had je geregistreerd zo bij vimeo, en nee.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:37 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Hoe kom je aan mn naam?
Kan je dat ff weghalen please
zullen we die slapende honden eens wakker maken? doen we net alsof ie die shit zelf online heeft gezet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:47 schreef LeaderRoel het volgende:
Martijn kan idd grote boete krijgen omdat hij die beats van andere artiesten gebruikt voor eigen liedjes en om te verspreiden.
Wel alle nummers van MC Martin online plaatsen, dan moet je daar ook wel tegen kunnenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:37 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Hoe kom je aan mn naam?
Kan je dat ff weghalen please
geef hyves van hunquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:17 schreef LeaderRoel het volgende:
Oke er gaan weer van die marrokanen vrienden van Martijn op mn hyve dingen sturen van dat ik hem met rust moet laten en ze me anders op komen zoeken? xD
'Je bent bang dat hij jou doodschiet en je moeder heeft verdriet'quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:10 schreef treintje5 het volgende:
[..]
ja, zit een stinkend marokkaantje van 11 in.
bewijs dat de meeste marokkanen en turken inteeltmongolen met een iq van minder dan 60 zijn. dat is martijn namelijk ook.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:12 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
'Je bent bang dat hij jou doodschiet en je moeder heeft verdriet'
oeoeoeoeeeehoeohh
DJ-in is 10... die kan ie toch gewoon in elkaar slaan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:42 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik hoorde dat hij nu dikke ruzie heeft met DJ-In en MT-Tan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |