meisje mag ik even met m'n hand over je dij, met m'n hand over je dij, met m'n hand over je dij, met m'n hand over je dij, met m'n hand over je dij, met m'n hand over je dij.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:29 schreef bularax het volgende:
Hardcore style is wel een grof nummer hoor!
die gast heeft een IQ van 75 ofzo.... wat denk je nou.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:10 schreef LeaderRoel het volgende:
Zou MC Martin hierachter zitten dat hij gewoon even vlak voor de release die site eraf laat halen?
terkneuzen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:31 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Maar waar komt martin eigenlijk vandaan?
had je iets anders verwacht van een mongool?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:32 schreef TimKuik het volgende:
Wel grappig dat Martin nog steeds alles probeert om zijn bagger van het internet te halen.
wil ik horenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:53 schreef LeaderRoel het volgende:
Die Hardcore Style is een vernieuwde versie lijkt wel? Dat hij Bustaflax de kanker wenst haha
Fatoe, toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:07 schreef martijn055 het volgende:
beter stoppen jullie hier mee
dit zijn toch de laaste tracks van mij
want ben nu al meer als een maand gestopt en ben
ook niet van plan om nog veder te gaan nooit meer
dat weten we maar we zijn er erg blij mee!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:07 schreef martijn055 het volgende:
beter stoppen jullie hier mee
dit zijn toch de laaste tracks van mij
want ben nu al meer als een maand gestopt en ben
ook niet van plan om nog veder te gaan nooit meer
ja die site is down, klootviool.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:02 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Dan moet je het album downloaden
marrokanen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:17 schreef LeaderRoel het volgende:
Oke er gaan weer van die marrokanen vrienden van Martijn op mn hyve dingen sturen van dat ik hem met rust moet laten en ze me anders op komen zoeken? xD
had je geregistreerd zo bij vimeo, en nee.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:37 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Hoe kom je aan mn naam?
Kan je dat ff weghalen please
zullen we die slapende honden eens wakker maken? doen we net alsof ie die shit zelf online heeft gezet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:47 schreef LeaderRoel het volgende:
Martijn kan idd grote boete krijgen omdat hij die beats van andere artiesten gebruikt voor eigen liedjes en om te verspreiden.
Wel alle nummers van MC Martin online plaatsen, dan moet je daar ook wel tegen kunnenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:37 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Hoe kom je aan mn naam?
Kan je dat ff weghalen please
geef hyves van hunquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:17 schreef LeaderRoel het volgende:
Oke er gaan weer van die marrokanen vrienden van Martijn op mn hyve dingen sturen van dat ik hem met rust moet laten en ze me anders op komen zoeken? xD
'Je bent bang dat hij jou doodschiet en je moeder heeft verdriet'quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:10 schreef treintje5 het volgende:
[..]
ja, zit een stinkend marokkaantje van 11 in.
bewijs dat de meeste marokkanen en turken inteeltmongolen met een iq van minder dan 60 zijn. dat is martijn namelijk ook.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:12 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
'Je bent bang dat hij jou doodschiet en je moeder heeft verdriet'
oeoeoeoeeeehoeohh
DJ-in is 10... die kan ie toch gewoon in elkaar slaan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:42 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik hoorde dat hij nu dikke ruzie heeft met DJ-In en MT-Tan
zn cirkeltje denk ik.... van 'vrienden'... kweetniet echt eik.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:53 schreef Onorgineel het volgende:
Waar haal je trouwens in godsnaam 10 jarige mocro's vandaan?
een gast uit wales vertelde me dat ie wellicht 'brap' bedoelde... een soort geluid van een pistool dat afgaat. maar ik weet niet.quote:
WOW1!!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:30 schreef boeraap het volgende:
JONGENS JONGENS
ik hoorde van kerels dat er een track miste op et album..
waarschijnlijk wordt die track nog gereleased
quote:Martijn:
waneer stoppen jullie hier is mee he
nu hebben jullie nog op meer sites gezet
op album met mij liedjes erop kunnen jullie hier niet eens stoppen
ik raak dit nu echt beu acpecteer nou is dat ik gestopt ben en dat ik mij liedjes niet op internet meer wil hebben kap hier gewoon mee ja
quote:LeaderRoel:
We stoppen als jij de hyve of msn ofzo van MT-Tan en DJ-In geeftWe willen hen graag wel leren kennen.
Nee ik heb een deal met hem gemaakt, hij zal straks de hyve en msns van die knaapjes geven...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:37 schreef boeraap het volgende:
roel, das niet genoeg :p
hij heeft nou eenmaal een fout begaan, en hij is zo egoistische om ook liedjes van NPM en mc dark er af te halen omdat ze hem dissen, dus ja.. eigen schuld
Check die kleine bazen dan shinen met hun liedjesquote:ik geef het trouwens hier wel ik post liever niet op die site
dit is de msn van dj-in CENSORED
en dit is de msn van mt-tan CENSORED
en dit is dj-in de hyves CENSORED
en dit is de hyves van mt-tan CENSORED
en dit is de fan hyve van hun allebij waar hun liedjes opstaan
http://kfjdi.hyves.nl/
veel plezier ermee maak een forumfok.nl van hun ofzo
en laat mij nu veder met rust
Naïeve pubers, wat doe je eraan?quote:Op zondag 9 januari 2011 02:06 schreef robr0 het volgende:
toch denk ik dat -edit- in potentie nog zieliger is dan gansterman
quote:Op zondag 1 mei 2011 09:40 schreef eleusis het volgende:
Geen enkele modderfokking oen seedt die torrent.
quote:Klaar Om Sterf 2011/08 Je Bent Nep.mp3 - CRC failed
Unexpected end of archive
Total errors: 2
Download de torrent met u torrent op de plek waar het RAR-bestandje al staat, hij gaat dan automatisch seeden. Kom je wel uit met google toch?quote:Op zondag 1 mei 2011 13:15 schreef LeaderRoel het volgende:
Hoe kan je seeden? Ben niet zo bekend met Pirate Bay namelijk
Als je het wegklikt kan je gewoon alles bekijken.quote:
Hoezo, zijn er meer dan? Ik heb er maar 8. En het is wel G007Drummer he?quote:JONGENS JONGENS JONGES! wat een helden zijn jullie!
Maare, die gast die dit op Utorrent zet heeft niet het klaar om sterf album, hij heeft alleen maar 8 tracks er op gezet! het is wel de bedoeling dat het hele album er op komt he!
Mc Martin Quote ~
Jullie denken dat jullie stoer zijn, maar jullie zijn allemaal beter
De meeste van die hits zijn toch spoorloos verdwenen?quote:Op zondag 1 mei 2011 17:45 schreef eleusis het volgende:
Er circuleren nog een paar andere hits ja.
Ik heb ook nog:
Gangsterman - Zomer!!
MC Martin - MC Martin
MC Martin - 015
MC Martin - Diss tegen MC Dark
MC Martin ft Bustaflex - We zijn terug!
Martino - Ik Verscheurde Je Foto
Mc Martin - Hardcorestyle
Mc Martin - Het leven
Maar hier stonden wel een paar op die ik nog niet had. Helaas doet 08 het bij mij toch niet, dus als iemand die ooit nog eens ergens op wil pleuren houd ik me aanbevolen.
Nee die heeft iemand anders gemaakt, denk je nou echt dat zo'n randdebiel als Martijn dat kan?quote:Op zondag 1 mei 2011 18:56 schreef eleusis het volgende:
Die gare site doet het nooit
Wie kent trouwens de origines van de MC Dark diss? Heeft Martin dit zelf gemaakt? Het is best aardig in elkaar geflanst. Geen topniveau turntablism maar er zit potentie in.
Strak. Ja, de beukers van MC Martin draait men standaard op elke stageplek.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:09 schreef boeraap het volgende:
eleusis
goed dat je het vraagt!
ik zal ff kort uitleggen. ik moest stage lopen dit jaar, en toevallig hadden we het over mc martin, zegt die vent: Je raad nooit wat ik heb gedaan! wat bleek, die vent had al die 3 mc dar remixes gemaakt :p toen gingen we ahoeren, en maakten we een mc martin game XD en een diss naar hem :p
hoe dan ook, ik ken die vent
Hoe weet jij dat nou?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:59 schreef boeraap het volgende:
ja zeker klopt, maarja hij mag niet meer rappen van zn vriendin die lekker seks heeft met zn andere vriend die ook weer wat verdient
Elvis Presley en Michael Jackson zijn ook 'gestopt'. Maar dat betekent niet dat wij hun liedjes niet mogen luisteren en laten luisteren aan anderen.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:49 schreef mxs0115 het volgende:
zeg in mij tracks heb ik soraya nooit uitgescholde voor bitch
dat was bedoeld voor me andere ex kimberley want dat is een hoer
ps kap met liedjes van mij te plaatsen nog maals ik ben gestopt ja
ga die mt-tan en dj-in lastig vallen ofzo
Is toch lachen dat je tracks voort levenquote:Op maandag 2 mei 2011 19:49 schreef mxs0115 het volgende:
zeg in mij tracks heb ik soraya nooit uitgescholde voor bitch
dat was bedoeld voor me andere ex kimberley want dat is een hoer
ps kap met liedjes van mij te plaatsen nog maals ik ben gestopt ja
ga die mt-tan en dj-in lastig vallen ofzo
MT-Tan en DJ-Inquote:Op maandag 2 mei 2011 20:34 schreef eleusis het volgende:
[..]
Is toch lachen dat je tracks voort leven
En die MT / DJ blabla zijn gay.
Laterss
quote:Martijn: maar wat jullie kunnen kan ik ook
ik zet gewoon de liedjes van mt-tan en dj-in op youtube
Beter rap je wat terug. Dat zal ze leren! VLEGELS!quote:Op maandag 2 mei 2011 21:58 schreef mxs0115 het volgende:
bedankt voor de infomatie ik woon vlak bij hun dus
ik krijg ze nog wel
Waarom niet?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:00 schreef smegmanus het volgende:
Downloadlinkjes zijn weg, niet weer terug plaatsen.
Goh moet ik dat nu echt gaan uitleggen?quote:
Dat recht heb je helemaal niet, lees de algemene voorwaarden maar eens door.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:12 schreef boeraap het volgende:
semgmanus wtf doe je? leven we hier in een dictatuur ofsow? we hebben recht om linkjes te posten
quote:f. Het aanbieden van, of vragen om, gestolen en/of anderszins wettelijk beschermd of illegaal verkregen of verkrijgbaar materiaal op FOK! is aanleiding tot onmiddellijke uitsluiting van alle diensten die FOK! aanbiedt. FOK! is gerechtigd aangifte te doen van een strafbaar feit.
Wat is dit? Ik heb gespit. Wat is de reden, waarom je zo doet. Ik word echt moe.quote:
Dat dus. Beetje onzin om linkjes van mc martin weg te halen, hij staat niet onder contract ofzo. Wij willen deze mooie muziek laten voortleven.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:37 schreef boeraap het volgende:
nou smeganus, daar geef je zelf al antwoord. Zijn materiaal is niet wettelijk beschermd
Je doet maar wat je niet laten kuntquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:15 schreef Haque het volgende:
[..]
Dat dus. Beetje onzin om linkjes van mc martin weg te halen, hij staat niet onder contract ofzo. Wij willen deze mooie muziek laten voortleven.
Nee. Ook indirect linken mag niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:29 schreef boeraap het volgende:
mag er wel een link komen naar martinleaks.tk? en dat wij dan daar alle linkjes posten?
Jaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:28 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Je doet maar wat je niet laten kuntZolang je de linkjes maar niet op FOK! plaatst, is dat nu echt zo'n groot probleem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |