SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:59 schreef ValHallen het volgende:
Boh wat heb ik die vrijdagavond gemist. Beste 3fm dag/avond/nacht
Zaterdagavond SoD, het beste van 3fm van 22 tot 00 Met Ajouadquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:59 schreef ValHallen het volgende:
Boh wat heb ik die vrijdagavond gemist. Beste 3fm dag/avond/nacht
SoDquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:01 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Zaterdagavond SoD, het beste van 3fm van 22 tot 00 Met Ajouad
In 't geleuter van net, want reclame en zulksquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:04 schreef naatje_1 het volgende:
alweer een goede plaat, wanneer moet ik nu drinken halen...
Laten bezorgenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:04 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:04 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:04 schreef DaMook het volgende:
Hoi. Weer genoeg radio gekeken, nu gewoon luisteren
.
uitdrogen zal je!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:04 schreef naatje_1 het volgende:
Je ondertitel is hartstikke mooiquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:04 schreef miieejj het volgende:
Er staat dus ..
"voer je huidige wachtwoord in het veld hierboven"
nou dat heb ik dus gedaan.. en waar moet ik dan op klikken om zover te krijgen dat het weg is ..
Veranderingen worden toch automatisch opgeslagen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:04 schreef miieejj het volgende:
Er staat dus ..
"voer je huidige wachtwoord in het veld hierboven"
nou dat heb ik dus gedaan.. en waar moet ik dan op klikken om zover te krijgen dat het weg is ..
o ja..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:06 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Veranderingen worden toch automatisch opgeslagen?
ik hou 'm... omdat ik niet weet hoe ik het moet veranderenquote:
LOLquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:10 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik hou 'm... omdat ik niet weet hoe ik het moet veranderen
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:11 schreef Allrounder het volgende:
Genoeg gelul. Muziek graag. Een kneiterr!
dit is veel beter dan heel die the voice..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:11 schreef Allrounder het volgende:
Genoeg gelul. Muziek graag. Een kneiterr!
Daar noem je ook wat.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:13 schreef miieejj het volgende:
[..]
dit is veel beter dan heel die the voice..
Dit is radio, dan waarom geleuter over tv. Of ben ik nou zo'n verstokte radioluisteraar?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:13 schreef miieejj het volgende:
[..]
dit is veel beter dan heel die the voice..
anders komt die gast niet...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dit is radio, dan waarom geleuter over tv. Of ben ik nou zo'n verstokte radioluisteraar?
Nee, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dit is radio, dan waarom geleuter over tv. Of ben ik nou zo'n verstokte radioluisteraar?
Kan het nog net volhoudenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:12 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Die praatjes van Arie geloof ik nu wel.
Ja hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:15 schreef Allrounder het volgende:
Mensen die altijd een bril dragen en dan opeens niet ziet er altijd zo raar uit.
dat komt uit de 20'squote:
Stendersquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:16 schreef themauster het volgende:
Nu al zin Stendersen volgens mij ga ik vanuit bed ook de Freaknacht volgen tot 04.00
maak daar voor mij 6 uur van, want rudyquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:16 schreef themauster het volgende:
Nu al zin Stendersen volgens mij ga ik vanuit bed ook de Freaknacht volgen tot 04.00
tot 7 uur bedoel jequote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maak daar voor mij 6 uur van, want rudy
Die is tot 7uquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
toch wel grappig he..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:16 schreef themauster het volgende:
Kijk er ook naar uit! Daarna de kroeg in. Ook zin in.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:16 schreef themauster het volgende:
Dat wordt me te lang, ik wil ook nog wat aan mijn zaterdag hebbenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Goed bezig!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:16 schreef themauster het volgende:
Ik hoor het nu voor het eerstquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:17 schreef miieejj het volgende:
Ja, ik las het in de krant waar ze het nu over hebben
dat kloptquote:
Mee eens! Dit weekend weer Timur en Ramonquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:17 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat wordt me te lang, ik wil ook nog wat aan mijn zaterdag hebben
Die 2 zijn ethervervuilingquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mee eens! Dit weekend weer Timur en Ramon
Ik wil van 10 tot 12 SlamFM luisteren, aangezien jij daar zo lyrisch over bentquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mee eens! Dit weekend weer Timur en Ramon
http://www.ed.nl/regio/79(...)ag-en-lied-Hello.ecequote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:18 schreef henkde_j het volgende:
Wat was er met dat plein passiert? Iemand een linkje naar een nieuwsbericht?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
daar moet een remix van komen, ipv hello haaihaai enzo...
http://www.ed.nl/regio/ei(...)ag-en-lied-Hello.ecequote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:18 schreef henkde_j het volgende:
Wat was er met dat plein passiert? Iemand een linkje naar een nieuwsbericht?
Goed bezigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:19 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ik wil van 10 tot 12 SlamFM luisteren, aangezien jij daar zo lyrisch over bent
Maar meestal lig ik dan nog in me nest
Ik luister dan Rick van Veldhuizen op Veronica en daarna Top 40 Hitdossier met Erik de Zwartquote:
'Angstige momenten', gutgut, een paar trillingen..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.ed.nl/regio/79(...)ag-en-lied-Hello.ece
quote:
Ja daar ben ik benieuwd naar!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goed bezig. Meestal hoor ik alleen het laatste uurtje
. Maar die Classics Rewind (of hoe het programma mag heten) is wel aardig
.
Haha Erik de Zwart... Sorry, maar dan luister ik nog liever naar Guis of Domien. Wat een flapdrol is die Zwart.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:21 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik luister dan Rick van Veldhuizen op Veronica en daarna Top 40 Hitdossier met Erik de Zwart
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:22 schreef miieejj het volgende:
Sinds einde van de Kaak @ MIDNR luister ik geen Rickquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:21 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik luister dan Rick van Veldhuizen op Veronica en daarna Top 40 Hitdossier met Erik de Zwart
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:22 schreef miieejj het volgende:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
http://www.ed.nl/regio/ei(...)ag-en-lied-Hello.ece
Ik mis MIDNR nog weleens als ik nachtdienst hebquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
Sinds einde van de Kaak @ MIDNR luister ik geen Rick
Ik mis het ja.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik mis MIDNR nog weleens als ik nachtdienst heb.
Duitse hotels bellenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik mis MIDNR nog weleens als ik nachtdienst heb.
Ik zou het eens proberen als ik jou was Rick en Marlous zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
Sinds einde van de Kaak @ MIDNR luister ik geen Rick
arie heeft z'n shirt nog niet uitgetrokken he ..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:25 schreef purplerose het volgende:
wat een nerd is het toch ook die sandstorm![]()
Ik dacht dat hij een stemmetje deed, maar hij praat echt zoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:25 schreef purplerose het volgende:
wat een nerd is het toch ook die sandstorm![]()
Het was de Kaak en Walraven.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:25 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik zou het eens proberen als ik jou was Rick en Marlous zijn
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:25 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij een stemmetje deed, maar hij praat echt zo
Heul apartquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:25 schreef Krambo het volgende:
[..]
matig?quote:
beetje zwakjes hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:25 schreef miieejj het volgende:
[..]
arie heeft z'n shirt nog niet uitgetrokken he ..
zo lekker nasaalquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:25 schreef Krambo het volgende:
[..]
rick en marlousquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:25 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik zou het eens proberen als ik jou was Rick en Marlous zijn
godskolere, zonde van dat christelijkequote:
want jij kunt het natuurlijk beter...quote:
Joh, die doen ook alles behalve 'het', genoeg om je mee te vermaken dusquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:29 schreef purplerose het volgende:
[..]
godskolere, zonde van dat christelijke
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:29 schreef purplerose het volgende:
[..]
??quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:29 schreef purplerose het volgende:
[..]
Neequote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
want jij kunt het natuurlijk beter...
mja, dat zijn vaak de katholieke he, weet niet of hij katholiek of anders christelijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Joh, die doen ook alles behalve 'het', genoeg om je mee te vermaken dus
Ow, wel meer christenen hoor, tot aan vrijgemaakt gereformeerdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:32 schreef purplerose het volgende:
[..]
mja, dat zijn vaak de katholieke he, weet niet of hij katholiek of anders christelijk![]()
nou, die rechts naast Arie zou ik ook best hard gevenquote:
ow, dan kan het nog goedkomenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ow, wel meer christenen hoor, tot aan vrijgemaakt gereformeerdAlleen gereformeerden houden echt alles mbt seks buiten de deur.
quote:
Kwestie van Opera Mini downloaden, die comprimeert afbeeldingen server-side.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:35 schreef henkde_j het volgende:
Kan het even stoppen met die plaatjes, ik zit in de trein
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:35 schreef henkde_j het volgende:
Dus jouw gezichtsuitdrukkingen gaan zo ongeveer:quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:35 schreef henkde_j het volgende:
Hoe gaat het trouwens in de treinquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:35 schreef henkde_j het volgende:
Best ok, zodra je utrecht voorbij bentquote:
geen rare dingen gebeurt ..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Best ok, zodra je utrecht voorbij bent
Daar heeft m'n pa nog veel geld in geinvesteerd. MD autoradio, MD speler in woonkamer, portable MD speler.quote:
Dat heb je wel eens gei..quote:Zal ik dat ding even vasthouden...?
wat is een mdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:40 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Daar heeft m'n pa nog veel geld in geinvesteerd. MD autoradio, MD speler in woonkamer, portable MD speler.
Toen MP3 er nog niet was, was het een mooi systeem laten we maar zeggen
Hans heeft gelijk!. Puntquote:
quote:
Zeg maar gerust GEEN verlichtingquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:42 schreef CindieY het volgende:
Ik denk, nu ga ik eindelijk eens Uit Het Raam zien, is er nauwelijks verlichting
Topsysteem was dat, heb hier ook nog een MD-speler staan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:40 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Daar heeft m'n pa nog veel geld in geinvesteerd. MD autoradio, MD speler in woonkamer, portable MD speler.
Toen MP3 er nog niet was, was het een mooi systeem laten we maar zeggen
Ja iddquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:45 schreef naatje_1 het volgende:
De eerste uitzending van ekstraweekend in het nieuwe jaar bevat bijna alleen maar goede muziek, hopelijk blijven ze op deze weg
Heeft ie 't nog echt gedaan ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:47 schreef naatje_1 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)en_luisteraar__.html
HEEJ niet zo hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:47 schreef Allrounder het volgende:
Trouwens, heb hier nu een Dommelsch![]()
Kan me niet herinneren wanneer ik dat voor het laatst heb gehad, maar het is echt vergif!
later dat filmpje es checken, ik viel bijna van de bank van het lachenquote:
Dommelsch is lekkerquote:
Ik heb ook alleen nog maar gelezen, zo ook maar eens kijkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:49 schreef purplerose het volgende:
[..]
later dat filmpje es checken, ik viel bijna van de bank van het lachen
En door mij gemaaktquote:
huh?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:53 schreef Sirolf het volgende:
Ik vind die gebelde een beetje klinken als John Bakker...
die heb ik ook al lang niet meer gehoord..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:53 schreef Sirolf het volgende:
Ik vind die gebelde een beetje klinken als John Bakker...
Damn die gast is lang!!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen nog maar gelezen, zo ook maar eens kijken
deze uitzending kwam ie nog voorbijquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:53 schreef miieejj het volgende:
[..]
die heb ik ook al lang niet meer gehoord..
Nope, zit goed hierquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Nog niet over gestapt naar een andere brouwerij?
Gevonden!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:59 schreef Sirolf het volgende:
Ah, John Bakker FM zit nog ergens in een verhuisdoos?
[edit]
Ah wacht, daar is 'ie al!
ze hebben hem gevondenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:59 schreef Sirolf het volgende:
Ah, John Bakker FM zit nog ergens in een verhuisdoos?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |