Ik doe niet aan fantasy dragonslayer dingen. Dat had je kunnen weten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel belangrijke, want ik heb zo'n huge fantasy dragonslayer ding, en daarmee kan het echt niet zonder pijn hoor
quote:
Ik durf niet.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:41 schreef missbehavin het volgende:
Oh en Yuki heeft ze gezien, het valt toch best mee?
Waarom is dat relevante info? Als of ik daar ooit aan toe kom!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe niet aan fantasy dragonslayer dingen. Dat had je kunnen weten.
AAH, my fragile little mind!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:41 schreef missbehavin het volgende:
Oh en Yuki heeft ze gezien, het valt toch best mee?
Groot gelijk hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Close enough! En nu durf ik tenminste weer een maaltijd te verorberen en te zwemmen met mijn zoon.
Een van de vetste TG-afleveringen. Prachtige stunts, prachtige setting en prachtig gefilmd.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nog een min punt![]()
Oeh en Ken Block @Top Gearmisschien wel een van de beste coureurs van dit moment.
Zie ik eruit als het type dat ook maar iets weet van fantasy dragonslayer dingen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waarom is dat relevante info? Als of ik daar ooit aan toe kom!
quote:
He, je bent er toch nog!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:42 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Een van de vetste TG-afleveringen. Prachtige stunts, prachtige setting en prachtig gefilmd.
En KB is ook een van de betere coureurs van het moment. Wat hij kan... held!
Euh, nee, ok.. Maar wel van de grote stevige dingenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie ik eruit als het type dat ook maar iets weet van fantasy dragonslayer dingen?
Yep. Je lijkt me wel het type voor plastic nep-tanden en elf-kunstoren!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie ik eruit als het type dat ook maar iets weet van fantasy dragonslayer dingen?
quote:
Ik ben delicaat en... Hou maar opquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euh, nee, ok.. Maar wel van de grote stevige dingen
EvieO+quote:
Precies. Dat is heel wat anders.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep. Je lijkt me wel het type voor plastic nep-tanden en elf-kunstoren!
Beetje jammer van het Iron Man gedeeltequote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beetje jammer van het Iron Man gedeelte
En ik heb vorige week een 17 jarige gevonden die fan is van AC/DC
Ja, ik geloof dat ik dat moet. Dus.quote:
Nee, volgens z'n moeder niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
Vast ook alleen maar omdat ie 't in Iron Man hoorde
Gecondoleerd M-M!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |