Hotel?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:32 schreef DaMart het volgende:
Wat een heerlijk relaxed album is 'Hotel' van Moby toch.
Hey Stuquote:
Eindelijk baas over de afstandsbediening?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:33 schreef Ladylike het volgende:
zo, verhaal is voorgelezen, ik kan zappen
Vakantiequote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stuart, ga je ook mee op vakantie?.
Yepquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Eindelijk baas over de afstandsbediening?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hotel.
Met onder andere dit nummer:
Ik kan veronica je goed aanradenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yep
Nu eens kijken of er iets interessants op is
Oooh, ik dacht serieus aan een of andere groeps vakantiequote:
herhaling toch?quote:
We hebben de hele dag topics ter ere van jou gemaaktquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, ik dacht serieus aan een of andere groeps vakantie
Hoezo, gaan we een berg op?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Moeten we wel een beetje doortrappen nu
Sorry dat ik er niet wasquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
We hebben de hele dag topics ter ere van jou gemaakt
Moeten we een keer een dag voor plannen eigenlijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Zijn ze nou al langs dat kutweggetje waar Jeremy Clarkson bijna afdonderd?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Van een special, die blijven altijd leuk
Ik vind de specials en de afleveringen waarin ze voornamelijk wat aparts doen over het algemeen ook leuker dan die waarin ze alleen maar rondrijden in snelle auto'squote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Van een special, die blijven altijd leuk
Morgen #2500quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja, als we weer een keer zin hebbenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moeten we een keer een dag voor plannen eigenlijk
Viel nogal tegen. Was op de sale afgegaan maar alleen als je maat L of XL hebt kun je een beetje leuke kleding kopen want S en/of M is nagenoeg niet (meer) verkrijgbaarquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zijn ze nou al langs dat kutweggetje waar Jeremy Clarkson bijna afdonderd?
Ik heb altijd zinquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, als we weer een keer zin hebben
Ja, moet wel vrij spontaan zijn inderdaadquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, als we weer een keer zin hebben
Dat kan overigens makkelijk hoorquote:
Oh ja, ik zie hetquote:
Ohquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Viel nogal tegen. Was op de sale afgegaan maar alleen als je maat L of XL hebt kun je een beetje leuke kleding kopen want S en/of M is nagenoeg niet (meer) verkrijgbaar
Ja, was naar Selfridges, Harrods en Harvey Nichols geweestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |