Dat is mijn heilzame invloed.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:56 schreef k_man het volgende:
Twee opeenvolgende topics met een consistente nummering. Da's jaren geleden.
lxiv is nu een paar maanden bezig met school. Dat gaat goed, al was ze de eerste tijd doodop bij etenstijd. lxiv is een vrolijke en onbezonnen krullenkop geworden. Daarom had ik haar ook Fleur genoemd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:20 schreef Z het volgende:
[..]
z is net begonnen met school, dat is spannend. z gaat als een speer. En jouw spuiten?
Treme al gezien, boeken van de maker al gelezen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:05 schreef zodiakk het volgende:
Toch maar weer even The Wire onder de aandacht brengen:
Nee, nog niet! Ik moet ook nog Generation Kill en The Corner kijken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:29 schreef NoCigar het volgende:
Treme al gezien, boeken van de maker al gelezen?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:10 schreef Ringo het volgende:
O jee. M'n lief is ziek en ik lummel met haar mee. Nu als de wiedeweerga opstaan om nog wat van het leven te maken.
Dankzij dat weer zijn we wel bijna helemaal sneeuwvrij. Dat is toch wel een bijzonder fijn bijverschijnsel.quote:
Maar de Elfstedendroom dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:09 schreef broer het volgende:
[..]
Dankzij dat weer zijn we wel bijna helemaal sneeuwvrij. Dat is toch wel een bijzonder fijn bijverschijnsel.
Wat? Is broer getrouwd? ik had hem ingeschat als iemand met zijn eeuwige vriendin.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:53 schreef Lienekien het volgende:
Die broer is soms zo'n dark horse. Was ook zomaar ineens getrouwd.
Nee, eerst een kind verwekken, dan trouwen en dan bevallen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:08 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Wat? Is broer getrouwd? ik had hem ingeschat als iemand met zijn eeuwige vriendin.
Verstandige jongen. Eerst trouwen, en dan kinderen.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:14 schreef broer het volgende:
Goede voornemens voor 2011: een leuk, klein meisje opvoed(er)en tot een iets groter leuk, klein meisje. En proberen mijn vrouw niet meer mijn vriendin te noemen.
Maakt niet uit Liene, voor het recht wordt een kind pas geacht te bestaan na de geboorte. Het huwelijk is ook vóór de geboorte gesloten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:10 schreef Lienekien het volgende:
Nee, eerst een kind verwekken, dan trouwen en dan bevallen.
Nou, naast Havana aan de Waal wordt Nijmegen ook wel de meest noordelijke katholieke stad genoemd.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:55 schreef Thisbe het volgende:
Geeft niet Frollo. God bestaat toch niet, zéker niet in het rooie Nijmegen.
In vroeger tijden was dat helemaal niet zo ongebruikelijk. Zo wist men tenminste zeker dat er kinderen konden komen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
Daar past mijn ondertitel uitstekend bij.quote:
Hier wordt een uitleg gegeven. Trouwens, het zal nog wel even duren voordat er weer 'stable beams' zijn. Volgens de planning voor 2011 gaan ze pas in week 15 weer protonen injecteren. Voor de echte liefhebber kan je hier een lijst met acroniemen vinden. Mijn favoriete acroniem is MO (Octupole Lattice Corrector in Arc Short Straight Section: Landau damping) en MKB (Diluter Dump Kicker).quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:24 schreef Z het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk op die site als er wel een beam is zzooddiiaakk?
Het leuke aan katholieken is dat er geen stiekem is. Bij ons wist iedereen dat de pastoor eigenlijk gewoon 'n relatie had met de huishoudster.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:28 schreef Thisbe het volgende:
Het leuke aan katholieken is dat er eigenlijk geen zonden bestaan.
Zo ben ik zelf gedoopt door een Nijmeegse priester die stiekem een vriendin had met wie hij later getrouwd is (en nu weer gescheiden). Jofele kerel.
Er zijn wel degelijk zonden. Er is echter altijd vergeving mogelijk. Dat is een subtiel maar niet onbelangrijk verschil.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:28 schreef Thisbe het volgende:
Het leuke aan katholieken is dat er eigenlijk geen zonden bestaan.
Zo ben ik zelf gedoopt door een Nijmeegse priester die stiekem een vriendin had met wie hij later getrouwd is (en nu weer gescheiden). Jofele kerel.
Een verstandig man, die dominee.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:34 schreef mane het volgende:
De dominee van mijn ouders heeft een dochter van 18 (de oudste van vier) en die gaat 'plotseling' in januari trouwen. Ook een moetje.
(De dominee zei tegen mijn vader: "Nouja, ik heb er liever eentje bij dan dat ik er eentje kwijtraak")
Je hebt gelijk: drie weesgegroetjes en twee onzevaders moeten over de zonde heen voordat deze vergeven is.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:24 schreef LXIV het volgende:
Er zijn wel degelijk zonden. Er is echter altijd vergeving mogelijk. Dat is een subtiel maar niet onbelangrijk verschil.
Helpt dat ook zonder het toepassen van geweld? Wellicht heb ik er dan binnenkort iets aan.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:51 schreef mane het volgende:
Of je gaat met z'n allen naar Jeruzalem en hakt iedereen die je tegenkomt in mootjes. Dat doet 't 'em ook wel (ik houd me momenteel bezig met de kruistochten).
Ga je naar Jeruzalem? Dat is echt een heel bijzondere stad vond ik. Probeer als je daar bent in de Oude Stad te slapen, dat is een belevenis op zichzelf. In het Arabische deel heb je de 'Tobasco Inn', goedkoop, gezellig (backpackers) en gevestigd in een gebouw van 1500 jaar oud ofzo. Bijna aan de Via Dolorosa.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Helpt dat ook zonder het toepassen van geweld? Wellicht heb ik er dan binnenkort iets aan.
Veel plezier. Ik vond Israël (en dan vooral Jerusalem) het meest fascinerende land dat ik ooit bezocht heb. Ruimschoots. Het is alsof ruimte en tijd daar door de mixer zijn gehaald.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:02 schreef k_man het volgende:
Ik ga een rondreis doen door Israel en daar hoort ook een paar dagen Jeruzalem bij. Over mijn slaapplaats heb ik echter niks te zeggen. Da's geregeld door de reisorganisatie.
Dat lijkt me de enig juiste oplossing. Een scan met hoge dpi, 600 of meer (van een analoge foto of om het even wat) kan behoorlijk worden opgeblazen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:29 schreef Gellius het volgende:
Ik heb daar helemaal niet zoveel verstand van, hoor Z. Je hebt gewoon een afgedrukte foto die je wil vergroten? Scannen met een hoge dpi niet beter?
Ja, het is niet meer wat het geweest is. Een beetje ranzigheid hoort ook bij een stad. Het is nu iets te clean. In Manhattan althans.quote:Op zondag 9 januari 2011 04:26 schreef Gellius het volgende:
Ik vond het juist opmerkelijk rustig en schoon in New York.
Je wordt morgen wakker na een heerlijke nacht geslapen te hebben, en dan ligt er naast je een wolk van een baby te slapen.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:20 schreef Claudia_x het volgende:
Ohja, ik had morgen in de planning, he? Ik zie het niet gebeuren.
Vanzelfsprekend!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:37 schreef Thisbe het volgende:
Mogen we overigens ook inzetten, en raden welke naam het gaat worden?
Goede keuze, al zou ikzelf de voorkeur geven aan Valencia.quote:Op maandag 10 januari 2011 08:19 schreef Ringo het volgende:
Vanochtend hebben we afgesproken dat we in Parijs en Madrid gaan wonen zodra ik Rijk en Beroemd ben.
Ik ken Spanje niet goed. Het zou alleen in de winter zijn. 's Zomers is naast Parijs Stockholm een mogelijkheid.quote:Op maandag 10 januari 2011 08:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Goede keuze, al zou ikzelf de voorkeur geven aan Valencia.
Heb je de baan?quote:
Nog niks gehoord. Maar ik wou even genieten van het feit dat ik zelf de dag kan doorlummelen.quote:
We moeten de statistieken zuiver houden Liene. Waar moet het met de wereld heen als je zelfs de kille cijfers niet meer kunt vertrouwen?quote:Op maandag 10 januari 2011 10:54 schreef Lienekien het volgende:
En ik heb al een paar keer voor niks gekeken omdat mensen menen te moeten melden dat ze gekeken hebben maar niks te posten hadden.
Of Joy.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:45 schreef zodiakk het volgende:
Ik zit in op Faith, Destiny, Hope of Summer.
Wáát! Je moet morgen bevallen. Anders telt het niet!quote:Op maandag 10 januari 2011 21:51 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben nog niet aan het bevallen. Dat jullie het weten.
Eens.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:01 schreef zodiakk het volgende:
Wáát! Je moet morgen bevallen. Anders telt het niet!
Dan toch wel op de kinderafdeling, neem ik aan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:04 schreef Claudia_x het volgende:
Da's waar. Ik ga voor een stortbevalling. Misschien in de Hema?
Ja, ik kan mogelijk tijdelijk internettoegang regelen, ter overbrugging tussen verhuizing en aansluiting.quote:
Ik heb as we speak een harde buik.quote:
Wat een zeikerd ben jij af en toe, zeg.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:29 schreef Gellius het volgende:
Het is nu even Claudia-dag, hoor Liene.
Highfive! We need a montage!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb as we speak een harde buik.
Ik denk dat ik qua nerdness niet onderdoe voor Zodiakk, Gellius.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:06 schreef Gellius het volgende:
Dat wist je toch wel, Thisbe? Van buiten all powerhouse, maar diep van binnen zit gewoon een geeky jongetje met zijn MSX computer.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:57 schreef Z het volgende:
Dat wordt gebaseerd op je google-zoekhistorie.
Nou, val ik even door de mand.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:57 schreef Z het volgende:
Dat wordt gebaseerd op je google-zoekhistorie.
Natuurlijk, ik pas 'm altijd handmatig aan in een hexeditor.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:09 schreef Gellius het volgende:
Jullie anonimiseren je Googlecookie toch wel?
Ik snap er geen reet van Gellius.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:09 schreef Gellius het volgende:
Jullie anonimiseren je Googlecookie toch wel?
Welnee. Het is gewoon huur. Je betaalt het alleen aan een andere organisatie.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:07 schreef Lienekien het volgende:
Een hypotheek is een blok aan je been
Lees ik in een advertentie.
't Blijft vooralsnog bij een kutgevoel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:06 schreef broer het volgende:
[..]
Bij mij niet. Bij Claudia misschien?
Verloskundigen zijn geen artsen, die moet je dus bij voorbaat wantrouwen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:26 schreef Claudia_x het volgende:
't Blijft vooralsnog bij een kutgevoel.
Ze hebben in het ziekenhuis geprobeerd om de baby eruit te wurmen. Het valt te bezien of de poging succesvol was.
De verloskundige zei dat ze haartjes kon voelen. Ik vraag me af of dat mogelijk is. Wat jullie?
Ik weet niet of ik het wil weten, maar hoe doen ze dat?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:26 schreef Claudia_x het volgende:
Ze hebben in het ziekenhuis geprobeerd om de baby eruit te wurmen. Het valt te bezien of de poging succesvol was.
"Eruit wurmen"? Kunnen ze niet gewoon een beschaafd pilletje aan je geven? Infuusje desnoods?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De verloskundige zei dat ze haartjes kon voelen. Ik vraag me af of dat mogelijk is. Wat jullie?
Ik snap het niet. Het is niet gelukt en daarna mocht je weer naar huis?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik wilde jullie de details besparen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Het is niet gelukt en daarna mocht je weer naar huis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:41 schreef zodiakk het volgende:
Claudia: Thisbe en ik komen -hoe dan ook- aanstaande zaterdag om twee uur 's middags langs. We verwachten beschuit met muisjes en Ivan in zijn zondagse matrozenpakje. Thisbe wil de kleine Summer Joy graag even wiegen (ze heeft al een naamketting!).
Nee nee, tot de inleiding is dit mijn week.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:21 schreef Gellius het volgende:
Dan kan ik ondertussen wel even wat aandacht aan Lienelien schenken. Hoe staat het met de verhuizing? Altijd weer een klus hè?
Nou, nou, poeh, poeh. Inderdaad.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:21 schreef Gellius het volgende:
Dan kan ik ondertussen wel even wat aandacht aan Lienelien schenken. Hoe staat het met de verhuizing? Altijd weer een klus hè?
Ze beginnen in april pas weer,quote:
Havana onder de Waal! Is het zo erg?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:57 schreef Frollo het volgende:
Leuk, al dat gebabbel over verhuizingen en bevallingen, maar hier in Nijmegen zijn we bijkans aan het verzuipen!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:26 schreef Frollo het volgende:
Het is vre-se-lijk.
Kijken op eigen risico!Niet getreurd, aan de Waalkade liggen alleen maar stomme tenten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het Heimwee het maar droog houdt!No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
Jazeker. Wat dacht je van 11 februari?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:01 schreef k_man het volgende:
Hmm, 11-1-11 was wel een mooie datum. Is er binnenkort nog zo'n fraaie datum voor Shaneequa?
Dan kan Ebony al zelfstandig eruit kruipen, handig!quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:26 schreef zodiakk het volgende:
Jazeker. Wat dacht je van 11 februari?
Die van mij Remy. Soort standaardnaam voor zwervertjes, denk ik.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:45 schreef mane het volgende:
Mijn kat heette volgens het asiel Ebony. Het is maar goed dat ik haar gered heb.
13-1, hopelijk! Precies een jaar en 2 maanden na Ivan. Het kan nog. Er gebeurt in ieder geval het een en ander.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:01 schreef k_man het volgende:
Hmm, 11-1-11 was wel een mooie datum. Is er binnenkort nog zo'n fraaie datum voor Shaneequa?
Die andere Steviesong met ebony is dan wel weer tof.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:37 schreef mane het volgende:
Ik heb Paul en Stevie allebei wel hoog zitten, dus we doen maar net alsof dat nooit is gebeurd.
Het is nog niet te laat voor een keizersnede, broer. Dan blijf jij keurig achter het gordijntje.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:47 schreef broer het volgende:
[..]
Nou, laat ik dat maar wel even doen. Beter braakgeluiden achter de computer dan in het echt.
Kun je niet tegen bloed?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:49 schreef broer het volgende:
Ik wou dat ik nog rookte, Lienekien. Dan zou ik dat namelijk zéker doen. Maar ik vrees dat ik voor flauwvallen zal moeten kiezen...
Goeie tip. Ik zal het eens in de groep gooien. Kijken hoe het valt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:49 schreef Claudia_x het volgende:
Het is nog niet te laat voor een keizersnede, broer. Dan blijf jij keurig achter het gordijntje.
Mm, en we weten hoe het daarmee afgelopen is.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:50 schreef Claudia_x het volgende:
We hebben trouwens al een tijdje geen bekende zieke Nederlanders in het OLVG gezien. De laatste twee waren Vinkenoog en Mulisch...
Die zijn heel oud geworden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:52 schreef Frollo het volgende:
[..]
Mm, en we weten hoe het daarmee afgelopen is.
Nee, je kunt het ook manmoedig doorstaan.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:52 schreef broer het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik dacht dat ik moest kiezen tussen roken en flauwvallen.
Pas je op dat je niet ál te cynisch wordt, Lienekien?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:53 schreef Lienekien het volgende:
Zo mooi, de kersverse vader die dan heel emotioneel vertelt hoe moeilijk hij het vond dat zij al het zware werk moest doen.
Wacht maar, broer, je wordt nog wel een softie.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:55 schreef broer het volgende:
[..]
Pas je op dat je niet ál te cynisch wordt, Lienekien?
Is niks cynisch aan! Ik meen het oprecht!quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:55 schreef broer het volgende:
[..]
Pas je op dat je niet ál te cynisch wordt, Lienekien?
Ik ben al lang een softie. Al dat echtemannengelul vind ik de grootst mogelijke onzin en alleen geschikt voor achtergebleven types. Ik dacht dat Lienekien juist de draak stak met de softies. Maar dat blijkt niet zo te zijn:quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:56 schreef Claudia_x het volgende:
Wacht maar, broer, je wordt nog wel een softie.
O, gelukkig. Als het zover is, zal ik met van emotie overslaande vingers verslag doen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:57 schreef Lienekien het volgende:
Is niks cynisch aan! Ik meen het oprecht!
Ik kreeg wel medelijden met die manquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:25 schreef k_man het volgende:
Die arme dermatoloog. Schippers was weer lekker bezig.
Op zich wel lachen natuurlijk. Ben je er zaterdagmiddag ook nog?quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:01 schreef Mainport het volgende:
Ik ben zojuist gearriveerd in Nijmegen, we zouden morgen moeten meeten Frollo
Dan doe ik met broer meequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:50 schreef broer het volgende:
[..]
Geef even door waar jullie gaan meeten, dan. Ga ik op een afstandje de boel observeren.
Een ouderwetsche droplul die te graag met zijn smuil op teevee wilde.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:25 schreef k_man het volgende:
Die arme dermatoloog. Schippers was weer lekker bezig.
Precies. Ik vond het tenenkrommend.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:49 schreef Gellius het volgende:
Kom Ringo, je zag hoe ongemakkelijk die man zich voelde. Zelfs Wim T. hield zich nog in uit beleefdheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:50 schreef broer het volgende:
[..]
Geef even door waar jullie gaan meeten, dan. Ga ik op een afstandje de boel observeren.
Niet zo bescheiden, we gaan gewoon een keer een potje bier drinken, basta. Wanneer kunnen jullie? PM maar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |