SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatst bijgewerkt op dinsdag 26 oktober door douche-eendje
Deze OP kan je hier vinden.
Hoezo is dat triest?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:58 schreef kastanova het volgende:
"Bekende gezichten" herkennen op rp zou sowieso vrij triest zijn gozer...
dat.. of je komt iemand op rp tegen die je ook tegenover je hebt gehad op een speeddate event.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:31 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Hoezo is dat triest?
Als je er een tijdje opzit en telkens door dezelfde gezichten scrollt dan weet je t op een gegeven moment wel
Helemaal primaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:16 schreef Cue_ het volgende:
Neelix hoe staat t eig met dat meisje van je?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:23 schreef Neelix het volgende:
[..]
Helemaal primaWe zijn nog lekker aan het doordaten en het voelt soms alsof we elkaar al jaren kennen.
[edit]
Sjonge, ik realiseer me nu pas dat ik anderhalve week geleden met haar ben begonnen te daten, het lijkt al veel langer
quote:ik ben 18 jaar
naar 18 jaar vrijgezel te zijn probeer ik hier iemand te vinden
ik vind het moeilijk om me zelf te omschrijven maar hier komt de poging:
ik ben zorgzaam , kan lachen maar ik kan ook heel serieus zijn verders kan ik goed luisteren . wil je mer weten stuur maar wat
tegenover mangen/ jongens die ik niej ken kan ik eerst wel verlegen zijn
En zal ze, naar een periode van 18 jaar, nog steeds vrijgezel blijvenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:51 schreef Fabeldiertje het volgende:
gelukkig ben jij geen mang, dat scheelt..hoeft ze ook niej verlegen te zijn
Oostblokhoofdquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:03 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
NL84160319 gelijk maar het profiel erbij, blijft jammer van RP dat soort truukjes.
Een medewerker van RP online vrijdag om 1uur 's nachts? Kan me haast niet voorstellen eerlijk gezegd. Valt verder ook weinig uit te halen dat ie fake it. Misschien gewoon te lui om te reageren?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:03 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
En zal ze, naar een periode van 18 jaar, nog steeds vrijgezel blijven
Edit: en daar is ook nummer 3 binnen. Gaat lekker vanavond![]()
Ow wacht... dit exemplaar heeft mij al eerder eens een bericht gestuurd en toen ik reageerde niks meer teruggeschreven. Tevens goldmember en komt dan met zo'n hartje aanzetten. Heeft ook helemaal niet op mijn profiel gekeken. Conclusie: fakeprofiel => prullenbak
NL84160319 gelijk maar het profiel erbij, blijft jammer van RP dat soort truukjes.
Fakers zijn niet per definitie medewerkers van RP, er zijn ook dames die mannen naar een belbox willen lokken.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:56 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Een medewerker van RP online vrijdag om 1uur 's nachts? Kan me haast niet voorstellen eerlijk gezegd. Valt verder ook weinig uit te halen dat ie fake it. Misschien gewoon te lui om te reageren?
andersom hoor je dat nooitquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:50 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Fakers zijn niet per definitie medewerkers van RP, er zijn ook dames die mannen naar een belbox willen lokken.
0 euro.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:03 schreef SolidasRock het volgende:
ik zie de laatste tijd RP staan en eigenlijk nooit Paiq wat tijdje geleden nog geopperd werd als beste datingssite?
Hoeveel geld geven jullie uit aan dit soort sites per maand eigenlijk? Gewoon om een idee te hebben
Maar hij heeft hem wel gewonnenquote:Op zondag 9 januari 2011 00:00 schreef Silenus het volgende:
Hij had nog een paar van die opmerkingen. Even teruglezen.
Eerst ging hij nogal arrogant doen. Heb ik op zich niks tegen, maar dan moet je het wel waar maken.
Baizo zegt: och dat moet je zelf weten ... ik probeer mijn competitie meestal even weg te blazen in de laatste paar minuten (naja eigenlijk doet ie het zelf door cv vergelijkingen te doen)
(dus ik dacht...straks komt ie met erg goede lines en grappen!)
Baizo zegt: meeste mensen op zijn super boring ... dus ik kijk altijd ff de kat uit de boom
Baizo zegt: ik praat dan nog liever over troetelbeertjesstraaltjes, grassprietjes in midlifecrises ... of mislukte dates
(toen dacht ik al: oh jezus wat een nerd.)
Baizo zegt: ik zoek wel een meisje dat het leuk vindt om te smelten als een bonbonnetje door mijn laserogen
.............
Echt. Wat voor een klapjosti ben je dan.
Gewonnen? Natuurlijk niet, vrouwen walgen ook van die onzin. Helaas was ze zelf ook niet zo leuk.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:03 schreef picardmike het volgende:
[..]
Maar hij heeft hem wel gewonnen
Vrouwen zijn dol op verraders aan de mannelijkheid.
Afstand? Al zolang contact? Friendzone?!quote:Op zondag 9 januari 2011 00:11 schreef macondo het volgende:
Shit. Morgen een date, maar ben ik ziek. Op zich heeft deze date al alles tegen - want heb al contact met haar sinds september. Begin september zelfs. Daarnaast hebben we maanden alles verteld over andere dates zonder schone schijn op te houden - want we daten toch niet. Afstand en zo.
En nu dus ziek. Verdorie.
Ze zijn hitsig en de andere dates zijn op?quote:Op zondag 9 januari 2011 00:33 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Afstand? Al zolang contact? Friendzone?!
Hoe zijn jullie toch nog bij een date uitgekomen dan?
quote:Op zondag 9 januari 2011 00:38 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ze zijn hitsig en de andere dates zijn op?
Misschien wil ze je wel komen vertroetelen ?quote:Op zondag 9 januari 2011 00:11 schreef macondo het volgende:
Shit. Morgen een date, maar ben ik ziek. Op zich heeft deze date al alles tegen - want heb al contact met haar sinds september. Begin september zelfs. Daarnaast hebben we maanden alles verteld over andere dates zonder schone schijn op te houden - want we daten toch niet. Afstand en zo.
En nu dus ziek. Verdorie.
Hoe erg kunnen je psychische klachten in godsnaam zijn als je de uitkering ziet als "alle tijd hebben om leuke dingen te doen!"quote:Verder ontvang ik een WIA uitkering, omdat ik al een aantal jaren ben afgekeurd voor werk, ivm psychische klachten. Dus ik heb alle tijd!
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:32 schreef Silenus het volgende:
Lol wat een faler als battledate-tegenstander.
Baizo zegt: haha ... nou wie weet dansen we samen tussen de roze wolkjes van troetelbeertjeslandWat een homo
Ze is toch wel heel erg leuk, scherp en gevat. Dat helpt natuurlijk wel om alsnog te gaan daten natuurlijk. Dates zijn nooit op, maar écht interessante vrouwen zijn best wel schaars.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:33 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Afstand? Al zolang contact? Friendzone?!
Hoe zijn jullie toch nog bij een date uitgekomen dan?
..quote:damn.. wat een woest aantrekkelijke dame... :-)
Biotechnicus..???.. euhmm kun je daar ook wat mee doen aan leeftijd ghe ghe... zo ja dan wil ik graag een leeftijd wat bij jou past
Geen good looking guy dus,anders had je er vast om kunnen lachen.quote:
het probleem is meer de leeftijd en een verkapte versie van 'ach meisje, als ik toch 20 jaar jonger was, dan wist ik het wel met jou!!' Ik vraag me af of vrouwen OOIT na die opmerking dachten: Nou kom maar op dan met je ouwe ballen.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:41 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Geen good looking guy dus,anders had je er vast om kunnen lachen.
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:32 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
het probleem is meer de leeftijd en een verkapte versie van 'ach meisje, als ik toch 20 jaar jonger was, dan wist ik het wel met jou!!' Ik vraag me af of vrouwen OOIT na die opmerking dachten: Nou kom maar op dan met je ouwe ballen.
Sommige mannen van middelbare leeftijd denken nu eenmaal niet geschoten is altijd mis. Hoewel ik inmiddels ook tot de middelbare leeftijd behoor en ook wel eens denk bij foto's van dames tussen de 25 en de 30 "was ik maar...." ga ik er echt geen bericht aan wagen. Het is verspilde moeite tenzij je er als George uitziet en een bak met poen hebt.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:32 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
het probleem is meer de leeftijd en een verkapte versie van 'ach meisje, als ik toch 20 jaar jonger was, dan wist ik het wel met jou!!' Ik vraag me af of vrouwen OOIT na die opmerking dachten: Nou kom maar op dan met je ouwe ballen.
George wie? George Bush?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:07 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Sommige mannen van middelbare leeftijd denken nu eenmaal niet geschoten is altijd mis. Hoewel ik inmiddels ook tot de middelbare leeftijd behoor en ook wel eens denk bij foto's van dames tussen de 25 en de 30 "was ik maar...." ga ik er echt geen bericht aan wagen. Het is verspilde moeite tenzij je er als George uitziet en een bak met poen hebt.
ik kijk daar ook graag naar hoor, en ben geen 40+quote:Op zondag 9 januari 2011 21:55 schreef picardmike het volgende:
[..]
Die wordt toch alleen leuk gevonden door vrouwen boven de 40tig ofzo?
Is gewoon een verzorgde man toch? Wat er is zo knap aan hem dan?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:56 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
ik kijk daar ook graag naar hoor, en ben geen 40+
het is gewoon een aantrekkelijke man....need to say more?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:01 schreef picardmike het volgende:
[..]
Is gewoon een verzorgde man toch? Wat er is zo knap aan hem dan?
Een beetje zoals de ideale vaderfiguur?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:02 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
het is gewoon een aantrekkelijke man....need to say more?
whahaha schei uit zegquote:Op zondag 9 januari 2011 22:04 schreef picardmike het volgende:
[..]
Een beetje zoals de ideale vaderfiguur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |