Je moet ook niet naar Kreta gaan, daar waar die Hagenezen zitten. De Cycladen zijn totaal anders, als je wil heb je gewoon een heel eiland voor jezelf.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook landen waarvan je denkt daar zou ik nou echt niet heen willen door dingen die je in de media gezien hebt? Dat heb ik wel met meer landen zo.
Die jongerenvakanties zou ik zelf geen eens erg vinden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar Kreta gaan, daar waar die Hagenezen zitten. De Cycladen zijn totaal anders, als je wil heb je gewoon een heel eiland voor jezelf.
Of Kos, of [..]os...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar Kreta gaan, daar waar die Hagenezen zitten. De Cycladen zijn totaal anders, als je wil heb je gewoon een heel eiland voor jezelf.
Hij komt uit Australië, net als mijn muisquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:12 schreef Adelante het volgende:
Ik ken Australian alleen van de bonbons
Precies.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:16 schreef Adelante het volgende:
Niet zo'n muis als tlic heeft zeker, maar eentje met een stekker
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:16 schreef Adelante het volgende:
Niet zo'n muis als tlic heeft zeker, maar eentje met een stekker
Jah, ik ben zo blij dat ik niet meer in Amsterdam werkquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben ook op weg naar den Bosch vanuit Utrecht naar Arnhem. Wat een gedoe
Nog steeds?quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:18 schreef Adelante het volgende:
Wees blij dat je niet naar Duitsland hoeft, die ICE ligt nog steeds naast het spoor
Ohnee, hij's weg dus... Maar er rijdt nog steeds nietsquote:De ICE-trein is inmiddels van het spoor gehaald. ProRail hoopt dat de goederentrein later vandaag weer op de rails gezet kan worden, maar voorlopig vindt nog onderzoek plaats op de plek van het ongeval. Ook moet een beschadigde wissel en verschillende bielzen worden vervangen.
Ja, Googlequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:55 schreef tliciouz het volgende:
Weet iemand trouwens in Arnhem een glassnijder te vinden?
Goh echt?quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:30 schreef Guppyfriend het volgende: Ik bedoel meer, waarom snijdt ie glas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |