Helpt dat ook zonder het toepassen van geweld? Wellicht heb ik er dan binnenkort iets aan.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:51 schreef mane het volgende:
Of je gaat met z'n allen naar Jeruzalem en hakt iedereen die je tegenkomt in mootjes. Dat doet 't 'em ook wel (ik houd me momenteel bezig met de kruistochten).
Ga je naar Jeruzalem? Dat is echt een heel bijzondere stad vond ik. Probeer als je daar bent in de Oude Stad te slapen, dat is een belevenis op zichzelf. In het Arabische deel heb je de 'Tobasco Inn', goedkoop, gezellig (backpackers) en gevestigd in een gebouw van 1500 jaar oud ofzo. Bijna aan de Via Dolorosa.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Helpt dat ook zonder het toepassen van geweld? Wellicht heb ik er dan binnenkort iets aan.
Veel plezier. Ik vond Israël (en dan vooral Jerusalem) het meest fascinerende land dat ik ooit bezocht heb. Ruimschoots. Het is alsof ruimte en tijd daar door de mixer zijn gehaald.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:02 schreef k_man het volgende:
Ik ga een rondreis doen door Israel en daar hoort ook een paar dagen Jeruzalem bij. Over mijn slaapplaats heb ik echter niks te zeggen. Da's geregeld door de reisorganisatie.
Dat lijkt me de enig juiste oplossing. Een scan met hoge dpi, 600 of meer (van een analoge foto of om het even wat) kan behoorlijk worden opgeblazen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:29 schreef Gellius het volgende:
Ik heb daar helemaal niet zoveel verstand van, hoor Z. Je hebt gewoon een afgedrukte foto die je wil vergroten? Scannen met een hoge dpi niet beter?
Ja, het is niet meer wat het geweest is. Een beetje ranzigheid hoort ook bij een stad. Het is nu iets te clean. In Manhattan althans.quote:Op zondag 9 januari 2011 04:26 schreef Gellius het volgende:
Ik vond het juist opmerkelijk rustig en schoon in New York.
Je wordt morgen wakker na een heerlijke nacht geslapen te hebben, en dan ligt er naast je een wolk van een baby te slapen.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:20 schreef Claudia_x het volgende:
Ohja, ik had morgen in de planning, he? Ik zie het niet gebeuren.
Vanzelfsprekend!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:37 schreef Thisbe het volgende:
Mogen we overigens ook inzetten, en raden welke naam het gaat worden?
Goede keuze, al zou ikzelf de voorkeur geven aan Valencia.quote:Op maandag 10 januari 2011 08:19 schreef Ringo het volgende:
Vanochtend hebben we afgesproken dat we in Parijs en Madrid gaan wonen zodra ik Rijk en Beroemd ben.
Ik ken Spanje niet goed. Het zou alleen in de winter zijn. 's Zomers is naast Parijs Stockholm een mogelijkheid.quote:Op maandag 10 januari 2011 08:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Goede keuze, al zou ikzelf de voorkeur geven aan Valencia.
Heb je de baan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |