SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatst bijgewerkt op dinsdag 26 oktober door douche-eendje
Deze OP kan je hier vinden.
Hoezo is dat triest?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:58 schreef kastanova het volgende:
"Bekende gezichten" herkennen op rp zou sowieso vrij triest zijn gozer...
dat.. of je komt iemand op rp tegen die je ook tegenover je hebt gehad op een speeddate event.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:31 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Hoezo is dat triest?
Als je er een tijdje opzit en telkens door dezelfde gezichten scrollt dan weet je t op een gegeven moment wel
Helemaal primaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:16 schreef Cue_ het volgende:
Neelix hoe staat t eig met dat meisje van je?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:23 schreef Neelix het volgende:
[..]
Helemaal primaWe zijn nog lekker aan het doordaten en het voelt soms alsof we elkaar al jaren kennen.
[edit]
Sjonge, ik realiseer me nu pas dat ik anderhalve week geleden met haar ben begonnen te daten, het lijkt al veel langer
quote:ik ben 18 jaar
naar 18 jaar vrijgezel te zijn probeer ik hier iemand te vinden
ik vind het moeilijk om me zelf te omschrijven maar hier komt de poging:
ik ben zorgzaam , kan lachen maar ik kan ook heel serieus zijn verders kan ik goed luisteren . wil je mer weten stuur maar wat
tegenover mangen/ jongens die ik niej ken kan ik eerst wel verlegen zijn
En zal ze, naar een periode van 18 jaar, nog steeds vrijgezel blijvenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:51 schreef Fabeldiertje het volgende:
gelukkig ben jij geen mang, dat scheelt..hoeft ze ook niej verlegen te zijn
Oostblokhoofdquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:03 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
NL84160319 gelijk maar het profiel erbij, blijft jammer van RP dat soort truukjes.
Een medewerker van RP online vrijdag om 1uur 's nachts? Kan me haast niet voorstellen eerlijk gezegd. Valt verder ook weinig uit te halen dat ie fake it. Misschien gewoon te lui om te reageren?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:03 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
En zal ze, naar een periode van 18 jaar, nog steeds vrijgezel blijven
Edit: en daar is ook nummer 3 binnen. Gaat lekker vanavond![]()
Ow wacht... dit exemplaar heeft mij al eerder eens een bericht gestuurd en toen ik reageerde niks meer teruggeschreven. Tevens goldmember en komt dan met zo'n hartje aanzetten. Heeft ook helemaal niet op mijn profiel gekeken. Conclusie: fakeprofiel => prullenbak
NL84160319 gelijk maar het profiel erbij, blijft jammer van RP dat soort truukjes.
Fakers zijn niet per definitie medewerkers van RP, er zijn ook dames die mannen naar een belbox willen lokken.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:56 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Een medewerker van RP online vrijdag om 1uur 's nachts? Kan me haast niet voorstellen eerlijk gezegd. Valt verder ook weinig uit te halen dat ie fake it. Misschien gewoon te lui om te reageren?
andersom hoor je dat nooitquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:50 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Fakers zijn niet per definitie medewerkers van RP, er zijn ook dames die mannen naar een belbox willen lokken.
0 euro.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:03 schreef SolidasRock het volgende:
ik zie de laatste tijd RP staan en eigenlijk nooit Paiq wat tijdje geleden nog geopperd werd als beste datingssite?
Hoeveel geld geven jullie uit aan dit soort sites per maand eigenlijk? Gewoon om een idee te hebben
Maar hij heeft hem wel gewonnenquote:Op zondag 9 januari 2011 00:00 schreef Silenus het volgende:
Hij had nog een paar van die opmerkingen. Even teruglezen.
Eerst ging hij nogal arrogant doen. Heb ik op zich niks tegen, maar dan moet je het wel waar maken.
Baizo zegt: och dat moet je zelf weten ... ik probeer mijn competitie meestal even weg te blazen in de laatste paar minuten (naja eigenlijk doet ie het zelf door cv vergelijkingen te doen)
(dus ik dacht...straks komt ie met erg goede lines en grappen!)
Baizo zegt: meeste mensen op zijn super boring ... dus ik kijk altijd ff de kat uit de boom
Baizo zegt: ik praat dan nog liever over troetelbeertjesstraaltjes, grassprietjes in midlifecrises ... of mislukte dates
(toen dacht ik al: oh jezus wat een nerd.)
Baizo zegt: ik zoek wel een meisje dat het leuk vindt om te smelten als een bonbonnetje door mijn laserogen
.............
Echt. Wat voor een klapjosti ben je dan.
Gewonnen? Natuurlijk niet, vrouwen walgen ook van die onzin. Helaas was ze zelf ook niet zo leuk.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:03 schreef picardmike het volgende:
[..]
Maar hij heeft hem wel gewonnen
Vrouwen zijn dol op verraders aan de mannelijkheid.
Afstand? Al zolang contact? Friendzone?!quote:Op zondag 9 januari 2011 00:11 schreef macondo het volgende:
Shit. Morgen een date, maar ben ik ziek. Op zich heeft deze date al alles tegen - want heb al contact met haar sinds september. Begin september zelfs. Daarnaast hebben we maanden alles verteld over andere dates zonder schone schijn op te houden - want we daten toch niet. Afstand en zo.
En nu dus ziek. Verdorie.
Ze zijn hitsig en de andere dates zijn op?quote:Op zondag 9 januari 2011 00:33 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Afstand? Al zolang contact? Friendzone?!
Hoe zijn jullie toch nog bij een date uitgekomen dan?
quote:Op zondag 9 januari 2011 00:38 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ze zijn hitsig en de andere dates zijn op?
Misschien wil ze je wel komen vertroetelen ?quote:Op zondag 9 januari 2011 00:11 schreef macondo het volgende:
Shit. Morgen een date, maar ben ik ziek. Op zich heeft deze date al alles tegen - want heb al contact met haar sinds september. Begin september zelfs. Daarnaast hebben we maanden alles verteld over andere dates zonder schone schijn op te houden - want we daten toch niet. Afstand en zo.
En nu dus ziek. Verdorie.
Hoe erg kunnen je psychische klachten in godsnaam zijn als je de uitkering ziet als "alle tijd hebben om leuke dingen te doen!"quote:Verder ontvang ik een WIA uitkering, omdat ik al een aantal jaren ben afgekeurd voor werk, ivm psychische klachten. Dus ik heb alle tijd!
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:32 schreef Silenus het volgende:
Lol wat een faler als battledate-tegenstander.
Baizo zegt: haha ... nou wie weet dansen we samen tussen de roze wolkjes van troetelbeertjeslandWat een homo
Ze is toch wel heel erg leuk, scherp en gevat. Dat helpt natuurlijk wel om alsnog te gaan daten natuurlijk. Dates zijn nooit op, maar écht interessante vrouwen zijn best wel schaars.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:33 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Afstand? Al zolang contact? Friendzone?!
Hoe zijn jullie toch nog bij een date uitgekomen dan?
..quote:damn.. wat een woest aantrekkelijke dame... :-)
Biotechnicus..???.. euhmm kun je daar ook wat mee doen aan leeftijd ghe ghe... zo ja dan wil ik graag een leeftijd wat bij jou past
Geen good looking guy dus,anders had je er vast om kunnen lachen.quote:
het probleem is meer de leeftijd en een verkapte versie van 'ach meisje, als ik toch 20 jaar jonger was, dan wist ik het wel met jou!!' Ik vraag me af of vrouwen OOIT na die opmerking dachten: Nou kom maar op dan met je ouwe ballen.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:41 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Geen good looking guy dus,anders had je er vast om kunnen lachen.
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:32 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
het probleem is meer de leeftijd en een verkapte versie van 'ach meisje, als ik toch 20 jaar jonger was, dan wist ik het wel met jou!!' Ik vraag me af of vrouwen OOIT na die opmerking dachten: Nou kom maar op dan met je ouwe ballen.
Sommige mannen van middelbare leeftijd denken nu eenmaal niet geschoten is altijd mis. Hoewel ik inmiddels ook tot de middelbare leeftijd behoor en ook wel eens denk bij foto's van dames tussen de 25 en de 30 "was ik maar...." ga ik er echt geen bericht aan wagen. Het is verspilde moeite tenzij je er als George uitziet en een bak met poen hebt.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:32 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
het probleem is meer de leeftijd en een verkapte versie van 'ach meisje, als ik toch 20 jaar jonger was, dan wist ik het wel met jou!!' Ik vraag me af of vrouwen OOIT na die opmerking dachten: Nou kom maar op dan met je ouwe ballen.
George wie? George Bush?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:07 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Sommige mannen van middelbare leeftijd denken nu eenmaal niet geschoten is altijd mis. Hoewel ik inmiddels ook tot de middelbare leeftijd behoor en ook wel eens denk bij foto's van dames tussen de 25 en de 30 "was ik maar...." ga ik er echt geen bericht aan wagen. Het is verspilde moeite tenzij je er als George uitziet en een bak met poen hebt.
ik kijk daar ook graag naar hoor, en ben geen 40+quote:Op zondag 9 januari 2011 21:55 schreef picardmike het volgende:
[..]
Die wordt toch alleen leuk gevonden door vrouwen boven de 40tig ofzo?
Is gewoon een verzorgde man toch? Wat er is zo knap aan hem dan?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:56 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
ik kijk daar ook graag naar hoor, en ben geen 40+
het is gewoon een aantrekkelijke man....need to say more?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:01 schreef picardmike het volgende:
[..]
Is gewoon een verzorgde man toch? Wat er is zo knap aan hem dan?
Een beetje zoals de ideale vaderfiguur?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:02 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
het is gewoon een aantrekkelijke man....need to say more?
whahaha schei uit zegquote:Op zondag 9 januari 2011 22:04 schreef picardmike het volgende:
[..]
Een beetje zoals de ideale vaderfiguur?
Ik snap er niks van.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:05 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
whahaha schei uit zeg
me vader ziet er niet zo uit...zoutie willen
maar waarom ben je daar zo in geinteresseerd?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:07 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik snap er niks van.
Hij heeft nou niet echt distinctieve kenmerken.
Ik ben geinteresseerd in het collectieve geheugen van vrouwen.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:09 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
maar waarom ben je daar zo in geinteresseerd?
alle vrouwen zijn anders, zijn vast zat vrouwen die clooney niet aantrekkelijk vinden...en jij gaat proberen vrouwen te snappen? succes!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:11 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik ben geinteresseerd in het collectieve geheugen van vrouwen.
ja dat is het hem denk ik wel jaquote:Op zondag 9 januari 2011 22:14 schreef Ripley het volgende:
George clooney wordt aantrekkelijk gevonden door vrouwen omdat hij charmant is en daarnaast natuurlijk ook gewoon knap om te zien. Maar wat hem onderscheidt is een soort jongensachtige charme die de meeste mannen missen
Hij komt inderdaad hoffelijk over en heeft een goede spreekstem die vrouwen aanspreekt denk ik. Qua uiterlijk ziet hij er inderdaad jongensachtig uit maar hij heeft wel een beetje een getekend gezicht met weinig variatie.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:14 schreef Ripley het volgende:
George clooney wordt aantrekkelijk gevonden door vrouwen omdat hij charmant is en daarnaast natuurlijk ook gewoon knap om te zien. Maar wat hem onderscheidt is een soort jongensachtige charme die de meeste mannen missen
hij heeft wel een vrij symmetrisch gezicht, dat schijnt erg belangrijk te zijn in de mate waarin iemand als aantrekkelijk wordt aangemerkt.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:22 schreef picardmike het volgende:
[..]
Hij komt inderdaad hoffelijk over en heeft een goede spreekstem die vrouwen aanspreekt denk ik. Qua uiterlijk ziet hij er inderdaad jongensachtig uit maar hij heeft wel een beetje een getekend gezicht met weinig variatie.
Qua uiterlijk vind ik hem nou niet echt apart ofzo.
Een symmetrisch gezicht in samenhang met mannelijke kenmerken dacht ik, maar hij komt niet echt ubermannelijk over. Hij heeft geen grote kin of mond. Zijn gezicht is ook niet echt blokkig eerder wat rond.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:28 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
hij heeft wel een vrij symmetrisch gezicht, dat schijnt erg belangrijk te zijn in de mate waarin iemand als aantrekkelijk wordt aangemerkt.
Plus zeer zeker de jongensachtige charme (good call Ripley)..in een interview zag ik daarbovenop nog eens hoe grappig, betrokken, intelligent en welkbespraakt hij is![]()
Maar genoeg over Sjors
Nee ik heb gemerkt dat er veel vrouwen zijn die george clooney leuk vinden en vraag me af op welk beeld dat gebaseerd is. Misschien zegt het wel iets over mannen in het algemeen.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:13 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
alle vrouwen zijn anders, zijn vast zat vrouwen die clooney niet aantrekkelijk vinden...en jij gaat proberen vrouwen te snappen? succes!
Bye Eefjequote:wat een leuk koppie heb jij
en je vindt voetbal leuk en je hebt een mooie lengte
wat wil ik nog meer?
nou ik zou wel wat dingen van je willen weten
leiding gevende staat op je profiel waar ben je dat?
en hoe lang ben al singel? dat je het zat ben
lijkt me leuk iets terug te horen en ook als je geen interesse heb zodat ik je niet lastig hoef te vallen
Liefs Eefje
Normaal mailtje toch? Ze loopt alleen niet zo over qua zekerheid, dat wel....quote:
Het past dus niet in die hokjesgeest van je? Ik zou niet teveel moeite doen om het te begrijpen want dat lukt je toch niet...quote:Op zondag 9 januari 2011 22:39 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nee ik heb gemerkt dat er veel vrouwen zijn die george clooney leuk vinden en vraag me af op welk beeld dat gebaseerd is. Misschien zegt het wel iets over mannen in het algemeen.
Redelijk wat typefouten en waar zijn de hoofdletters?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
Normaal mailtje toch? Ze loopt alleen niet zo over qua zekerheid, dat wel....
Ze is gewoon eerlijk. Dat moet je kunnen waarderenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:36 schreef Ruudt het volgende:
[..]
En dan als knallend einde nog even aangeven dat je stalkergenen hebt.
Ik vind het gebrek aan punctuatie storender, maar verder is het toch niet zo'n vreselijk mailtje? Die laatste zin is wel een tikje sneu inderdaad, als diequote:Op zondag 9 januari 2011 23:36 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Redelijk wat typefouten en waar zijn de hoofdletters?
En dan als knallend einde nog even aangeven dat je stalkergenen hebt.
Ik persoonlijk vind een marge van 12 jaar aan de hoge kant. Ik heb niets met vrouwen van rond de 30 en de meeste hebben zeker niets met mij.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:25 schreef PersonalAssistant het volgende:
@Provinciaaltje... Dat je geen dame van 20 aanspreekt begrijp ik, maar om dames van rond de 30 ook al uit te bannen... ik denk dat die zeker nog wel binnen jouw "marge" vallen hoor. (tenzij de geboortedatum in je profiel niet correct is ingevuld)
Oke, ze is gewoon dik en lelijk.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:46 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
Ik vind het gebrek aan punctuatie storender, maar verder is het toch niet zo'n vreselijk mailtje? Die laatste zin is wel een tikje sneu inderdaad, als dieer niet had gestaan was de lading tamelijk creepy geweest.
Ze probeert op een grappige manier(of het grappig is is weer iets anders) aan te geven dat ze een antwoord terug wil,niets mis mee.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:46 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
Ik vind het gebrek aan punctuatie storender, maar verder is het toch niet zo'n vreselijk mailtje? Die laatste zin is wel een tikje sneu inderdaad, als dieer niet had gestaan was de lading tamelijk creepy geweest.
natuurlijk heb je wel gelijk, maar zelf vind ik het toch altijd knap gefrustreerd overkomen en krijg ik eenquote:Op maandag 10 januari 2011 01:22 schreef Skele_Wiewou het volgende:
[..]
Ze probeert op een grappige manier(of het grappig is is weer iets anders) aan te geven dat ze een antwoord terug wil,niets mis mee.
Ik vraag dat ook altijd als een berichtje stuur,stuurt een vrouw niets terug en heb ik toch redelijk wat moeite gedaan dan stuur ik er een minder vriendelijk berichtje achterna
Zij onbeschoft,ik onbeschoft.
Of je nu op het verwijderknopje drukt of het geen interesseknopje drukt,dat maakt niet uit en is wel zo netjes.
Je krijgt dus hetzelfde gevoel dat iemand krijgt die je het bericht heeft gestuurd en niets terug krijgt?quote:Op maandag 10 januari 2011 01:47 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
natuurlijk heb je wel gelijk, maar zelf vind ik het toch altijd knap gefrustreerd overkomen en krijg ik eengevoel als ik, nadat ik geen reactie stuur (geen zin/vergeten) een boos bericht erachteraan krijg
Als dat gevoel is: Dude, maak je niet zo druk, er zijn nog zat anderen..ja. Ook bij een zelfgebrouwen berichtje, want het is ook weer niet alsof je daar koortsachtig anderhalf uur van je leven aan gespendeerd hebt.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:54 schreef Skele_Wiewou het volgende:
[..]
Je krijgt dus hetzelfde gevoel dat iemand krijgt die je het bericht heeft gestuurd en niets terug krijgt?
(ik heb het btw niet over standaard interesseberichtjes of hartjes enzo)
Ik denk dat je vergeet hoe véél berichtjes de meeste vrouwen op een datingsite krijgen. De meeste daarvan zijn te onzinnig en knullig voor woorden. Als je die allemaal vriendelijk doch beslist af zou moeten wijzen, hebben ze daar praktisch een dagtaak aan.quote:Op maandag 10 januari 2011 04:41 schreef Skele_Wiewou het volgende:
Als het meerendeel van de vrouwen zo denkt dan vind ik het niet gek dat ze nog vrijgezel zijn
Dat is waar, alhoewel het wel erg veel scheelt voor een vrouw hoe je eruitziet. Veel meer dan bij een man.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:18 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ik denk dat je vergeet hoe véél berichtjes de meeste vrouwen op een datingsite krijgen. De meeste daarvan zijn te onzinnig en knullig voor woorden. Als je die allemaal vriendelijk doch beslist af zou moeten wijzen, hebben ze daar praktisch een dagtaak aan.
Daarnaast heeft de eventuele reactie op mannen waar ze toch niet in geinteresseerd zijn weinig te maken met hun vrijgezelle status; want met die mannen die ze al dan niet met een berichtje afwijzen, gingen ze toch al geen relatie beginnen.
Mwoah, dat vind ik wel meevallen. Ik beschouw mezelf niet bepaald als een beauty queen, maar ik kreeg toch regelmatig meerdere berichtjes per dag. Nou kan ik dat natuurlijk niet vergelijken met de echte schoonheden, maar toch.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:24 schreef Homey het volgende:
[..]
Dat is waar, alhoewel het wel erg veel scheelt voor een vrouw hoe je eruitziet. Veel meer dan bij een man.
Een mooi meisje krijgt echt tig keer zoveel berichtjes als een meisje die lang niet zo mooi is.
Winner takes all effect.
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:18 schreef Cue_ het volgende:
hoeveel berichtjes je ook krijgt.. wat is de moeite om bij 9 van de 10 dan een geen interesse ding terug te sturen?
Hokjesgeest of niet ik sluit tenminste niet stelselmatig personen uit. Als jij dat vindt vat ik dat dus alleen maar op als compliment.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het past dus niet in die hokjesgeest van je? Ik zou niet teveel moeite doen om het te begrijpen want dat lukt je toch niet...
Geen, maar het gaat dan ook niet om de moeite maar om de beslissing an sich. Het lijkt minder confronterend voor de ander om gewoon niet te reageren (of het uit te stellen voor jezelf) dan een botte "geen interesse" mededeling.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:18 schreef Cue_ het volgende:
hoeveel berichtjes je ook krijgt.. wat is de moeite om bij 9 van de 10 dan een geen interesse ding terug te sturen?
Iemand die een bericht stuurt, verwacht toch een antwoord (in welke vorm dan ook).quote:Op maandag 10 januari 2011 13:40 schreef macondo het volgende:
[..]
Geen, maar het gaat dan ook niet om de moeite maar om de beslissing an sich. Het lijkt minder confronterend voor de ander om gewoon niet te reageren (of het uit te stellen voor jezelf) dan een botte "geen interesse" mededeling.
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden
Ik ben niet zwakzinnig of zo, heb alleen even uitgelegd waarom een "geen interesse" berichtje volgens mij vaak uitblijft.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:43 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Iemand die een bericht stuurt, verwacht toch een antwoord (in welke vorm dan ook).
Misschien lijkt het minder confronterend maar het is in ieder geval niet duidelijk (afgezien van het feit dat het niet sociaal is om niet te reageren).
Sorry, wist niet dat je je aangesproken voelde, hoor.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:53 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik ben niet zwakzinnig of zo, heb alleen even uitgelegd waarom een "geen interesse" berichtje volgens mij vaak uitblijft.
Da's dan ook een mededeling.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:50 schreef Silenus het volgende:
Soms krijg ik ook gewoon alleen een complimentje over m'n profiel, zonder 'ik zou je graag beter willen leren kennen' oid erbij. Moet ik dan op alles reageren, zelfs als het alleen 'ik moest lachen om je profiel.' is?
Daar heb ik geen zin in hoor.
Om de teleurstelling bij een eventuele date mee te laten vallen?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:53 schreef macondo het volgende:
Nieuw vraagje, vooral voor de vrouwen. Waarom worden er vaak een stuk of zeven foto's geplaatst, waarvan er altijd een of twee bij zitten die zo slecht zijn dat je er bijna op af zou knappen? Waarom niet wat minder foto's, maar dan wel alleen goede?
Lijkt me een soort van indekken idd, kun je in je hoofd een beeld tussen de mooie en de minder mooie foto vormen. Je zou bepaald niet de eerste zijn die zich een ongeluk schrikt bij de eerste ontmoeting omdat een vrouw geshopte/gedateerde/absurd voordelige foto gebruikte (zie: foto voor de badkamerspiegel waarbij eindeloos geklikt werd totdat ze er zo voordelig opstaat dat ze niet meer op zichzelf lijkt).quote:Op maandag 10 januari 2011 13:53 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik ben niet zwakzinnig of zo, heb alleen even uitgelegd waarom een "geen interesse" berichtje volgens mij vaak uitblijft.
Nieuw vraagje, vooral voor de vrouwen. Waarom worden er vaak een stuk of zeven foto's geplaatst, waarvan er altijd een of twee bij zitten die zo slecht zijn dat je er bijna op af zou knappen? Waarom niet wat minder foto's, maar dan wel alleen goede?
Nee, jezelf downplayen kan je beter in aanloop naar de date zelf doen 1-op-1. Ik gok dat het meer te maken heeft met het idee "het is een mooie foto" - ja inderdaad, mooie blauwe zee van Acapulco op de achtergrond en zo. Alleen zelf sta je er slecht op, moppie.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Om de teleurstelling bij een eventuele date mee te laten vallen?
Want? En hoe doe je dat dan?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:21 schreef macondo het volgende:
[..]
Nee, jezelf downplayen kan je beter in aanloop naar de date zelf doen 1-op-1.
Is toch een makkie? "Ah ben supernerveus voor onze date morgen, kijk er heel erg naar uit maar misschien valt het zo tegen! Misschien vind jij mij wel helemaal niets (heb natuurlijk mijn mooiste foto's geplaatst) - je hebt vast een veel te positief beeld van mij"quote:Op maandag 10 januari 2011 14:59 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Want? En hoe doe je dat dan?
"Mja, ik ben wel eigenlijk ietsje zwaarder dan het lijkt (zo'n 30 kilo zwaarder hihi) en die foto met dat mooie, lange haar is van vier zomers geleden, maar van binnen ben ik nog steeds mezelf
"
Dit zou op mij niet positief overkomen. Ik snap niet waarom je foto's zou plaatsen die een heel andere indruk wekken van jezelf. Dat je er leuk op wilt staan begrijp ik, maar als je niet meer lijkt op hoe je er werkelijk uitziet dan graaf je je eigen kuil toch? Of is dat dan op goed geluk dat men je bij de date toch wel leuk vindt?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:03 schreef macondo het volgende:
[..]
Is toch een makkie? "Ah ben supernerveus voor onze date morgen, kijk er heel erg naar uit maar misschien valt het zo tegen! Misschien vind jij mij wel helemaal niets (heb natuurlijk mijn mooiste foto's geplaatst) - je hebt vast een veel te positief beeld van mij"
Zoiets.
Ik zie liever van te voren wat ik in de kuip heb dan pas op de date. Vaak genoeg denk je bij de eerste foto: hmm dat ziet er wel leuk uitquote:Op maandag 10 januari 2011 15:27 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dit zou op mij niet positief overkomen. Ik snap niet waarom je foto's zou plaatsen die een heel andere indruk wekken van jezelf. Dat je er leuk op wilt staan begrijp ik, maar als je niet meer lijkt op hoe je er werkelijk uitziet dan graaf je je eigen kuil toch? Of is dat dan op goed geluk dat men je bij de date toch wel leuk vindt?
Je trekt het in het extreme, dat bedoel ik niet.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:27 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dit zou op mij niet positief overkomen. Ik snap niet waarom je foto's zou plaatsen die een heel andere indruk wekken van jezelf. Dat je er leuk op wilt staan begrijp ik, maar als je niet meer lijkt op hoe je er werkelijk uitziet dan graaf je je eigen kuil toch? Of is dat dan op goed geluk dat men je bij de date toch wel leuk vindt?
Zo klink je toch als een vreselijk onzekere doos? Lijkt me veel dodelijker voor een date dan een wat minder flatteuze foto.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:03 schreef macondo het volgende:
[..]
Is toch een makkie? "Ah ben supernerveus voor onze date morgen, kijk er heel erg naar uit maar misschien valt het zo tegen! Misschien vind jij mij wel helemaal niets (heb natuurlijk mijn mooiste foto's geplaatst) - je hebt vast een veel te positief beeld van mij"
Zoiets.
Je graaft je eigen graf. Je kunt wel een kuil graven voor iemand anders, maar dan loop je het gevaar dat je er zelf invalt. Ik wil het alleen even gezegd hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |