quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:14 schreef Clan het volgende:
[..]
Morgen worden deze kazernes gesloten, en als oude artillerist van de Van Essen wil ik dit toch nog meemaken, na morgen zijn er geen kazernes meer in Ede, dan is weer een hoofdstuk afgesloten. Ik geloof dat Achja morgen ook met zijn kinderen kwam.
Ik zal flink wat foto's laten maken door mijn zoon, die wees me ook op de sluiting, dus dankzij hem weet ik hier ook van af ( heb ze toch goed getraind)
Is ook veteraan net als zijn 'ouwe man' en mijn vader, en verzot op geschiedenis, die weet nog meer van mijn cariere af dan ik weet, heeft al mijn foto's en papieren ingescand, die ik weer hier te pas en ontepas kan tonen.quote:
welke?quote:
jij meerquote:
Assenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:59 schreef Clan het volgende:
Ik zat half mee te lezen en intussen op de laptop wat films te draaien. Ik moet er ook zo in. Morgen de Prins Mauritskazerne en de Johan Willem Frisokazerne bezoeken met vrouw en jongste telg.
Da's de AMX, niet de M109.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:57 schreef Clan het volgende:
@Cobra
Jij hebt nog op de M109 gezeten? Ik had nog wat oude filmpjes erover gevonden, ook wel leuk voor Pumatje;
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |