Het is nog niet te laat voor een keizersnede, broer. Dan blijf jij keurig achter het gordijntje.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:47 schreef broer het volgende:
[..]
Nou, laat ik dat maar wel even doen. Beter braakgeluiden achter de computer dan in het echt.
Kun je niet tegen bloed?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:49 schreef broer het volgende:
Ik wou dat ik nog rookte, Lienekien. Dan zou ik dat namelijk zéker doen. Maar ik vrees dat ik voor flauwvallen zal moeten kiezen...
Goeie tip. Ik zal het eens in de groep gooien. Kijken hoe het valt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:49 schreef Claudia_x het volgende:
Het is nog niet te laat voor een keizersnede, broer. Dan blijf jij keurig achter het gordijntje.
Mm, en we weten hoe het daarmee afgelopen is.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:50 schreef Claudia_x het volgende:
We hebben trouwens al een tijdje geen bekende zieke Nederlanders in het OLVG gezien. De laatste twee waren Vinkenoog en Mulisch...
Die zijn heel oud geworden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:52 schreef Frollo het volgende:
[..]
Mm, en we weten hoe het daarmee afgelopen is.
Nee, je kunt het ook manmoedig doorstaan.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:52 schreef broer het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik dacht dat ik moest kiezen tussen roken en flauwvallen.
Pas je op dat je niet ál te cynisch wordt, Lienekien?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:53 schreef Lienekien het volgende:
Zo mooi, de kersverse vader die dan heel emotioneel vertelt hoe moeilijk hij het vond dat zij al het zware werk moest doen.
Wacht maar, broer, je wordt nog wel een softie.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:55 schreef broer het volgende:
[..]
Pas je op dat je niet ál te cynisch wordt, Lienekien?
Is niks cynisch aan! Ik meen het oprecht!quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:55 schreef broer het volgende:
[..]
Pas je op dat je niet ál te cynisch wordt, Lienekien?
Ik ben al lang een softie. Al dat echtemannengelul vind ik de grootst mogelijke onzin en alleen geschikt voor achtergebleven types. Ik dacht dat Lienekien juist de draak stak met de softies. Maar dat blijkt niet zo te zijn:quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:56 schreef Claudia_x het volgende:
Wacht maar, broer, je wordt nog wel een softie.
O, gelukkig. Als het zover is, zal ik met van emotie overslaande vingers verslag doen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:57 schreef Lienekien het volgende:
Is niks cynisch aan! Ik meen het oprecht!
Ik kreeg wel medelijden met die manquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:25 schreef k_man het volgende:
Die arme dermatoloog. Schippers was weer lekker bezig.
Op zich wel lachen natuurlijk. Ben je er zaterdagmiddag ook nog?quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:01 schreef Mainport het volgende:
Ik ben zojuist gearriveerd in Nijmegen, we zouden morgen moeten meeten Frollo
Dan doe ik met broer meequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:50 schreef broer het volgende:
[..]
Geef even door waar jullie gaan meeten, dan. Ga ik op een afstandje de boel observeren.
Een ouderwetsche droplul die te graag met zijn smuil op teevee wilde.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:25 schreef k_man het volgende:
Die arme dermatoloog. Schippers was weer lekker bezig.
Precies. Ik vond het tenenkrommend.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:49 schreef Gellius het volgende:
Kom Ringo, je zag hoe ongemakkelijk die man zich voelde. Zelfs Wim T. hield zich nog in uit beleefdheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:50 schreef broer het volgende:
[..]
Geef even door waar jullie gaan meeten, dan. Ga ik op een afstandje de boel observeren.
Niet zo bescheiden, we gaan gewoon een keer een potje bier drinken, basta. Wanneer kunnen jullie? PM maar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |