Godverdomme wat geilquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:33 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
zodanig aangepast dat het pokdalige skippybal-hoofd, flaporen en de varkensneus een feit waren??
of meer iets zoals dit
[ afbeelding ]
Och voor een keer of 2quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:01 schreef Raven_NL het volgende:
Lijkt een beetje op dat ruimteschip uit "Battle beyond the stars"
Heb je meneer kijk mij eens 'populair' zijn op datingsite's terwijl je er de afgelopen 5 jaar mischien 1 hebt gehad achterlijke nitwit dat je er bentquote:
lief spelen jullie!!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:31 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Heb je meneer kijk mij eens 'populair' zijn op datingsite's terwijl je er de afgelopen 5 jaar mischien 1 hebt gehad achterlijke nitwit dat je er bent
Dan kies ik wel een hele lekkere uitquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:43 schreef Silenus het volgende:
skippy, ga eens naar een psycholoog joh.
Ja Eeuwig vrijgezel deel 8 lotgenoten verenigt uquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:08 schreef Godshand het volgende:
Bijna topic vol...
Skippy maakt een nieuwe?
Bij die ene dure japanse koeien masseren ze de kont om de boel mals te houden ....quote:
slowchat trollquote:
Heb anders genoeg bekenden langs zien komenquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:58 schreef kastanova het volgende:
"Bekende gezichten" herkennen op rp zou sowieso vrij triest zijn gozer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |