SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:59 schreef ValHallen het volgende:
Boh wat heb ik die vrijdagavond gemist. Beste 3fm dag/avond/nacht
Zaterdagavond SoD, het beste van 3fm van 22 tot 00 Met Ajouadquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:59 schreef ValHallen het volgende:
Boh wat heb ik die vrijdagavond gemist. Beste 3fm dag/avond/nacht
SoDquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:01 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Zaterdagavond SoD, het beste van 3fm van 22 tot 00 Met Ajouad
In 't geleuter van net, want reclame en zulksquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:04 schreef naatje_1 het volgende:
alweer een goede plaat, wanneer moet ik nu drinken halen...
Laten bezorgenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:04 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:04 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:04 schreef DaMook het volgende:
Hoi. Weer genoeg radio gekeken, nu gewoon luisteren
.
uitdrogen zal je!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:04 schreef naatje_1 het volgende:
Je ondertitel is hartstikke mooiquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:04 schreef miieejj het volgende:
Er staat dus ..
"voer je huidige wachtwoord in het veld hierboven"
nou dat heb ik dus gedaan.. en waar moet ik dan op klikken om zover te krijgen dat het weg is ..
Veranderingen worden toch automatisch opgeslagen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:04 schreef miieejj het volgende:
Er staat dus ..
"voer je huidige wachtwoord in het veld hierboven"
nou dat heb ik dus gedaan.. en waar moet ik dan op klikken om zover te krijgen dat het weg is ..
o ja..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:06 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Veranderingen worden toch automatisch opgeslagen?
ik hou 'm... omdat ik niet weet hoe ik het moet veranderenquote:
LOLquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:10 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik hou 'm... omdat ik niet weet hoe ik het moet veranderen
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:11 schreef Allrounder het volgende:
Genoeg gelul. Muziek graag. Een kneiterr!
dit is veel beter dan heel die the voice..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:11 schreef Allrounder het volgende:
Genoeg gelul. Muziek graag. Een kneiterr!
Daar noem je ook wat.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:13 schreef miieejj het volgende:
[..]
dit is veel beter dan heel die the voice..
Dit is radio, dan waarom geleuter over tv. Of ben ik nou zo'n verstokte radioluisteraar?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:13 schreef miieejj het volgende:
[..]
dit is veel beter dan heel die the voice..
anders komt die gast niet...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dit is radio, dan waarom geleuter over tv. Of ben ik nou zo'n verstokte radioluisteraar?
Nee, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dit is radio, dan waarom geleuter over tv. Of ben ik nou zo'n verstokte radioluisteraar?
Kan het nog net volhoudenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:12 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Die praatjes van Arie geloof ik nu wel.
Ja hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:15 schreef Allrounder het volgende:
Mensen die altijd een bril dragen en dan opeens niet ziet er altijd zo raar uit.
dat komt uit de 20'squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |