Ze zegt net dat 't d'r cupmaat niet is..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmm ja. Maar met mijn handtekening.
Daarvoor hoef je alleen de lotto te winnen. Appeltje eitje.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bij het aanschaffen van een Aston Martin DBS.
Dat heb ik gelezen. Maarrr dat was stiekem wel het eerste dat ik dacht dat ze bedoelde.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze zegt net dat 't d'r cupmaat niet is..Ondanks injectie
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat heb ik gelezen. Maarrr dat was stiekem wel het eerste dat ik dacht dat ze bedoelde.
wait what?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zeg, heb jij wel opgelet!?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat heb ik gelezen. Maarrr dat was stiekem wel het eerste dat ik dacht dat ze bedoelde.
Dat doe je zelfquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:34 schreef PeuRac het volgende:
Snuit gaat me arm makenik zit echt een ziek wensen lijstje weer te maken
quote:
Bedankt voor de tip, Samzz! Als ik jou toch niet had!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je alleen de lotto te winnen. Appeltje eitje.
Vandaag was heerlijk! Veel geknuffeld en gekroeld thuis, bij de Mac gegeten op zijn verzoek, veel telefoontjes/kaartjes/smsjes voor hem, helemaal goed.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Schatje! Leuke verjaardag gehad?
Lijkt me een beetje linkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:35 schreef Samzz het volgende:
Damn, ik wil ook wel eens uitgekleed worden met een zwaard
Que?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:35 schreef Samzz het volgende:
Ja, waar zou je dan toch zijn.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, Samzz! Als ik jou toch niet had!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Vandaag was heerlijk! Veel geknuffeld en gekroeld thuis, bij de Mac gegeten op zijn verzoek, veel telefoontjes/kaartjes/smsjes voor hem, helemaal goed.
Morgen breekt De Hel los: dan is het feest hier thuis. Wish me luck.
Heb hier wel een zwaard, maar kan niet beloven dat je daarna niet naar de eerste hulp moetquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:35 schreef Samzz het volgende:
En toch, weten sommigen het nogsteeds niet, om 1 of andere rare reden..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Da's niet echt een geheim ofzo
Komt goedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Vandaag was heerlijk! Veel geknuffeld en gekroeld thuis, bij de Mac gegeten op zijn verzoek, veel telefoontjes/kaartjes/smsjes voor hem, helemaal goed.
Morgen breekt De Hel los: dan is het feest hier thuis. Wish me luck.
Zorro! De mexicaanse kasthomo!quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En toch, weten sommigen het nogsteeds niet, om 1 of andere rare reden..
Ja nee, dan hoeft 't nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb hier wel een zwaard, maar kan niet beloven dat je daarna niet naar de eerste hulp moet
Zorro gebruikt heul geen zwaard, maar een degen, daar kan het idd veul beter meequote:
Detailsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zorro gebruikt heul geen zwaard, maar een degen, daar kan het idd veul beter mee
Mjah, hij heeft ze up close gezien en nog niet gezienquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms is dat juist wel een goed teken!
Nog een min puntquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms is dat juist wel een goed teken!
Nog steeds hier denk ik.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, hij heeft ze up close gezien en nog niet gezien
Wel belangrijke, want ik heb zo'n huge fantasy dragonslayer ding, en daarmee kan het echt niet zonder pijn hoorquote:
Oh hoe kan ik nog slapen vannacht?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nog een min punt![]()
Oeh en Ken Block @Top Gearmisschien wel een van de beste coureurs van dit moment.
Ik ben geen staarder hè. Bovendien was ze decent gekleed.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, hij heeft ze up close gezien en nog niet gezien
Ik heb een katana, is er al iets beter voor geschiktquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel belangrijke, want ik heb zo'n huge fantasy dragonslayer ding, en daarmee kan het echt niet zonder pijn hoor
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben geen staarder hè. Bovendien was ze decent gekleed.
voelen = geloven.
Dat ik ondanks alles toch nog je kom ophalenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh hoe kan ik nog slapen vannacht?
Oh crap, welke zender?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nog een min punt![]()
Oeh en Ken Block @Top Gearmisschien wel een van de beste coureurs van dit moment.
Liever niet op mijquote:
Dat. Maar dan zonder de wetenschap dat wanneer je de lotto wint je een AM DBS kan kopen.quote:
De NL Top Gear zender, Veronicaquote:
In Animatrix kon het geblinddoekt met een katanaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel belangrijke, want ik heb zo'n huge fantasy dragonslayer ding, en daarmee kan het echt niet zonder pijn hoor
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat ik ondanks alles toch nog je kom ophalen
Ze zijn van kunststof, niet van jouquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En je blijft van mijn tieten af!
Klopt, maar het lemmet is nogsteeds de dik denk ik.. Hij is wel lekker handelbaarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb een katana, is er al iets beter voor geschikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |