Ze zegt net dat 't d'r cupmaat niet is..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmm ja. Maar met mijn handtekening.
Daarvoor hoef je alleen de lotto te winnen. Appeltje eitje.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bij het aanschaffen van een Aston Martin DBS.
Dat heb ik gelezen. Maarrr dat was stiekem wel het eerste dat ik dacht dat ze bedoelde.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze zegt net dat 't d'r cupmaat niet is..Ondanks injectie
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat heb ik gelezen. Maarrr dat was stiekem wel het eerste dat ik dacht dat ze bedoelde.
wait what?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zeg, heb jij wel opgelet!?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat heb ik gelezen. Maarrr dat was stiekem wel het eerste dat ik dacht dat ze bedoelde.
Dat doe je zelfquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:34 schreef PeuRac het volgende:
Snuit gaat me arm makenik zit echt een ziek wensen lijstje weer te maken
quote:
Bedankt voor de tip, Samzz! Als ik jou toch niet had!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je alleen de lotto te winnen. Appeltje eitje.
Vandaag was heerlijk! Veel geknuffeld en gekroeld thuis, bij de Mac gegeten op zijn verzoek, veel telefoontjes/kaartjes/smsjes voor hem, helemaal goed.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Schatje! Leuke verjaardag gehad?
Lijkt me een beetje linkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:35 schreef Samzz het volgende:
Damn, ik wil ook wel eens uitgekleed worden met een zwaard
Que?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:35 schreef Samzz het volgende:
Ja, waar zou je dan toch zijn.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, Samzz! Als ik jou toch niet had!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Vandaag was heerlijk! Veel geknuffeld en gekroeld thuis, bij de Mac gegeten op zijn verzoek, veel telefoontjes/kaartjes/smsjes voor hem, helemaal goed.
Morgen breekt De Hel los: dan is het feest hier thuis. Wish me luck.
Heb hier wel een zwaard, maar kan niet beloven dat je daarna niet naar de eerste hulp moetquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:35 schreef Samzz het volgende:
En toch, weten sommigen het nogsteeds niet, om 1 of andere rare reden..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Da's niet echt een geheim ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |