Nee, tieten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, het thema van vanavond is goedkoop?
Zo ben ikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
1 post van Yuki en hij is om.. Lekker consequent ben jij!
Dat heb ik je al verteldquote:
dat thema past wel bij mij.. beter dan het thema nagellak.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dus hup, hier met die wens-ballenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dan wat? Dan zegt de grote ader in mijn hoofd *pats*, kom ik in een soort comateuze toestand terecht waarop jij mij bespringt en zodra je je plezier hebt gehad laat je me afwassen tot het einde der tijden?quote:
Ben je al die PM's met aanbiedingen nu alweer zat?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:06 schreef L-E het volgende:
Ik hou niet van goedkoop. Dat van de sugardaddy meende ik niet. Heus niet.
Principes zijn er om opzij gezet te wordenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
1 post van Yuki en hij is om.. Lekker consequent ben jij!
Nee, ik was en ben niet van plan je te bespringen. Dat laatste klikt goed, thoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dan wat? Dan zegt de grote ader in mijn hoofd *pats*, kom ik in een soort comateuze toestand terecht waarop jij mij bespringt en zodra je je plezier hebt gehad laat je me afwassen tot het einde der tijden?
Stilte? Zingen zullen we!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:04 schreef L-E het volgende:
Om 23.16 was hét moment trouwens, zullen we dan een minuut stilte in acht nemen?
Jij had toch een vaatwasser?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik was en ben niet van plan je te bespringen. Dat laatste klikt goed, tho
Truequote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo ben ik
[..]
Dat heb ik je al verteld
In de zilveren zak! Verboden terreinquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus hup, hier met die wens-ballen
Dat afwassen kun je sowieso al vergeten, dus helaas hebben jouw epische tieten hun relevantie verloren.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik was en ben niet van plan je te bespringen. Dat laatste klikt goed, tho
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In de zilveren zak! Verboden terrein
Sinds ik hier veelvuldig heb gemeld dat ik in de rouw ben (JA NOG STEEDS JA!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ben je al die PM's met aanbiedingen nu alweer zat?zijn ze niet rijk genoeg?
Dat is makkelijk praten voor iemand die ze nooit heeft mogen aanschouwen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat afwassen kun je sowieso al vergeten, dus helaas hebben jouw epische tieten hun relevantie verloren.
Soms ben ik er wel, soms niet. Ligt eraan hoe erg ik jullie mis, uiteraard.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom begin je er dan ook over?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:11 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Soms ben ik er wel, soms niet. Ligt eraan hoe erg ik jullie mis, uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |