De meeste van die hits zijn toch spoorloos verdwenen?quote:Op zondag 1 mei 2011 17:45 schreef eleusis het volgende:
Er circuleren nog een paar andere hits ja.
Ik heb ook nog:
Gangsterman - Zomer!!
MC Martin - MC Martin
MC Martin - 015
MC Martin - Diss tegen MC Dark
MC Martin ft Bustaflex - We zijn terug!
Martino - Ik Verscheurde Je Foto
Mc Martin - Hardcorestyle
Mc Martin - Het leven
Maar hier stonden wel een paar op die ik nog niet had. Helaas doet 08 het bij mij toch niet, dus als iemand die ooit nog eens ergens op wil pleuren houd ik me aanbevolen.
Nee die heeft iemand anders gemaakt, denk je nou echt dat zo'n randdebiel als Martijn dat kan?quote:Op zondag 1 mei 2011 18:56 schreef eleusis het volgende:
Die gare site doet het nooit
Wie kent trouwens de origines van de MC Dark diss? Heeft Martin dit zelf gemaakt? Het is best aardig in elkaar geflanst. Geen topniveau turntablism maar er zit potentie in.
Strak. Ja, de beukers van MC Martin draait men standaard op elke stageplek.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:09 schreef boeraap het volgende:
eleusis
goed dat je het vraagt!
ik zal ff kort uitleggen. ik moest stage lopen dit jaar, en toevallig hadden we het over mc martin, zegt die vent: Je raad nooit wat ik heb gedaan! wat bleek, die vent had al die 3 mc dar remixes gemaakt :p toen gingen we ahoeren, en maakten we een mc martin game XD en een diss naar hem :p
hoe dan ook, ik ken die vent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |