We moeten de statistieken zuiver houden Liene. Waar moet het met de wereld heen als je zelfs de kille cijfers niet meer kunt vertrouwen?quote:Op maandag 10 januari 2011 10:54 schreef Lienekien het volgende:
En ik heb al een paar keer voor niks gekeken omdat mensen menen te moeten melden dat ze gekeken hebben maar niks te posten hadden.
Of Joy.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:45 schreef zodiakk het volgende:
Ik zit in op Faith, Destiny, Hope of Summer.
Wáát! Je moet morgen bevallen. Anders telt het niet!quote:Op maandag 10 januari 2011 21:51 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben nog niet aan het bevallen. Dat jullie het weten.
Eens.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:01 schreef zodiakk het volgende:
Wáát! Je moet morgen bevallen. Anders telt het niet!
Dan toch wel op de kinderafdeling, neem ik aan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:04 schreef Claudia_x het volgende:
Da's waar. Ik ga voor een stortbevalling. Misschien in de Hema?
Ja, ik kan mogelijk tijdelijk internettoegang regelen, ter overbrugging tussen verhuizing en aansluiting.quote:
Ik heb as we speak een harde buik.quote:
Wat een zeikerd ben jij af en toe, zeg.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:29 schreef Gellius het volgende:
Het is nu even Claudia-dag, hoor Liene.
Highfive! We need a montage!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb as we speak een harde buik.
Ik denk dat ik qua nerdness niet onderdoe voor Zodiakk, Gellius.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:06 schreef Gellius het volgende:
Dat wist je toch wel, Thisbe? Van buiten all powerhouse, maar diep van binnen zit gewoon een geeky jongetje met zijn MSX computer.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:57 schreef Z het volgende:
Dat wordt gebaseerd op je google-zoekhistorie.
Nou, val ik even door de mand.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:57 schreef Z het volgende:
Dat wordt gebaseerd op je google-zoekhistorie.
Natuurlijk, ik pas 'm altijd handmatig aan in een hexeditor.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:09 schreef Gellius het volgende:
Jullie anonimiseren je Googlecookie toch wel?
Ik snap er geen reet van Gellius.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:09 schreef Gellius het volgende:
Jullie anonimiseren je Googlecookie toch wel?
Welnee. Het is gewoon huur. Je betaalt het alleen aan een andere organisatie.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:07 schreef Lienekien het volgende:
Een hypotheek is een blok aan je been
Lees ik in een advertentie.
't Blijft vooralsnog bij een kutgevoel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:06 schreef broer het volgende:
[..]
Bij mij niet. Bij Claudia misschien?
Verloskundigen zijn geen artsen, die moet je dus bij voorbaat wantrouwen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:26 schreef Claudia_x het volgende:
't Blijft vooralsnog bij een kutgevoel.
Ze hebben in het ziekenhuis geprobeerd om de baby eruit te wurmen. Het valt te bezien of de poging succesvol was.
De verloskundige zei dat ze haartjes kon voelen. Ik vraag me af of dat mogelijk is. Wat jullie?
Ik weet niet of ik het wil weten, maar hoe doen ze dat?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:26 schreef Claudia_x het volgende:
Ze hebben in het ziekenhuis geprobeerd om de baby eruit te wurmen. Het valt te bezien of de poging succesvol was.
"Eruit wurmen"? Kunnen ze niet gewoon een beschaafd pilletje aan je geven? Infuusje desnoods?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De verloskundige zei dat ze haartjes kon voelen. Ik vraag me af of dat mogelijk is. Wat jullie?
Ik snap het niet. Het is niet gelukt en daarna mocht je weer naar huis?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik wilde jullie de details besparen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Het is niet gelukt en daarna mocht je weer naar huis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |