quote:
Kwestie van Opera Mini downloaden, die comprimeert afbeeldingen server-side.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:35 schreef henkde_j het volgende:
Kan het even stoppen met die plaatjes, ik zit in de trein
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:35 schreef henkde_j het volgende:
Dus jouw gezichtsuitdrukkingen gaan zo ongeveer:quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:35 schreef henkde_j het volgende:
Hoe gaat het trouwens in de treinquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:35 schreef henkde_j het volgende:
Best ok, zodra je utrecht voorbij bentquote:
geen rare dingen gebeurt ..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Best ok, zodra je utrecht voorbij bent
Daar heeft m'n pa nog veel geld in geinvesteerd. MD autoradio, MD speler in woonkamer, portable MD speler.quote:
Dat heb je wel eens gei..quote:Zal ik dat ding even vasthouden...?
wat is een mdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:40 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Daar heeft m'n pa nog veel geld in geinvesteerd. MD autoradio, MD speler in woonkamer, portable MD speler.
Toen MP3 er nog niet was, was het een mooi systeem laten we maar zeggen
Hans heeft gelijk!. Puntquote:
quote:
Zeg maar gerust GEEN verlichtingquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:42 schreef CindieY het volgende:
Ik denk, nu ga ik eindelijk eens Uit Het Raam zien, is er nauwelijks verlichting
Topsysteem was dat, heb hier ook nog een MD-speler staan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:40 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Daar heeft m'n pa nog veel geld in geinvesteerd. MD autoradio, MD speler in woonkamer, portable MD speler.
Toen MP3 er nog niet was, was het een mooi systeem laten we maar zeggen
Ja iddquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:45 schreef naatje_1 het volgende:
De eerste uitzending van ekstraweekend in het nieuwe jaar bevat bijna alleen maar goede muziek, hopelijk blijven ze op deze weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |