Aah, döner!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I know![]()
Maar heb nu gewoon even behoefte aan liefde die ik ook daadwerkelijk voel enz.
Kortom flink uitgewoond worden
Wat lief zeg!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ooh, ik heb voor mijn toenmalige danspartner een oorbellenkastje gemaakt waar een spiegel voor zat.
Hij was 60 bij 40 ofzo, en beide binnenkanten zaten helemaal vol en nog was er te weinig ruimte.
Mn vader wilde dat ook doen, tot hij zag hoeveel werk het was, toen maar via internet eentje besteldquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ooh, ik heb voor mijn toenmalige danspartner een oorbellenkastje gemaakt waar een spiegel voor zat.
Hij was 60 bij 40 ofzo, en beide binnenkanten zaten helemaal vol en nog was er te weinig ruimte.
Ja ik had er helemaal mijn best op gedaan met magnetisch sluitinkje, nepleer aan de binnenzijde en mooie stoffeerdersspijkertjes.quote:
Ik wist niet dat jij oorbellen droeg.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn vader wilde dat ook doen, tot hij zag hoeveel werk het was, toen maar via internet eentje besteld
Maar je wilde d'r niet batsen he!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja ik had er helemaal mijn best op gedaan met magnetisch sluitinkje, nepleer aan de binnenzijde en mooie stoffeerdersspijkertjes.
Ik heb zelfs mooie oorbellen voor haar gemaakt, van Bubinga.
Dat was heul niet bijzonderquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trouwens, Samzz en MissB.. Ik zou Peu overhalen voor jullie te koken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Dat hebben ze niet in emmen!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Aah, döner!
Of bedoelde je dat niet?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trouwens, Samzz en MissB.. Ik zou Peu overhalen voor jullie te koken
Nee man, zulke mensen moet je echt vanaf blijven, die slachten je echt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar je wilde d'r niet batsen he!
Je zou me eens moeten zien in een rode strikquote:
Ik wist niet dat jij zo creatief was johquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja ik had er helemaal mijn best op gedaan met magnetisch sluitinkje, nepleer aan de binnenzijde en mooie stoffeerdersspijkertjes.
Niet?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij oorbellen droeg.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee man, zulke mensen moet je echt vanaf blijven, die slachten je echt.
Alleen dat? Primaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je zou me eens moeten zien in een rode strik
Wat de neuk? Je bent er eentje van het type rare vogel met een wel heel bijzonder nest-gedrag!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat was heul niet bijzonder
Nee, maar ik heb weinig met wokken, en dit was gewoon lekker en goed gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of m'n broertje kan er niets van, dát kan ook nog..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
zo'n condoosje past mijn hele collectie inquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |