quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:41 schreef zodiakk het volgende:
Claudia: Thisbe en ik komen -hoe dan ook- aanstaande zaterdag om twee uur 's middags langs. We verwachten beschuit met muisjes en Ivan in zijn zondagse matrozenpakje. Thisbe wil de kleine Summer Joy graag even wiegen (ze heeft al een naamketting!).
Nee nee, tot de inleiding is dit mijn week.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:21 schreef Gellius het volgende:
Dan kan ik ondertussen wel even wat aandacht aan Lienelien schenken. Hoe staat het met de verhuizing? Altijd weer een klus hè?
Nou, nou, poeh, poeh. Inderdaad.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:21 schreef Gellius het volgende:
Dan kan ik ondertussen wel even wat aandacht aan Lienelien schenken. Hoe staat het met de verhuizing? Altijd weer een klus hè?
Ze beginnen in april pas weer,quote:
Havana onder de Waal! Is het zo erg?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:57 schreef Frollo het volgende:
Leuk, al dat gebabbel over verhuizingen en bevallingen, maar hier in Nijmegen zijn we bijkans aan het verzuipen!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:26 schreef Frollo het volgende:
Het is vre-se-lijk.
Kijken op eigen risico!Niet getreurd, aan de Waalkade liggen alleen maar stomme tenten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het Heimwee het maar droog houdt!No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
Jazeker. Wat dacht je van 11 februari?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:01 schreef k_man het volgende:
Hmm, 11-1-11 was wel een mooie datum. Is er binnenkort nog zo'n fraaie datum voor Shaneequa?
Dan kan Ebony al zelfstandig eruit kruipen, handig!quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:26 schreef zodiakk het volgende:
Jazeker. Wat dacht je van 11 februari?
Die van mij Remy. Soort standaardnaam voor zwervertjes, denk ik.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:45 schreef mane het volgende:
Mijn kat heette volgens het asiel Ebony. Het is maar goed dat ik haar gered heb.
13-1, hopelijk! Precies een jaar en 2 maanden na Ivan. Het kan nog. Er gebeurt in ieder geval het een en ander.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:01 schreef k_man het volgende:
Hmm, 11-1-11 was wel een mooie datum. Is er binnenkort nog zo'n fraaie datum voor Shaneequa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |