Ik snap er niks van.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:05 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
whahaha schei uit zeg
me vader ziet er niet zo uit...zoutie willen
maar waarom ben je daar zo in geinteresseerd?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:07 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik snap er niks van.
Hij heeft nou niet echt distinctieve kenmerken.
Ik ben geinteresseerd in het collectieve geheugen van vrouwen.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:09 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
maar waarom ben je daar zo in geinteresseerd?
alle vrouwen zijn anders, zijn vast zat vrouwen die clooney niet aantrekkelijk vinden...en jij gaat proberen vrouwen te snappen? succes!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:11 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik ben geinteresseerd in het collectieve geheugen van vrouwen.
ja dat is het hem denk ik wel jaquote:Op zondag 9 januari 2011 22:14 schreef Ripley het volgende:
George clooney wordt aantrekkelijk gevonden door vrouwen omdat hij charmant is en daarnaast natuurlijk ook gewoon knap om te zien. Maar wat hem onderscheidt is een soort jongensachtige charme die de meeste mannen missen
Hij komt inderdaad hoffelijk over en heeft een goede spreekstem die vrouwen aanspreekt denk ik. Qua uiterlijk ziet hij er inderdaad jongensachtig uit maar hij heeft wel een beetje een getekend gezicht met weinig variatie.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:14 schreef Ripley het volgende:
George clooney wordt aantrekkelijk gevonden door vrouwen omdat hij charmant is en daarnaast natuurlijk ook gewoon knap om te zien. Maar wat hem onderscheidt is een soort jongensachtige charme die de meeste mannen missen
hij heeft wel een vrij symmetrisch gezicht, dat schijnt erg belangrijk te zijn in de mate waarin iemand als aantrekkelijk wordt aangemerkt.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:22 schreef picardmike het volgende:
[..]
Hij komt inderdaad hoffelijk over en heeft een goede spreekstem die vrouwen aanspreekt denk ik. Qua uiterlijk ziet hij er inderdaad jongensachtig uit maar hij heeft wel een beetje een getekend gezicht met weinig variatie.
Qua uiterlijk vind ik hem nou niet echt apart ofzo.
Een symmetrisch gezicht in samenhang met mannelijke kenmerken dacht ik, maar hij komt niet echt ubermannelijk over. Hij heeft geen grote kin of mond. Zijn gezicht is ook niet echt blokkig eerder wat rond.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:28 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
hij heeft wel een vrij symmetrisch gezicht, dat schijnt erg belangrijk te zijn in de mate waarin iemand als aantrekkelijk wordt aangemerkt.
Plus zeer zeker de jongensachtige charme (good call Ripley)..in een interview zag ik daarbovenop nog eens hoe grappig, betrokken, intelligent en welkbespraakt hij is![]()
Maar genoeg over Sjors
Nee ik heb gemerkt dat er veel vrouwen zijn die george clooney leuk vinden en vraag me af op welk beeld dat gebaseerd is. Misschien zegt het wel iets over mannen in het algemeen.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:13 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
alle vrouwen zijn anders, zijn vast zat vrouwen die clooney niet aantrekkelijk vinden...en jij gaat proberen vrouwen te snappen? succes!
Bye Eefjequote:wat een leuk koppie heb jij
en je vindt voetbal leuk en je hebt een mooie lengte
wat wil ik nog meer?
nou ik zou wel wat dingen van je willen weten
leiding gevende staat op je profiel waar ben je dat?
en hoe lang ben al singel? dat je het zat ben
lijkt me leuk iets terug te horen en ook als je geen interesse heb zodat ik je niet lastig hoef te vallen
Liefs Eefje
Normaal mailtje toch? Ze loopt alleen niet zo over qua zekerheid, dat wel....quote:
Het past dus niet in die hokjesgeest van je? Ik zou niet teveel moeite doen om het te begrijpen want dat lukt je toch niet...quote:Op zondag 9 januari 2011 22:39 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nee ik heb gemerkt dat er veel vrouwen zijn die george clooney leuk vinden en vraag me af op welk beeld dat gebaseerd is. Misschien zegt het wel iets over mannen in het algemeen.
Redelijk wat typefouten en waar zijn de hoofdletters?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
Normaal mailtje toch? Ze loopt alleen niet zo over qua zekerheid, dat wel....
Ze is gewoon eerlijk. Dat moet je kunnen waarderenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:36 schreef Ruudt het volgende:
[..]
En dan als knallend einde nog even aangeven dat je stalkergenen hebt.
Ik vind het gebrek aan punctuatie storender, maar verder is het toch niet zo'n vreselijk mailtje? Die laatste zin is wel een tikje sneu inderdaad, als diequote:Op zondag 9 januari 2011 23:36 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Redelijk wat typefouten en waar zijn de hoofdletters?
En dan als knallend einde nog even aangeven dat je stalkergenen hebt.
Ik persoonlijk vind een marge van 12 jaar aan de hoge kant. Ik heb niets met vrouwen van rond de 30 en de meeste hebben zeker niets met mij.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:25 schreef PersonalAssistant het volgende:
@Provinciaaltje... Dat je geen dame van 20 aanspreekt begrijp ik, maar om dames van rond de 30 ook al uit te bannen... ik denk dat die zeker nog wel binnen jouw "marge" vallen hoor. (tenzij de geboortedatum in je profiel niet correct is ingevuld)
Oke, ze is gewoon dik en lelijk.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:46 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
Ik vind het gebrek aan punctuatie storender, maar verder is het toch niet zo'n vreselijk mailtje? Die laatste zin is wel een tikje sneu inderdaad, als dieer niet had gestaan was de lading tamelijk creepy geweest.
Ze probeert op een grappige manier(of het grappig is is weer iets anders) aan te geven dat ze een antwoord terug wil,niets mis mee.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:46 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
Ik vind het gebrek aan punctuatie storender, maar verder is het toch niet zo'n vreselijk mailtje? Die laatste zin is wel een tikje sneu inderdaad, als dieer niet had gestaan was de lading tamelijk creepy geweest.
natuurlijk heb je wel gelijk, maar zelf vind ik het toch altijd knap gefrustreerd overkomen en krijg ik eenquote:Op maandag 10 januari 2011 01:22 schreef Skele_Wiewou het volgende:
[..]
Ze probeert op een grappige manier(of het grappig is is weer iets anders) aan te geven dat ze een antwoord terug wil,niets mis mee.
Ik vraag dat ook altijd als een berichtje stuur,stuurt een vrouw niets terug en heb ik toch redelijk wat moeite gedaan dan stuur ik er een minder vriendelijk berichtje achterna
Zij onbeschoft,ik onbeschoft.
Of je nu op het verwijderknopje drukt of het geen interesseknopje drukt,dat maakt niet uit en is wel zo netjes.
Je krijgt dus hetzelfde gevoel dat iemand krijgt die je het bericht heeft gestuurd en niets terug krijgt?quote:Op maandag 10 januari 2011 01:47 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
natuurlijk heb je wel gelijk, maar zelf vind ik het toch altijd knap gefrustreerd overkomen en krijg ik eengevoel als ik, nadat ik geen reactie stuur (geen zin/vergeten) een boos bericht erachteraan krijg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |