abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96237271
Nu nog hopen dat Gangsterman himself weer in dit topic gaat posten :P
pi_96241421
- weg -

[ Bericht 99% gewijzigd door smegmanus op 02-05-2011 21:56:07 ]
Swek
pi_96241519
-weg-

hahaha die bovenste

En kun je die laatste cd eens posten? aantal die ik niet ken "Da's een mongol jongen!" ? en een video van "je bent nep"?

[ Bericht 70% gewijzigd door smegmanus op 02-05-2011 21:56:29 ]
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_96241520
waarom plaatst hij linkjes, maar maakt hij er geen afbeelding van :S
Swek
pi_96241543
Imageshack heeft ruzie met Fok. Probeer imgur, plaatjesupload, tinypic of een andere.
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_96241571
ow oke ;) is goed
Swek
pi_96241596
das een mongol jongen is nep, is van new kids :P
en van je bent nep is geen video :S
Swek
pi_96241813
- weg -

[ Bericht 98% gewijzigd door smegmanus op 02-05-2011 21:56:39 ]
Swek
  maandag 2 mei 2011 @ 13:00:55 #159
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_96245162
Wat is de reden? Ik heb gestreden. Maar het leven is soms gewoon kut. En m'n ex is een trut.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_96251136
en dat is gewoon de rede A!
Swek
  maandag 2 mei 2011 @ 18:00:53 #161
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_96258450
TS Lowie heeft een pet en jij bent een vuile kankerslet.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_96259818
Kom niet fokken met mij op de straat, want ik sta op de stoep!

ik blijf gewwwwwwn doorgaan
Swek
pi_96260435
Boeraap kan je even weer zeggen tegen Martijn dat hij weer in is op FOK! Forum? :P
pi_96260612
oke op verzoek kan ik dat wel doen ;)

ik ben er niet bang meer voor, want jij bent goor, want de misdaad gebeurt op straat
Swek
  maandag 2 mei 2011 @ 18:57:39 #165
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_96261253
Ik hoop echt dat hij nog wat tracks gaat maken.

Eindeloos jammer dat hij is gestopt. Je zag toch wel progressie in het werk; zeker wanneer je het eerdere MC Martin-werk vergeleek met de ketsers van Gangsterman.
pi_96261334
ja zeker klopt, maarja hij mag niet meer rappen van zn vriendin die lekker seks heeft met zn andere vriend die ook weer wat verdient :D
Swek
pi_96261862
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:59 schreef boeraap het volgende:
ja zeker klopt, maarja hij mag niet meer rappen van zn vriendin die lekker seks heeft met zn andere vriend die ook weer wat verdient :D
Hoe weet jij dat nou?
pi_96262253
luister hardcore style...
Swek
pi_96262458
BustaFlax is ook baas :P
  maandag 2 mei 2011 @ 19:29:38 #170
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_96263000
Boestaflex is ook wel ok. En TS Lowie heeft ook wel een chille flow. Alleen die kleuters met hoge piepstemmetjes op "Chill Mee", daar heb ik echt schijt aan. Als die komt skip ik standaard naar het volgende nummer.
pi_96263136
nee jong, das mooi :p dj in en mt tan XD hahaah wat een bazen XD

tanjoindra.hyves.nl
Swek
pi_96263163
CHill met ts lowie, je ben bang dat hij jou doodschie en je moender heeft verdrie
zoals hij dat zegt :P
Swek
pi_96264039
zeg in mij tracks heb ik soraya nooit uitgescholde voor bitch
dat was bedoeld voor me andere ex kimberley want dat is een hoer
ps kap met liedjes van mij te plaatsen nog maals ik ben gestopt ja
ga die mt-tan en dj-in lastig vallen ofzo
pi_96264196
Haha deze nog gevonden

Wie is MC Martin/Gangsterman?
Martijn is een inwoner van de metropool Terneuzen (een soort The Bronx, maar dan in Zeeland). Hij zat bij zijn vriend Tim "BustaFlax" Buysrogge op school. Hij ging samen met hem raps maken onder de naam MC Martin. Met succesvolle hits zoals Het Leven, haalde hij meer dan 1 miljoen hits op YouTube! Maar daarna werd hij lastig gevallen op straat, gedisst en steeg de roem naar zijn hoofd. Hij stopte ermee, voor goed. Hij kreeg toen ook nog eens ruzie met BustaFlax en zijn vriendin Soraya. Hij liet lang niks meer van zich horen, er ging zelfs op internet het gerucht rond dat hij zelfmoord zou hebben gepleegd! Arme Martijn. :'(

Maar toen! In een van de vorige topics over MC Martin hebben mensen de hyve van MC Martin ontdekt! Hij leeft nog, hoera! Hij maakte alleen nog maar raps onder de nieuwe naam "Gangsterman". LeaderRoel ging dus op onderzoek uit! Hij kreeg heel gemakkelijk de MSN van onze rapper en begon zo een heel gesprek met hem!

Maar Martijn kreeg toen Roel in de gaten doordat hij zijn e-mail adres had gegoogled, en zo op FOK! terecht kwam. Sindsdien is hij ook boos, maakt hij geen raps meer, en heeft hij maar ook een FOK!-account. Gezellig! De Roel Diss tegen LeaderRoel had hij ook nog gemaakt, wat al helemaal beweees dat het geen hoax was!
Maar wat er ook met Martijn gebeurt of wat hij gaat doen, we blijven altijd zijn trouwe fans!
pi_96264287
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 19:49 schreef mxs0115 het volgende:
zeg in mij tracks heb ik soraya nooit uitgescholde voor bitch
dat was bedoeld voor me andere ex kimberley want dat is een hoer
ps kap met liedjes van mij te plaatsen nog maals ik ben gestopt ja
ga die mt-tan en dj-in lastig vallen ofzo
Elvis Presley en Michael Jackson zijn ook 'gestopt'. Maar dat betekent niet dat wij hun liedjes niet mogen luisteren en laten luisteren aan anderen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2011 20:17:46 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')