Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Kamperen is dus goedkoperquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou er zit natuurlijk wel een budget aan vast he?
en we willen 2 weken alleen het staat me zo tegen dat je meteen 1000 euro kwijt ben als je in het hoogseizoen gaat. Die laatste twee weken van de zomervakantie gaat het em niet worden... dan zijn de kinderen 4 weken vervelend
Wou toch morgen nog naar de kapper, dus maar even doen dan, dank je voor de infoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je nou naar de HEMA gaat koop je daar voor 13.95 een dagkaart
Is heel goed te doen, eerst ongeveer 10 min met de bus en dan nog 5 min lopenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:15 schreef DaMart het volgende:
Hoe lang is het vanaf het station naar jou, Marijke?
Lelystad.quote:
Mja, vakanties zijn er nou eenmaal om geld te kostenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou er zit natuurlijk wel een budget aan vast he?
en we willen 2 weken alleen het staat me zo tegen dat je meteen 1000 euro kwijt ben als je in het hoogseizoen gaat. Die laatste twee weken van de zomervakantie gaat het em niet worden... dan zijn de kinderen 4 weken vervelend
wat heb je gevonden?quote:
Misschien wel, afhankelijk van hoe ik me voelquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:17 schreef LovelyLady het volgende:
hihihi die TT
Mart kom je zondag ook?
En dagkaart HEMAquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien wel, afhankelijk van hoe ik me voel.
Maar ik zag dat trein ongeveer net zo lang duurt als met de auto, dus ik weet nog niet hoe ik daarheen ga dan.
Als ik een auto had dan wist ik het welquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien wel, afhankelijk van hoe ik me voel.
Maar ik zag dat trein ongeveer net zo lang duurt als met de auto, dus ik weet nog niet hoe ik daarheen ga dan.
Succesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:17 schreef Koen66 het volgende:
Hmmmm ga maar eens de kinders naar bed dirigeren, leuke taak altij... Hebben ze zo'n zin in
Ik denk dat het zuid-duitsland wordtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, vakanties zijn er nou eenmaal om geld te kostenNet als hobbies. Maar je kunt best gewoon iets normaals doen voor niet achterlijk veel geld lijkt me?
Duitslandquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat het zuid-duitsland wordt
Ja, en dan kun je via internet een e-ticket boeken en dan uitprintenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar moet je die dan bij de kassa vragen?
Daar zijn zat campings te vinden met kindermogelijkheden iddquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Morgen dus even eentje halen, scheelt me toch nog iets te veel geldquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en dan kun je via internet een e-ticket boeken en dan uitprinten
Kennelijk hebben er wat er zin inquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
hmmmm mijn internet is traag![]()
nou eerst eenover 10 minuten gaan we open rn de eerste staan al te wachten
oh daar maak ik me ook niet zoveel zorgen om hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar zijn zat campings te vinden met kindermogelijkheden idd
ja effe een latte makenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
Dat vind ik dan weer wat overdreven.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
tis te merken dat de sneeuw weg is, overal is het weer lekker drukquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
Later = duurderquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer wat overdreven.Gewoon later komen
Speciale avond?
Meer dan genoeg dusquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:24 schreef Symphonic het volgende:
Net een kast verplaatst van de ene naar de andere slaapkamer.
We hadden pecies 3 mm over om de draai te maken
nope een gewone vrijdagquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer wat overdreven.Gewoon later komen
Speciale avond?
gisteren niets van gemerktquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tis te merken dat de sneeuw weg is, overal is het weer lekker druk
ga je met de auto of??quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh daar maak ik me ook niet zoveel zorgen om hoor
quote:
quote:
En, Gaston, welke ANDERE optie hebben we nog, naast de auto en het vliegtuig? En naast de boot? En naast de bus?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
met de auto
met vliegen wordt het volgens mij nog duurder
Met de fietsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En, Gaston, welke ANDERE optie hebben we nog, naast de auto en het vliegtuig? En naast de boot? En naast de bus?
Is leuk hoorquote:
Scheelt dat het het voor haar minder ver is dan voor LLquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ga jij lekker met je krummel op de fiets naar Zuid-Duitsland gekkehuis
Stu: Snert Top Userquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als Stu terugkomt krijgt hij een naamtopic.
Met snert erin.
Ik wilde je alleen maar ff stangenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ga jij lekker met je krummel op de fiets naar Zuid-Duitsland gekkehuis
Ik ben voorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als Stu terugkomt krijgt hij een naamtopic.
Met snert erin.
LL vs LL. Kan nog lastig wordenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Scheelt dat het het voor haar minder ver is dan voor LL
whehe idd saaiquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik adhet niet over drie uur later, maar over tien minuten ofzo
www.saai.com
Oh okeequote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wilde je alleen maar ff stangen
dikke doei ik ga niet met de treinquote:
LL heeft dikkere tettenquote:
ja en nog meer vetquote:
alleen als het warmer is dan hier *koud*quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:35 schreef pgrferrari het volgende:
Zeau, lekker op bed tv kijken naar Topgear
Wie komt erbij liggen?
wantikwistwelwatjewildezeggenquote:
Ikke, maar ook alleen maar om Top Gearquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:35 schreef pgrferrari het volgende:
Wie komt erbij liggen?
A en K vonden de trein altijd zoooo leukquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dikke doei ik ga niet met de trein
Dan wordt die kleine helemaal hyper en onhandelbaar
in een auto zittie nog gesnoerd
Pick me pick mequote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:35 schreef pgrferrari het volgende:
Wie komt erbij liggen?
Dat maak ik wel uit.quote:
ssssssssssst dat hoef je er niet bij te zeggenquote:
jij bent de enige fokker die met mij gemeet heeft (gier en gf kende ik al voor fok)quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat maak ik wel uit.
Ik ben zo'n beetje de enige fokker die jullie allebei gemeet heeft
Overigens is het wel waar trouwens
niet waar ikke ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat maak ik wel uit.
Ik ben zo'n beetje de enige fokker die jullie allebei gemeet heeft
Overigens is het wel waar trouwens
Jij ook veel plezier dit weekendquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga eens bankhangen ofzo![]()
Fijn weekend
ow ja, ik heb nog een cadeaubonquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:37 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook weer eens wat DVD's besteld bij bol.com.
Hier ben ik twee keer geweest, echt leuk daarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:38 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga gewoon weer naar The VOice of Holland kijken
Ze hebben opruiming nu, dus ik had 4 DVD's voor 5,99 euro per stuk, en toen bleken 3 van de 4 ook nog eens bij de actie '3 voor 15 euro te vallen'... in totaal 22 euro voor 4 films vind ik geen slechte dealquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ow ja, ik heb nog een cadeaubon
* gaat naar bol.com
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:38 schreef Bos81 het volgende:
Ik ook het staat aan maar zit wel gewoon lekker aan tafel met mijn lattequote:
jazeker vorig jaar zomer bij huppel thuisquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:38 schreef Bos81 het volgende:
Jullie liever dan ikquote:
Was toen wel tofquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
jazeker vorig jaar zomer bij huppel thuis
zeer zeker heb me prima vermaaktquote:
Oh okeequote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
jazeker vorig jaar zomer bij huppel thuis
mijn aller eerste fok meetquote:
ik ook niet maar ik sliep bij mijn ouders en ik ging kapot van misselijkheid en de jeukquote:
niet waarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij bent de enige fokker die met mij gemeet heeft (gier en gf kende ik al voor fok)
Joah, gezelligquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:43 schreef pgrferrari het volgende:
Dan komen LL, Marijke en Trev erbij liggen
Misselijkheid door de spanning of gewoon wat anders?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ook niet maar ik sliep bij mijn ouders en ik ging kapot van misselijkheid en de jeuk
Dat is wel gezelligquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:43 schreef pgrferrari het volgende:
Dan komen LL, Marijke en Trev erbij liggen
Nee, 1 persoonsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misselijkheid door de spanning of gewoon wat anders?
[..]
Dat is wel gezellig, heb jij wel een groot genoeg bed?
Anders neem ik mijn bed wel meequote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
voornamelijk door de hittequote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
We gaan het bed van Marijke testenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Anders neem ik mijn bed wel mee
Is wel lekker knusquote:
Oeh, dat is ook nice, in jou bedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Anders neem ik mijn bed wel mee
Dat is ook een van de reden dat ik weinig heb geslapenquote:
Wijquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
We gaan het bed van Marijke testen
en fubarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet waar![]()
friemel en biekske heb je ook gemeet
neuke krikke pijpe beffe wippe en schommelequote:
nouuuuu dat weet ik niet hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
neuke krikke pijpe beffe wippe en schommele
goeden multitasker ben jij.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
neuke krikke pijpe beffe wippe en schommele
Iddquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Laats zei je tegen mij nog heel was anders
Achter elkaar aan he, niet tegelijk natuurlijkquote:
Weekend he, wij bestaan uit 9-tot-5-fokkersquote:
ik was even verhuizenquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Laats zei je tegen mij nog heel was anders
huh whut?quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Allemaal zeker Top Gear aan het kijken
Hey STquote:
Ontken het maar nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik was even verhuizen
[..]
[..]
huh whut?
hoooooooooiquote:
Hai snoetepoepedoepertjequote:
Ook vetquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
De winter special blijft toch mijn favo
Oh, dan heb je nog evenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:10 schreef Ladylike het volgende:
Ben er weer
nog niets gevonden op bol.com, maar heb nog een heel jaar
Ja, net even lekker op mijn massagekussen gezetenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lekker aan het genieten van je weekend?
Mag ik zo ook even?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, net even lekker op mijn massagekussen gezeten
Mag ik ook?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, net even lekker op mijn massagekussen gezeten
Ik zou er zeker eens heen gaan als ik daar was jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit soort dingen vind ik gaaf, ik heb wel wat met grave yards
lieverdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit soort dingen vind ik gaaf, ik heb wel wat met grave yards
zal ik hem zondag maar even meenemen?quote:
Doe maar, zijn we er wel lang genoeg dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zal ik hem zondag maar even meenemen?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zal ik hem zondag maar even meenemen?
Nou ja, het is een kwartiertje per keer, dus dat moet lukken tochquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe maar, zijn we er wel lang genoeg dan?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, het is een kwartiertje per keer, dus dat moet lukken toch
Jij? Nee hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nienke
Was ik erg flauw gisteren naar een bepaald iemand toe?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, het is een kwartiertje per keer, dus dat moet lukken toch
zonder wat precies?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
dan is het geen probleem
Maar deze keer kom ik wel zonder![]()
Is het een nieuwe aflevering dan, of een herhaling van een herhaling?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Allemaal zeker Top Gear aan het kijken
maar dat was toch iemand anders?quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar dat was toch iemand anders?
Wel voor het zingen de kerk uit dan he!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
dan is het geen probleem
Maar deze keer kom ik wel zonder![]()
ik zat stiekem wel te lachenquote:
nieuwjaars toetquote:
Dat blijktquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn geheugen is zo lek als een vergiet dus
Oh geeft niet, ik doe toch aan de lijnquote:
Daarom ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh geeft niet, ik doe toch aan de lijn
Je kent het of je kent het nietquote:
Bwehehehehe.quote:
Oh, maar je leeft nogquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:24 schreef pgrferrari het volgende:
Ik drink een blikje 7 up van houdbaarheidsdatum 12 2009
Plus extra huiswerk... Dertien pagina's Frans vertalen... misschien dat ik daarna wat van die onleesbare handleiding snapquote:
Weet je zeker dat het niet de verkoop datum isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:24 schreef pgrferrari het volgende:
Leuk tochquote:
houdbaarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet de verkoop datum is
[..]
Leuk toch
Gaat goed daarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dunno
Tijd geen sevenup op, en net wat anders gedronken
dus proef het niet
TOET TOEEEEEEEEEEEEEEEEEETquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:27 schreef DaMart het volgende:
Pas maar op, straks post TOETland ineens mee
O, goed dat je het zegt. Volgende maand kom ik dan ook wel van die flessen die al wat langer staan af!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:24 schreef pgrferrari het volgende:
Hotel?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:32 schreef DaMart het volgende:
Wat een heerlijk relaxed album is 'Hotel' van Moby toch.
Hey Stuquote:
Eindelijk baas over de afstandsbediening?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:33 schreef Ladylike het volgende:
zo, verhaal is voorgelezen, ik kan zappen
Vakantiequote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stuart, ga je ook mee op vakantie?.
Yepquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Eindelijk baas over de afstandsbediening?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hotel.
Met onder andere dit nummer:
Ik kan veronica je goed aanradenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yep
Nu eens kijken of er iets interessants op is
Oooh, ik dacht serieus aan een of andere groeps vakantiequote:
herhaling toch?quote:
We hebben de hele dag topics ter ere van jou gemaaktquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, ik dacht serieus aan een of andere groeps vakantie
Hoezo, gaan we een berg op?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Moeten we wel een beetje doortrappen nu
Sorry dat ik er niet wasquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
We hebben de hele dag topics ter ere van jou gemaakt
Moeten we een keer een dag voor plannen eigenlijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Zijn ze nou al langs dat kutweggetje waar Jeremy Clarkson bijna afdonderd?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Van een special, die blijven altijd leuk
Ik vind de specials en de afleveringen waarin ze voornamelijk wat aparts doen over het algemeen ook leuker dan die waarin ze alleen maar rondrijden in snelle auto'squote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Van een special, die blijven altijd leuk
Morgen #2500quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja, als we weer een keer zin hebbenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moeten we een keer een dag voor plannen eigenlijk
Viel nogal tegen. Was op de sale afgegaan maar alleen als je maat L of XL hebt kun je een beetje leuke kleding kopen want S en/of M is nagenoeg niet (meer) verkrijgbaarquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zijn ze nou al langs dat kutweggetje waar Jeremy Clarkson bijna afdonderd?
Ik heb altijd zinquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, als we weer een keer zin hebben
Ja, moet wel vrij spontaan zijn inderdaadquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, als we weer een keer zin hebben
Dat kan overigens makkelijk hoorquote:
Oh ja, ik zie hetquote:
Ohquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Viel nogal tegen. Was op de sale afgegaan maar alleen als je maat L of XL hebt kun je een beetje leuke kleding kopen want S en/of M is nagenoeg niet (meer) verkrijgbaar
Ja, was naar Selfridges, Harrods en Harvey Nichols geweestquote:
Dan moet je vaker snackenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:41 schreef Stuart het volgende:
Ja, was naar Selfridges, Harrods en Harvey Nichols geweest
Maar maat S en M zijn er gewoon zo goed als niet. Ik ben te klein![]()
Maar je weet toch dat GF alle kleding in de maten SM laat opkopen!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, was naar Selfridges, Harrods en Harvey Nichols geweest
Maar maat S en M zijn er gewoon zo goed als niet. Ik ben te klein![]()
Nee, dan maar geen sale voor Stuquote:
Hehehequote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar je weet toch dat GF alle kleding in de maten SM laat opkopen!
Nou, zo rijk ben ik niet hoorquote:
Maar nee, maat 30 (heup) is er dus nooit. Dan moet je 36 of 38 hebbenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, zo rijk ben ik niet hoor
Maar goed, ik bedoel, als je een broek kunt kopen voor 110 die normaal 220 is wil ik dat ook eens
220? 110?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar nee, maat 30 (heup) is er dus nooit. Dan moet je 36 of 38 hebben
Weirdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wtf?
[ [url=http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:uAcs9Yb8flttVM:http://www.leffingefreaks(...)n.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Ja, broeken zijn normaal tussen de 180 en 230/240 en nu veel met 50% korting maar dus niet in maat 30quote:
Dat kloptquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Berenhap is een gehaktbal met ui toch?
Wat duuuuuuuuuuuuuuurquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, broeken zijn normaal tussen de 180 en 230/240 en nu veel met 50% korting maar dus niet in maat 30![]()
Ja, maat 30 heup heb ik dus
Ja, is ook duur en daarom zou het leuk zijn als ik ook een keer iets in de sale kan kopen. Maar nee hoorquote:
??quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik hier nog wat anders wat dat tegen gaat
In de sale nog steeds duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, is ook duur en daarom zou het leuk zijn als ik ook een keer iets in de sale kan kopen. Maar nee hoor
Jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In de sale nog steeds duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur
Ik snapte je zin dit keer. Maar wat?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb hier nog wat staan wat mijn zin in snacks tegen gaat
Een weegschaal?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb hier nog wat staan wat mijn zin in snacks tegen gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |