Nou, val ik even door de mand.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:57 schreef Z het volgende:
Dat wordt gebaseerd op je google-zoekhistorie.
Natuurlijk, ik pas 'm altijd handmatig aan in een hexeditor.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:09 schreef Gellius het volgende:
Jullie anonimiseren je Googlecookie toch wel?
Ik snap er geen reet van Gellius.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:09 schreef Gellius het volgende:
Jullie anonimiseren je Googlecookie toch wel?
Welnee. Het is gewoon huur. Je betaalt het alleen aan een andere organisatie.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:07 schreef Lienekien het volgende:
Een hypotheek is een blok aan je been
Lees ik in een advertentie.
't Blijft vooralsnog bij een kutgevoel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:06 schreef broer het volgende:
[..]
Bij mij niet. Bij Claudia misschien?
Verloskundigen zijn geen artsen, die moet je dus bij voorbaat wantrouwen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:26 schreef Claudia_x het volgende:
't Blijft vooralsnog bij een kutgevoel.
Ze hebben in het ziekenhuis geprobeerd om de baby eruit te wurmen. Het valt te bezien of de poging succesvol was.
De verloskundige zei dat ze haartjes kon voelen. Ik vraag me af of dat mogelijk is. Wat jullie?
Ik weet niet of ik het wil weten, maar hoe doen ze dat?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:26 schreef Claudia_x het volgende:
Ze hebben in het ziekenhuis geprobeerd om de baby eruit te wurmen. Het valt te bezien of de poging succesvol was.
"Eruit wurmen"? Kunnen ze niet gewoon een beschaafd pilletje aan je geven? Infuusje desnoods?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De verloskundige zei dat ze haartjes kon voelen. Ik vraag me af of dat mogelijk is. Wat jullie?
Ik snap het niet. Het is niet gelukt en daarna mocht je weer naar huis?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik wilde jullie de details besparen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Het is niet gelukt en daarna mocht je weer naar huis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:41 schreef zodiakk het volgende:
Claudia: Thisbe en ik komen -hoe dan ook- aanstaande zaterdag om twee uur 's middags langs. We verwachten beschuit met muisjes en Ivan in zijn zondagse matrozenpakje. Thisbe wil de kleine Summer Joy graag even wiegen (ze heeft al een naamketting!).
Nee nee, tot de inleiding is dit mijn week.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:21 schreef Gellius het volgende:
Dan kan ik ondertussen wel even wat aandacht aan Lienelien schenken. Hoe staat het met de verhuizing? Altijd weer een klus hè?
Nou, nou, poeh, poeh. Inderdaad.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:21 schreef Gellius het volgende:
Dan kan ik ondertussen wel even wat aandacht aan Lienelien schenken. Hoe staat het met de verhuizing? Altijd weer een klus hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |