_01.jpg)

En wat verdiend het als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:10 schreef _Loki het volgende:
Nee, niet met een bierrugzak. En, ze zoeken altijd mensen, aanmelden in Nijmegen bij Mise en Place, kun je meteen je contract tekenen en de 29e beginnen
Ow nee, ik zag 'm gewoon niet op m'n Neukiaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:03 schreef remlof het volgende:
Ow ik heb de ernemmep verneukt met m'n mobiel zie ik
Die fix ik straks wel als ik thuis ben.
Nee sinds Koninginnedag al niet meer.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:56 schreef Adelante het volgende:
Iemand bob-b nog 'ns gespot in Arnhem?
Ik verdien er, 6,70 per uur bruto dacht ik. Dus dat is wel prettigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En wat verdiend het als ik vragen mag?
Dat is bijna net zoveel als wat ik nu verdien.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:04 schreef _Loki het volgende:
[..]
Ik verdien er, 6,70 per uur bruto dacht ik. Dus dat is wel prettig
Daar kom ik mijn nest niet eens meer voor uitquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:04 schreef _Loki het volgende:
[..]
Ik verdien er, 6,70 per uur bruto dacht ik. Dus dat is wel prettig
Sorry maar om deze reacties kan ik mij altijd zo over opwinden.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:08 schreef donroyco het volgende:
[..]
Daar kom ik mijn nest niet eens meer voor uit
Voor mijn leeftijd, hèquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry maar om deze reacties kan ik mij altijd zo over opwinden.
quote:Supermarkt in Arnhem overvallen
ARNHEM - Twee gewapende mannen hebben vrijdagavond de Lidl aan het Kruidenplein in Arnhem overvallen.
Rond tien over half acht kwamen de overvallers de winkel binnen. Ze dreigden met een vuurwapen en wisten een onbekend geldbedrag buit te maken. Op het moment van de overval waren er meerdere klanten in de zaak aanwezig, maar niemand raakte gewond.
De overvallers renden weg in onbekende richting. De politie is op zoek naar getuigen en heeft een onderzoek ingesteld.
vrijdag 07 januari 2011 | 20:40 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 07 januari 2011 | 23:08
Vooral dat laatste vind ik zo treurig. Toen ik overvallen werd, was de totale buit uiteindelijk niet meer dan ¤ 300,- Ik kan er echt niet bij dat mensen dat doen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:03 schreef Dwyn het volgende:
Genoeg. De kassalade-inhoud is al een stuk minder geworden met 'klein bedrag pinnen mag', maar zolang mensen met 50 en 100 euro blijven betalen, moet je daar altijd wisselgeld voor hebben. Blijkbaar is dat genoeg om een overval voor te willen plegen.
Nee inderdaad. Waar ik werk, mag een kassa inhoud (briefgeld) ook niet meer zijn dan 300 euro.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Vooral dat laatste vind ik zo treurig. Toen ik overvallen werd, was de totale buit uiteindelijk niet meer dan ¤ 300,- Ik kan er echt niet bij dat mensen dat doen.
Volgens mij is dat in bijna alle supermarkten zo. Bij de Lidl komen ook meer Duitsers en buitenlanders (heb ik verder niks tegen hoor), maar die pinnen niet of minder snel.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:11 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Waar ik werk, mag een kassa inhoud (briefgeld) ook niet meer zijn dan 300 euro.
Ja, sinds er bijna overal van die pinautomaten staan in supermarkten is het een stuk minder geworden. Toen ik 6 geleden bij de AH werkte, mochten we zelfs briefjes van 50 in de kassalade houden, voor mensen die bij wilde pinnen. Waar ik nu werk, houden we zelfs geen 20-jes meer.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:11 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat in bijna alle supermarkten zo. Bij de Lidl komen ook meer Duitsers en buitenlanders (heb ik verder niks tegen hoor), maar die pinnen niet of minder snel.
quote:
Oh dat. Nee is een dienblad met foto's er in met waxinelichtjes er op.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:04 schreef Adelante het volgende:
Of is dat een glasplaat en geen schaal met drijfkerskes...
Uhuhm, geheel waarquote:
Copyshop Arnhem, korting voor studenten op vertoon van je ov-kaart (of gewoon zeggen). Zit in de straat bij Christine Le Duc.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:53 schreef caffeinjunk het volgende:
Weet er iemand een goedkope drukkerij voor studenten in Arnhem? Het gaat om zo'n 100 pagina's die in kleur moeten worden geprint vanwege plaatjes/opmaak etc. Op school kost het volgens mij 50 cent per pagina maar misschien dat er iemand iets van studentenkorting oid weet?
Via google kom ik eigenlijk nergens op uit.
Ja, ik zag het zaterdag. Stom zeg, waarom zetten ze dan niet in de folder bij welke winkels het is?quote:Op zondag 9 januari 2011 12:51 schreef tliciouz het volgende:
Guppy, ik was gister in Druten naar de welkoop geweest, daar was geen 50% waren alleen bij een aantal winkels. En ook niet in Huissen zeiden ze.
Ja vroeg ik ook al aan ze. Ze wisten niet eens te vertellen in welke winkels het wel was. Maar in huissen dus ook niet?quote:Op maandag 10 januari 2011 09:20 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, ik zag het zaterdag. Stom zeg, waarom zetten ze dan niet in de folder bij welke winkels het is?
In ieder geval geen knaagdierenspul. Wel drie mandjes met andere meuk, maar dat had ik niet nodig.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja vroeg ik ook al aan ze. Ze wisten niet eens te vertellen in welke winkels het wel was. Maar in huissen dus ook niet?
Het schijnt op mijn schermquote:
Maar ook lekker in mijn gezicht.quote:
Dillema's dillema's. Blijf je zitten met de zon in je gezicht, of doe je wat aan de zon op je beeldscherm....quote:Op maandag 10 januari 2011 10:49 schreef donroyco het volgende:
[..]
Maar ook lekker in mijn gezicht.
quote:Politie onderzoekt overval cafetaria
ARNHEM Drie onbekende mannen hebben op maandagavond 10 januari een cafetaria aan de Kroonse Wal in Arnhem overvallen. Daarbij raakte niemand gewond. De politie is een onderzoek gestart en roept getuigen op zich te melden.
Omstreeks 23.45 uur kwamen de drie mannen de zaak binnen. Onder bedreiging van een vuurwapen of iets wat daarop leek, dwongen zij de aanwezige medewerkster geld af te geven. Zij gingen er vervolgens met een onbekend geldbedrag te voet vandoor in de richting van Millweg. Op het moment van de overval waren en geen klanten in de zaak aanwezig.
Getuigen
Het zou gaan om drie jonge mannen met een licht getinte huidskleur van tussen de 18 en 25 jaar oud. Zij waren in het donker gekleed en hadden hun hoofden bedekt. Getuigen worden verzocht zich te melden via 0900-8844. Anoniem reageren kan ook. Bel dan naar 0800-7000.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:45 schreef remlof het volgende:
Hier kon je ook op wachten: Treinbotsing bij Zevenaar
Altijd gezeik op traject Arnhem-Winterswijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:46 schreef remlof het volgende:
Ah geen gewonden, zie teletekst 121. Maar ook geen treinverkeer voorlopig dus.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:45 schreef remlof het volgende:
Hier kon je ook op wachten: Treinbotsing bij Zevenaar
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Over Zuid gesproken:
[..]
Online petite:
http://stopsluitingloketarnhemzuid.petities.nl/
Nee, het voelt nog steeds of je ieder moment met trein en al om kunt kieperen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:01 schreef Sally het volgende:
En die wissel daar net na Zevenaar is rottig, ik zat steeds te schudden in de trein! Is die al verbeterd?
Jeetje.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:21 schreef Sally het volgende:
En nu op Radio Gelderland: de toren van de Heinz in Elst dreigt om te vallen op een vrachtwagen met chemicalien die eronder staat, en dat bedreigt het treinverkeer tussen Arnhem en Nijmegen....
1. Woningen ontruimd in Elst (audio)quote:Schoorsteen Heinz dreigt te vallen
ELST - Op het fabrieksterrein van Heinz in Elst dreigt een schoorsteen om te vallen. Uit voorzorg heeft de gemeente besloten acht woningen naast het bedrijfsterrein te ontruimen. Dat heeft een woordvoerder van de gemeente Overbetuwe gezegd.
Onder de pijp staan twee tanks met chemicaliën. Afzonderlijk zijn die niet gevaarijk, maar samen kunnen die een chemische reacties veroorzaken. Er wordt nu geprobeerd om de pijp te stutten.
De hulpdiensten zijn ter plaatse. Het treinverkeer tussen Arnhem en Nijmegen is stilgelegd.
Er was een explosie, zeiden ze net op nos headlines.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Waarom dreigt de toren eigenlijk om te vallen?
Even wat anders trouwens.
De Policy van de Gelderlander is aangepast.
Je mag nu niet meer quoten, alleen linken.
Bij dezen een link naar de nieuw policy.![]()
http://www.gelderlander.n(...)ener-NieuwsMedia.ece
Ik wou een slechte opmerking maken over strippen, maar die laat ik maar achterwege, dat is te slechtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:53 schreef _Loki het volgende:
:'D
wat een gedoe hier, jezus.
Ik heb zodadelijk een selectieavond voor een vakantiebaan op 'n camping in het buitenland. En, ik moet mezelf voorstellen in 1,5 minuut en je mag origineel zijn enzo en ik ben hopeloos
Daar rijd de trein toch altijd langs?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:37 schreef Sally het volgende:
Zie ook Omroep Gelderland, met een Googlemaps-kaartje (ik herken het iig wel). En huizen worden ontruimd, hoorde ik net op de radio en er is een geluidsfragment van:
http://www.omroepgelderla(...)dreigt-te-vallen.htm
[..]
1. Woningen ontruimd in Elst (audio)
dinsdag 11 januari 2011 | 13:59 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 11 januari 2011 | 14:29
Wowquote:
Ja dat is wel leukquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:53 schreef _Loki het volgende:
Oke, ik heb een idee. Ipv te vertellen wie ik ben, ga ik m'n tas leeghalen en dingen laten zien die ik altijd bij me heb en dan erbij vertellen wat het over me zegt.
Is dat leuk?
Vind ik wel, ik ben altijd reuze nieuwsgierig naar wat mensen in hun tas hebbenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:53 schreef _Loki het volgende:
Oke, ik heb een idee. Ipv te vertellen wie ik ben, ga ik m'n tas leeghalen en dingen laten zien die ik altijd bij me heb en dan erbij vertellen wat het over me zegt.
Is dat leuk?
Ja daar ben ik ook altijd zo benieuwd naar.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Vind ik wel, ik ben altijd reuze nieuwsgierig naar wat mensen in hun tas hebbenMoet je alleen wel een beetje leuke dingen erin stoppen
Dat laat al zien dat je heel creatief en muzikaal bent.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:07 schreef _Loki het volgende:
Ik heb m'n 25-jaar oude spiegelreflexcamera, gitaarpick en mp3-speler. Ik wil wel meer maar ik ben niet heel interessantTenzij iemand nog ideeën heeft.
Wat moet je nu weer met een ajax boek?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:11 schreef remlof het volgende:
A4 notitieblok, een AJAX-boek en een Nokia-oplader.
Ik verwacht de codeertaal Ajaxquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat moet je nu weer met een ajax boek?
Ik heb ook nog een fietspomp (ja echt), een boek, een t-shirt, een deo, handcreme, iPhone oplader, flesje water, tamponsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook altijd zo benieuwd naar.bij mij vind je alleen niets spannends, wat spulletjes van lush, vaseline, spiegeltje en mijn mobiel. Oh en nagellak.
Ik ben geen meisjes meisje hoor.
![]()
quote:Overigens, ik raak echt verslaafd aan die klote hamsters. Bestel alleen maar spullen voor ze.
Heb nu weer dit op het oog http://www.4yourpet.nl/?m(...)76&articleID=7639933
Oh.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, Asynchonious Javascript And XML. Een naslagwerk.
Ohja deo heb ik ook nog.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een fietspomp (ja echt), een boek, een t-shirt, een deo, handcreme, iPhone oplader, flesje water, tampons, haarelastiekjes, make-up meuk en fietslampjes.
[..]![]()
Ik moet nog steeds een keer dat huisje bij je ophalen, en je hammies ontmoeten!
Ik heb een 32Gb usb-stick aan m'n sleutelbos hangen, maar die heb ik in m'n zakquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:13 schreef donroyco het volgende:
iPhone-kabel, usb-stick, HTML5-boek, adapter, muis, map met documenten, laptop (huidige tas)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |