De wel bekende, corrigerende tikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Snuit moet je af en toe even op zn muil meppen.
Wanneer is je afspraak bij de dokter? Volgensmij is er gisteren meer stuk gegaan dan je schouders..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mannen zijn net rode wijn, worden lekkerder naarmate ze rijpen..
Vrouwen zijn net witte wijn, die verzuren alleen maar...
Maar soms heb je een uitzondering en kom je een witte wijn tegen die ook alleen maar lekkerder wordt naarmate deze rijpt.. L-Eik geloof dat jij er zo 1 bent..
/slijm
Deze neger heeft het helemaal begrepen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mannen zijn net rode wijn, worden lekkerder naarmate ze rijpen..
Vrouwen zijn net witte wijn, die verzuren alleen maar...
Maar soms heb je een uitzondering en kom je een witte wijn tegen die ook alleen maar lekkerder wordt naarmate deze rijpt.. L-Eik geloof dat jij er zo 1 bent..
/slijm
Do you want me to hold the sign for you?quote:
Net zoals een haperende cd-speler.. die moet soms ook even een ferme corrigerende tik hebben, en dan doet ie het weer normaalquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Snuit moet je af en toe even op zn muil meppen.
You have a sarcasm sign?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Do you want me to hold the sign for you?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Do you want me to hold the sign for you?
Keira Knightley is bezetquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:22 schreef Samzz het volgende:
Ik vind Snuit wel schattig als ie verliefd is.
Sinds wanneer? Ach, 't is Hollywood, dat duurt nooit lang.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ [url=http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:VfcIsvEi8SlcTM:http://api.ning.com/files(...)n.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Leonard heeft 'm geleend.
Alles kan kapotquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |