meisje mag ik even met m'n hand over je dij, met m'n hand over je dij, met m'n hand over je dij, met m'n hand over je dij, met m'n hand over je dij, met m'n hand over je dij.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:29 schreef bularax het volgende:
Hardcore style is wel een grof nummer hoor!
die gast heeft een IQ van 75 ofzo.... wat denk je nou.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:10 schreef LeaderRoel het volgende:
Zou MC Martin hierachter zitten dat hij gewoon even vlak voor de release die site eraf laat halen?
terkneuzen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:31 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Maar waar komt martin eigenlijk vandaan?
had je iets anders verwacht van een mongool?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:32 schreef TimKuik het volgende:
Wel grappig dat Martin nog steeds alles probeert om zijn bagger van het internet te halen.
wil ik horenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:53 schreef LeaderRoel het volgende:
Die Hardcore Style is een vernieuwde versie lijkt wel? Dat hij Bustaflax de kanker wenst haha
Fatoe, toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:07 schreef martijn055 het volgende:
beter stoppen jullie hier mee
dit zijn toch de laaste tracks van mij
want ben nu al meer als een maand gestopt en ben
ook niet van plan om nog veder te gaan nooit meer
dat weten we maar we zijn er erg blij mee!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:07 schreef martijn055 het volgende:
beter stoppen jullie hier mee
dit zijn toch de laaste tracks van mij
want ben nu al meer als een maand gestopt en ben
ook niet van plan om nog veder te gaan nooit meer
ja die site is down, klootviool.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:02 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Dan moet je het album downloaden
marrokanen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:17 schreef LeaderRoel het volgende:
Oke er gaan weer van die marrokanen vrienden van Martijn op mn hyve dingen sturen van dat ik hem met rust moet laten en ze me anders op komen zoeken? xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |