In m'n jaszakquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:16 schreef Michhas het volgende:
Niemand heeft kauwgom in zijn tas?
Ik ben verbaasd
Ooh, kasten bouwenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ohja deo heb ik ook nog.En mijn borstel.
Je mag me dan meteen mee helpen als je geen 2 linkse handen hebt.wil een hamsterkast maken.
Ja, die is dus opgegaan vandaagquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:16 schreef Michhas het volgende:
Niemand heeft kauwgom in zijn tas?
Ik ben verbaasd
4GB, Australianquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb een 32Gb usb-stick aan m'n sleutelbos hangen, maar die heb ik in m'n zak
Ik heb nooit kauwgom bij me, ik poets mijn tanden gewoon elke dag.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:17 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ooh, kasten bouwen![]()
Kauwgom heb ik niet in m'n tas. Wel in m'n la hier op het werk
Succes!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:18 schreef _Loki het volgende:
En pennen uiteraard. En tegenwoordig zakdoekjes want verkouden. En ik ga want moet weg over 7min
Da's toch coolquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb nooit kauwgom bij me, ik poets mijn tanden gewoon elke dag.![]()
Ja, de kast zit al in elkaar. En de kooien staan er nu in, maar wil er gewoon een echte kast van maken.Ik draaf echt door hier in.
Datquote:
quote:
Griekenland, de Cycladenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:26 schreef tliciouz het volgende:
Mensen die hier in de zomer op vakantie gaan? Heb nog ideeën nodig.
Ik was vergeten de te zeggen dat Griekenland, Spanje en Turkije afvallen.quote:
Waarom vallen die af?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik was vergeten de te zeggen dat Griekenland, Spanje en Turkije afvallen.Het mag ook overigens buiten Europa zijn.
Oh Oh Malburgenquote:
Griekenland lijkt me 3 keer niets. Nou Turkije kun je zelf wel invullen.quote:
Hoe kun je dat nou zeggen als je er niet eens geweest bent?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Griekenland lijkt me 3 keer niets.
Jij hebt toch ook landen waarvan je denkt daar zou ik nou echt niet heen willen door dingen die je in de media gezien hebt? Dat heb ik wel met meer landen zo.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:59 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou zeggen als je er niet eens geweest bent?
Israel trekt me ook niet echtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook landen waarvan je denkt daar zou ik nou echt niet heen willen door dingen die je in de media gezien hebt? Dat heb ik wel met meer landen zo.
Dat is het vasteland, niet op de eilanden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook landen waarvan je denkt daar zou ik nou echt niet heen willen door dingen die je in de media gezien hebt? Dat heb ik wel met meer landen zo.
Je moet ook niet naar Kreta gaan, daar waar die Hagenezen zitten. De Cycladen zijn totaal anders, als je wil heb je gewoon een heel eiland voor jezelf.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die jongerenvakanties zou ik zelf geen eens erg vinden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar Kreta gaan, daar waar die Hagenezen zitten. De Cycladen zijn totaal anders, als je wil heb je gewoon een heel eiland voor jezelf.
Of Kos, of [..]os...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar Kreta gaan, daar waar die Hagenezen zitten. De Cycladen zijn totaal anders, als je wil heb je gewoon een heel eiland voor jezelf.
Hij komt uit Australië, net als mijn muisquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:12 schreef Adelante het volgende:
Ik ken Australian alleen van de bonbons
Precies.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:16 schreef Adelante het volgende:
Niet zo'n muis als tlic heeft zeker, maar eentje met een stekker
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:16 schreef Adelante het volgende:
Niet zo'n muis als tlic heeft zeker, maar eentje met een stekker
Jah, ik ben zo blij dat ik niet meer in Amsterdam werkquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben ook op weg naar den Bosch vanuit Utrecht naar Arnhem. Wat een gedoe
Nog steeds?quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:18 schreef Adelante het volgende:
Wees blij dat je niet naar Duitsland hoeft, die ICE ligt nog steeds naast het spoor
Ohnee, hij's weg dus... Maar er rijdt nog steeds nietsquote:De ICE-trein is inmiddels van het spoor gehaald. ProRail hoopt dat de goederentrein later vandaag weer op de rails gezet kan worden, maar voorlopig vindt nog onderzoek plaats op de plek van het ongeval. Ook moet een beschadigde wissel en verschillende bielzen worden vervangen.
Ja, Googlequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:55 schreef tliciouz het volgende:
Weet iemand trouwens in Arnhem een glassnijder te vinden?
Goh echt?quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:30 schreef Guppyfriend het volgende: Ik bedoel meer, waarom snijdt ie glas?
Wat je je daar bij moet voorstellen? Nou dat is iemand die glas op maat maakt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:30 schreef Guppyfriend het volgende:
Glassnijder? Wat moet ik me daarbij voorstellen, behalve glassnijden? Ik bedoel meer, waarom snijdt ie glas?
Voor je hamsters?quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat je je daar bij moet voorstellen? Nou dat is iemand die glas op maat maakt.
Ja maar ik kom echt op niets uit als ik op google zoek. Kan deze week nu bij iemand terecht in de steenstraat die glas in lood snijd. En die voor mij dat wel even wil gaan doen. Alleen weet ik niet waar ik glas kan halen dat gesneden kan worden. Bij de ikea heb je glasplaten maar dat is verhard.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Ooh zo!Maar doet de lokale glaszetter dat niet gewoon zelf?
Haha, zou wel tof zijn. Maar dan zie ik ze al helemaal niet meer.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Voor je hamsters?
Je moet eigenlijk glas in lood ramen in die kooi zetten![]()
Haha zou wel tof zijn om die buizen door heel de kamer te maken!quote:
Die passen niet in een boekenkast hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:15 schreef tliciouz het volgende:
Ik kan nu al niet wachten tot ik straks groter woon en honden en konijnen wil.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die passen niet in een boekenkast hoor
En kinderenquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:15 schreef tliciouz het volgende:
Ik kan nu al niet wachten tot ik straks groter woon en honden en konijnen wil.
http://www.google.nl/#hl=(...)&fp=d69c0e717e971b58quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:30 schreef tliciouz het volgende:
Maar weet iemand een glashandel te vinden? Of verkopen ze bij de bouwmarkt ook glas? Lijkt me niet toch?
Ja daar heb ik toch allang op gezocht als je even terug leest.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
http://www.google.nl/#hl=(...)&fp=d69c0e717e971b58
Nee, maar glas tot 6mm dikte kan je zelf snijden met een glassnijder die je voor een paar euro bij de bouwmarkt kan kopenquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:30 schreef tliciouz het volgende:
Maar weet iemand een glashandel te vinden? Of verkopen ze bij de bouwmarkt ook glas? Lijkt me niet toch?
quote:Arnhem krijgt eigen Fashion Week
Uitgegeven: 13 januari 2011 11:12
Laatst gewijzigd: 13 januari 2011 11:20
AMSTERDAM - Na Amsterdam is het nu ook de beurt aan Arnhem om zich als modestad op de kaart te zetten. De stad krijgt een eigen Fashion Week, een initiatief van het Fashion Museum.
© NU.nl/Edwin van Wier
Christian Houkes, directeur van het Fashion Museum, vertelt in een telefonische reactie aan Textilia: "Het is de bedoeling dat het evenement gedragen wordt door ontwerpers en ondernemers. Bekende en minder bekende designers krijgen dan ook een kans."
Houkes meldt ook dat er geen gebruik wordt gemaakt van subsidiegeld. "We willen juist laten zien dat creatieve mensen zonder subsidies heel ver kunnen komen."
Details nog onbekend
Arnhem Fashion Week vindt in 2011 plaats van 2 tot en met 8 april. Hoewel er nog geen exacte tijden, een locatie en ontwerpers bekend zijn, licht Houkes alvast een tipje van de sluier.
"Project Catwalk deelnemer Sepehr Maghsoudi is een van de ontwerpers die in april een show geeft. De rest van de gegevens volgen."
© NU.nl/Sabrina Meijer
Ja dat was dus ook al in me opgekomen om te doen. Maar ik laat het liever door iemand doen die er verstand van heeft dan door mijzelf aangezien dan de glasplaat in duizend stukjes ligt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar glas tot 6mm dikte kan je zelf snijden met een glassnijder die je voor een paar euro bij de bouwmarkt kan kopen
Tlizz: bestaat Glashandel Brouwer nog, vlak bij mij op Industrieterrein De Overmaat?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:30 schreef tliciouz het volgende:
Oh super! Hier heb ik dus wat aan! Dank je.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Tlizz: bestaat Glashandel Brouwer nog, vlak bij mij op Industrieterrein De Overmaat?
I guess that's a yess?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh super! Hier heb ik dus wat aan! Dank je.
Jamaar C1000 is ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:40 schreef Sally het volgende:
Deur uit: op de fiets boodschappen doen in een andere wijk. WAAROM is de C1000 hier in de buurt nou weg? Kut Ahold ook![]()
Zij die nat gaan regenen groeten u: ave!
Doordat het water zo hoog staat? Beter zakt het weer, wil niet voor een 2e keer evacueren.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:03 schreef Adelante het volgende:
Kelder van het provinciehuis is ondergelopen
Nee, ik word echt niet blij van die winkel...quote:
Houdt er rekening mee dat je het misschien toch moet... Gezien ook dit bericht:quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Doordat het water zo hoog staat? Beter zakt het weer, wil niet voor een 2e keer evacueren.
quote:Nieuwe stijging Rijn in aantocht
Uitgegeven: 13 januari 2011 13:27
Laatst gewijzigd: 13 januari 2011 13:47
LOBITH - Het waterpeil van de Rijn stijgt in het weekeinde en daarna weer. Dat is donderdag de voorspelling van Rijkswaterstaat.
© NU.nl/Francois Baljeu
De kans bestaat dat het peil bij Lobith maandag richting de 16 meter boven NAP kruipt.
Deze week bereikte de Rijn bij Lobith al een stand van 15,02 meter boven NAP. Het peil zakt donderdag en vrijdag iets, maar vanaf zaterdag zal de hoeveelheid water weer toenemen.
De exacte stijging is afhankelijk van de hoeveelheden regen en smeltwater verder stroomopwaarts, aldus Rijkswaterstaat.
Dijken
In 1995 steeg het peil bij Lobith tot 16,69 meter boven NAP. Sindsdien zijn dijken versterkt, waardoor die waterhoogtes geen probleem meer zijn. Desondanks houden waterschappen langs de Rijn, Waal en IJssel de dijken scherp in de gaten.
Bekijk foto's van het hoge water op NUfoto
© ANP
Gelukkig zit ik nu 4 hoog.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee, ik word echt niet blij van die winkel...
[..]
Houdt er rekening mee dat je het misschien toch moet... Gezien ook dit bericht:
[..]
Oh ja, net als mij, ik zit ook 4 hoogquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik nu 4 hoog.maar toen ik een jaar of 5/6 was moesten we Druten uit en de dorpen er om heen ook omdat ze bang waren dat het ging overstromen. Alle meubels op zolder. En daar zaten we dan een hele tijd op een of andere tokkie camping.
Haha ja die van mij ook!quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh ja, net als mij, ik zit ook 4 hoog![]()
Dat m'n moeder van de week belde: [panic]er is hoog water in de Rijn[/panic].
Ik: ma, 4 hoog, remember...
Ze stond al bijna zandzakken in de auto te laden, bij wijze van spreken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |