veel geknuffeld en gekroeld thuis, bij de Mac gegeten op zijn verzoek, veel telefoontjes/kaartjes/smsjes voor hem, helemaal goed.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Schatje! Leuke verjaardag gehad?
Lijkt me een beetje linkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:35 schreef Samzz het volgende:
Damn, ik wil ook wel eens uitgekleed worden met een zwaard
Que?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:35 schreef Samzz het volgende:
Ja, waar zou je dan toch zijn.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, Samzz! Als ik jou toch niet had!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Vandaag was heerlijk! Veel geknuffeld en gekroeld thuis, bij de Mac gegeten op zijn verzoek, veel telefoontjes/kaartjes/smsjes voor hem, helemaal goed.
Morgen breekt De Hel los: dan is het feest hier thuis. Wish me luck.
Heb hier wel een zwaard, maar kan niet beloven dat je daarna niet naar de eerste hulp moetquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:35 schreef Samzz het volgende:
En toch, weten sommigen het nogsteeds niet, om 1 of andere rare reden..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Da's niet echt een geheim ofzo
Komt goedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Vandaag was heerlijk! Veel geknuffeld en gekroeld thuis, bij de Mac gegeten op zijn verzoek, veel telefoontjes/kaartjes/smsjes voor hem, helemaal goed.
Morgen breekt De Hel los: dan is het feest hier thuis. Wish me luck.
Zorro! De mexicaanse kasthomo!quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En toch, weten sommigen het nogsteeds niet, om 1 of andere rare reden..
Ja nee, dan hoeft 't nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb hier wel een zwaard, maar kan niet beloven dat je daarna niet naar de eerste hulp moet
Zorro gebruikt heul geen zwaard, maar een degen, daar kan het idd veul beter meequote:
Detailsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zorro gebruikt heul geen zwaard, maar een degen, daar kan het idd veul beter mee
Mjah, hij heeft ze up close gezien en nog niet gezienquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms is dat juist wel een goed teken!
Nog een min puntquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms is dat juist wel een goed teken!
Nog steeds hier denk ik.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, hij heeft ze up close gezien en nog niet gezien
Wel belangrijke, want ik heb zo'n huge fantasy dragonslayer ding, en daarmee kan het echt niet zonder pijn hoorquote:
Oh hoe kan ik nog slapen vannacht?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nog een min punt![]()
Oeh en Ken Block @Top Gearmisschien wel een van de beste coureurs van dit moment.
Ik ben geen staarder hè. Bovendien was ze decent gekleed.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, hij heeft ze up close gezien en nog niet gezien
Ik heb een katana, is er al iets beter voor geschiktquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel belangrijke, want ik heb zo'n huge fantasy dragonslayer ding, en daarmee kan het echt niet zonder pijn hoor
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben geen staarder hè. Bovendien was ze decent gekleed.
voelen = geloven.
Dat ik ondanks alles toch nog je kom ophalenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh hoe kan ik nog slapen vannacht?
Oh crap, welke zender?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nog een min punt![]()
Oeh en Ken Block @Top Gearmisschien wel een van de beste coureurs van dit moment.
Liever niet op mijquote:
Dat. Maar dan zonder de wetenschap dat wanneer je de lotto wint je een AM DBS kan kopen.quote:
De NL Top Gear zender, Veronicaquote:
In Animatrix kon het geblinddoekt met een katanaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel belangrijke, want ik heb zo'n huge fantasy dragonslayer ding, en daarmee kan het echt niet zonder pijn hoor
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat ik ondanks alles toch nog je kom ophalen
Ze zijn van kunststof, niet van jouquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En je blijft van mijn tieten af!
Klopt, maar het lemmet is nogsteeds de dik denk ik.. Hij is wel lekker handelbaarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb een katana, is er al iets beter voor geschikt
Ik doe niet aan fantasy dragonslayer dingen. Dat had je kunnen weten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:
Ik durf niet.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:41 schreef missbehavin het volgende:
Oh en Yuki heeft ze gezien, het valt toch best mee?
Waarom is dat relevante info? Als of ik daar ooit aan toe kom!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe niet aan fantasy dragonslayer dingen. Dat had je kunnen weten.
AAH, my fragile little mind!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:41 schreef missbehavin het volgende:
Oh en Yuki heeft ze gezien, het valt toch best mee?
Groot gelijk hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Close enough! En nu durf ik tenminste weer een maaltijd te verorberen en te zwemmen met mijn zoon.
Een van de vetste TG-afleveringen. Prachtige stunts, prachtige setting en prachtig gefilmd.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nog een min punt![]()
Zie ik eruit als het type dat ook maar iets weet van fantasy dragonslayer dingen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waarom is dat relevante info? Als of ik daar ooit aan toe kom!
quote:
He, je bent er toch nog!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:42 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Een van de vetste TG-afleveringen. Prachtige stunts, prachtige setting en prachtig gefilmd.
En KB is ook een van de betere coureurs van het moment. Wat hij kan... held!
Euh, nee, ok.. Maar wel van de grote stevige dingenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie ik eruit als het type dat ook maar iets weet van fantasy dragonslayer dingen?
Yep. Je lijkt me wel het type voor plastic nep-tanden en elf-kunstoren!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie ik eruit als het type dat ook maar iets weet van fantasy dragonslayer dingen?
quote:
Ik ben delicaat en... Hou maar opquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euh, nee, ok.. Maar wel van de grote stevige dingen
EvieO+quote:
Precies. Dat is heel wat anders.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep. Je lijkt me wel het type voor plastic nep-tanden en elf-kunstoren!
Beetje jammer van het Iron Man gedeeltequote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beetje jammer van het Iron Man gedeelte
En ik heb vorige week een 17 jarige gevonden die fan is van AC/DC
Ja, ik geloof dat ik dat moet. Dus.quote:
Nee, volgens z'n moeder niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
Vast ook alleen maar omdat ie 't in Iron Man hoorde
Gecondoleerd M-M!quote:
Je mag me PM'en. DM'en. Msn'en. Sms'en. Zoietsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ik geloof dat ik dat moet. Dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |