zn cirkeltje denk ik.... van 'vrienden'... kweetniet echt eik.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:53 schreef Onorgineel het volgende:
Waar haal je trouwens in godsnaam 10 jarige mocro's vandaan?
een gast uit wales vertelde me dat ie wellicht 'brap' bedoelde... een soort geluid van een pistool dat afgaat. maar ik weet niet.quote:
WOW1!!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:30 schreef boeraap het volgende:
JONGENS JONGENS
ik hoorde van kerels dat er een track miste op et album..
waarschijnlijk wordt die track nog gereleased
quote:Martijn:
waneer stoppen jullie hier is mee he
nu hebben jullie nog op meer sites gezet
op album met mij liedjes erop kunnen jullie hier niet eens stoppen
ik raak dit nu echt beu acpecteer nou is dat ik gestopt ben en dat ik mij liedjes niet op internet meer wil hebben kap hier gewoon mee ja
quote:LeaderRoel:
We stoppen als jij de hyve of msn ofzo van MT-Tan en DJ-In geeftWe willen hen graag wel leren kennen.
Nee ik heb een deal met hem gemaakt, hij zal straks de hyve en msns van die knaapjes geven...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:37 schreef boeraap het volgende:
roel, das niet genoeg :p
hij heeft nou eenmaal een fout begaan, en hij is zo egoistische om ook liedjes van NPM en mc dark er af te halen omdat ze hem dissen, dus ja.. eigen schuld
Check die kleine bazen dan shinen met hun liedjesquote:ik geef het trouwens hier wel ik post liever niet op die site
dit is de msn van dj-in CENSORED
en dit is de msn van mt-tan CENSORED
en dit is dj-in de hyves CENSORED
en dit is de hyves van mt-tan CENSORED
en dit is de fan hyve van hun allebij waar hun liedjes opstaan
http://kfjdi.hyves.nl/
veel plezier ermee maak een forumfok.nl van hun ofzo
en laat mij nu veder met rust
Naïeve pubers, wat doe je eraan?quote:Op zondag 9 januari 2011 02:06 schreef robr0 het volgende:
toch denk ik dat -edit- in potentie nog zieliger is dan gansterman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |