quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:35 schreef DaMook het volgende:
Zo, mac is updated, nu de mac appstore ontdekken.
Ze zijn 2 min. te vroeg. Het zou 20.38 beginnenquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:36 schreef heloef het volgende:
Nederland is ook niet meer punctueel meer zeg, ze beginnen 6 minuten te laat.
WEBCAM?!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:35 schreef DaMook het volgende:
Zo, mac is updated, nu de mac appstore ontdekken.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:37 schreef themauster het volgende:
AvondIk ben zeker 1 van de weinige niet Wie is de mol kijkers?
Neuh. Vind er ook geen reet aanquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:37 schreef themauster het volgende:
Nee hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:37 schreef themauster het volgende:
Ik wordt nou al zat van al die #widm tweets in mijn timeline de heleboel wordt ondergespamd zoquote:
Verwijder je twitteraccount.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:41 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik wordt nou al zat van al die #widm tweets in mijn timeline de heleboel wordt ondergespamd zo
Oh TvGids zei namelijk 20:30.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:37 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ze zijn 2 min. te vroeg. Het zou 20.38 beginnen
Ik ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:41 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik wordt nou al zat van al die #widm tweets in mijn timeline de heleboel wordt ondergespamd zo
quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Verwijder je twitteraccount.
Neequote:
Ik heb bij tweetdeck iets gevonden waarmee je hashtags kunt blokkerenquote:
Met tweetdeck kan dat iddquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:45 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik heb bij tweetdeck iets gevonden waarmee je hashtags kunt blokkeren
Zit dat ook in de add-on van Google Chromequote:Op donderdag 6 januari 2011 20:45 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik heb bij tweetdeck iets gevonden waarmee je hashtags kunt blokkeren
Het werkt helaas niet nu omdat hij hoofdletters omzet naar kleine letters en iedereen doet #widm met hoofdlettersquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Met tweetdeck kan dat idd. Ik heb net twitter for mac geinstalleerd als opvolger van tweetie, hele vooruitgang
, maar hashtags blokkeren gaat er niet mee
.
Dat is je straf!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:47 schreef themauster het volgende:
[..]
Het werkt helaas niet nu omdat hij hoofdletters omzet naar kleine letter en iederen doet #widm met hoofdletters
Zou het niet weten die add-on is toch precies zoals de gewone tweetdeck?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zit dat ook in de add-on van Google Chrome?
Bij mij werkt ie als een zonnetje...quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:47 schreef themauster het volgende:
[..]
Het werkt helaas niet nu omdat hij hoofdletters omzet naar kleine letters en iedereen doet #widm met hoofdletters
Het werkt nu welquote:
Bijna wel ja, ik krijg alleen niet constant van die pop-ups als iemand een tweet plaatst en zo.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:49 schreef themauster het volgende:
[..]
Zou het niet weten die add-on is toch precies zoals de gewone tweetdeck?
Bij mij ook nu.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Bij mij werkt ie als een zonnetje...
Ik ook niet dat kan je op de gewone tweetdeck gewoon uitzettenquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:50 schreef justmattie het volgende:
[..]
Bijna wel ja, ik krijg alleen niet constant van die pop-ups als iemand een tweet plaatst en zo.
Dat wist ik nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:51 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ook niet dat kan je op de gewone tweetdeck gewoon uitzetten
Laten we het hopenquote:
quote:
Jammer man, ik snap ook niet dat ze Marco weg willen hebben het is gewoon stank voor dank.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
! Gaat erg slecht met Donar.. 5 min te spelen en 6 punten achter tegen de nummer laatst (Rotterdam). Ploeg lijkt op een confrontatie uit te zijn met het bestuur nu het bestuur heeft geroepen dat Marco v/d Berg weg moet. Waardeloos dit
.
Ja! Duizend maal ja!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:07 schreef themauster het volgende:
Ik heb de dvd van het 1e seizoen van Flight of the Conchords gekregen is dat wat?
Begrijp het aan de ene kant wel, maar aan de andere kant totaal niet.. Ze winnen uiteindelijk met 4 punten verschil, maar het woord crisis mag denk ik wel in de mond worden genomen. Maar eens kijken of ze zaterdag weten te winnen van Bergen op Zoom. Als ze spelen zoals vanavond.. Poeh.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:00 schreef themauster het volgende:
[..]
Jammer man, ik snap ook niet dat ze Marco weg willen hebben het is gewoon stank voor dank.
Dat heb ik dus ook.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:58 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Laten we het hopen![]()
![]()
Gister zonder moeite tot 1 uur kunnen blijven zitten en hoe tof ik Eric ook vind, dat gebeurt alleen bij die 2
Als Hans wilquote:
Wacht maar tot Roel hier is, dan piep je wel andersquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als Hans wil-en, dan gáát Hans
-en.
hai haiquote:
Sersjeequote:Op donderdag 6 januari 2011 21:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als Hans wil-en, dan gáát Hans
-en.
Roel lust ik rauw. En dat weet ie.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:28 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Wacht maar tot Roel hier is, dan piep je wel anders
Roel is hier de baas nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:28 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Roel is aan het feesten vanavondquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:28 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Roel lust ik rauw. En dat weet ie.
Nee, maar hij zal me vast steunen in dezequote:
Haha. Smakelijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Baasquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Topics al aan het doorlezen en zo ook maar even het heuse WIDM-forum lezenquote:
M'n nachtrust gaat Rudy niet trekkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:41 schreef -Hans- het volgende:
Betwijfel of Rudy er vanavond wel bij is.. Misschien toch Corton? #spannend.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:41 schreef -Hans- het volgende:
Betwijfel of Rudy er vanavond wel bij is.. Misschien toch Corton? #spannend.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:28 schreef marijkeroskam het volgende:
Vanavond willen @ericcorton en ik met je praten over de brand in Moerdijk en vooral over het feit of jij nog echt gerustgesteld wordt 1/2
Jepquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan klopt de TT ook niet meer echt. Zo jammer
[..]
Heb jij even geluk.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:54 schreef minthy het volgende:
![]()
Tnx, dankzij dit topic weet ik eindelijk waar dat #widm voor staat
quote:Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin,
love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin,
spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin,
lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin
USELESS MAN"
Haai!!quote:
USELESS MAN!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Haai!!
Volgens mij heb je dat de hele avond onder je muis zitten, zodat je het direct kan plaatsen als ik online kom![]()
Nee, Jagermeister is wel een van de weinige alcoholische dranken die ik heb gedronken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ooit verslikt in een slok Jägermeister?
Wel whiskey. Telt dat ook?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ooit verslikt in een slok Jägermeister?
Inderdaad. Het brand in je luchtpijpquote:
Ja. Scheelt wel dat ik keelpijn had en dat nu wel enigszins gesmeerd had maar het was niet het plan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:03 schreef justmattie het volgende:
[..]
Inderdaad. Het brand in je luchtpijp
Jagermeister helpt goed tegen keelpijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja. Scheelt wel dat ik keelpijn had en dat nu wel enigszins gesmeerd had maar het was niet het plan.
voor straks welterustenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:08 schreef CindieY het volgende:
Waarom moet dat over die brand gaan? En Eric, dus op tijd naar bed
Als je ziek bent moet je Beerenburg of Vieu warm maken en dan bruine suiker er in doen, dan ben je de volgende gegarandeerd niet meer ziekquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:09 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jagermeister helpt goed tegen keelpijnBeerenburg ook
Mja het hielp 5 minuten.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:09 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jagermeister helpt goed tegen keelpijnBeerenburg ook
Hier ook net een lekker warme douche genomen. Heerlijk!!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
JepZo maar eens douchen, haar laten drogen en dan naar bed.
Klopt! Je ligt dat te zweten in bed s'nachtsquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:12 schreef themauster het volgende:
[..]
Als je ziek bent moet je Beerenburg of Vieu warm maken en dan bruine suiker er in doen, dan ben je de volgende gegarandeerd niet meer ziek
Die clip ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:17 schreef -Hans- het volgende:
Pretender. Een van de betere Megahits. Heerlijke plaat!!
Dat dus, wat een geweldige clip was dat zeg, BAM! overal verfquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:18 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Dat dus, wat een geweldige clip was is dat zeg, BAM! overal verf
quote:
bezoek deze site http://www.mashup-germany.com/ daar staan er nog meer.quote:
het bracht een flauwe glimlach op mijn gezichtquote:
Hoeraquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:33 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
het bracht een flauwe glimlach op mijn gezicht
Wat tof!quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:27 schreef hole1988 het volgende:
[..]
bezoek deze site http://www.mashup-germany.com/ daar staan er nog meer.
[johnbakker]HELLO[/johnbakker]quote:
Wat ziet dat er vet uit zegquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:04 schreef Dagoduck het volgende:
Nieuwe Dutch Radio Scrobbler:
http://sourceforge.net/pr(...)20Setup.rar/download
Iddquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:08 schreef Bol_Wan het volgende:
Draait nu, gaaf programmatje geworden zeg
Mee eens ja. Ik heb dit nummer destijds grijs gedraaid. Hoe lang geleden is dat eigenlijk dat dit nr uit kwam?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:13 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAThe Magic Numbers - Take A Chance (Live Eurosonic)
Prachtig !!!!!! Is dit de opname @ Vera? Wat mooi was dat. Jammer dat we zo weinig/niets meer van ze horen.
Take a chance (23-10-2006)quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mee eens ja. Ik heb dit nummer destijds grijs gedraaid. Hoe lang geleden is dat eigenlijk dat dit nr uit kwam?
Volgens mij was het ergens rond 2007. Had een hoge verwachting van ze, maar helaas... Dit blijft echt een TOPtrack!quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mee eens ja. Ik heb dit nummer destijds grijs gedraaid. Hoe lang geleden is dat eigenlijk dat dit nr uit kwam?
2006 zou goed kunnen ja, nu ik er over nadenk, draaide ik dit voornamelijk tijdens het werken aan m'n portfolio toen ik nog journalistiek deedquote:
pas nog een nieuw album uit, maar niet opgepikt door 3FMquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:13 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAThe Magic Numbers - Take A Chance (Live Eurosonic)
Prachtig !!!!!! Is dit de opname @ Vera? Wat mooi was dat. Jammer dat we zo weinig/niets meer van ze horen.
Zo jammerquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:17 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
pas nog een nieuw album uit, maar niet opgepikt door 3FM
Daar begint het al.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zo jammer. Ik wist trouwens niet dat ze een nieuw album hebben uitgebracht.
Heb het nog gemeld hier, en je hebt erop gereageertquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zo jammer. Ik wist trouwens niet dat ze een nieuw album hebben uitgebracht.
Die Hansquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:20 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Heb het nog gemeld hier, en je hebt erop gereageert
Hahaquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:20 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Heb het nog gemeld hier, en je hebt erop gereageert
Hoe oud ben je eigenlijk, als ik vragen mag? Of moet ik u zeggenquote:
Hij gaat bijna met pensioen!quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk, als ik vragen mag? Of moet ik u zeggen
Als je een beetje leuk verdient hebt in je leven, kun je best eerder met pensioen.quote:
100.000 posts moet je ook verdienen..quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als je een beetje leuk verdient hebt in je leven, kun je best eerder met pensioen.
Ik dacht die wel bij Plato te koop was en voor zover ik weet zit Plato iig in Groningen, Zwolle & Utrecht.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:30 schreef Bol_Wan het volgende:
Godver. Waarom is het nou niet te vinden waar de fucking OOR te kopen is, hoe moeilijk kan het zijn
Loop gewoon een paar winkels die muziekbladen verkopen in en uit? Hier verkopen minimaal 2 winkels dat blad..quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:30 schreef Bol_Wan het volgende:
Godver. Waarom is het nou niet te vinden waar de fucking OOR te kopen is, hoe moeilijk kan het zijn
Volgens mij verkoopt elke boeken/tijdschriftenzaak dat wel.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:30 schreef Bol_Wan het volgende:
Hoiquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Volgens mij verkoopt elke boeken/tijdschriftenzaak dat wel.
probleem is een beetje dat die hier niet zijn.. iig niet in de buurt, en ik wil morgen iets te lezen hebben in de trein naar tilburg, dus moet dat in de buurt van eindhoven station.. in de appie van het station kan ik em niet vinden..quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Volgens mij verkoopt elke boeken/tijdschriftenzaak dat wel.
Praktisch elk station heeft wel een AKO of Bruna.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:38 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
probleem is een beetje dat die hier niet zijn.. iig niet in de buurt, en ik wil morgen iets te lezen hebben in de trein naar tilburg, dus moet dat in de buurt van eindhoven station.. in de appie van het station kan ik em niet vinden..
Eindhoven dus nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Praktisch elk station heeft wel een AKO of Bruna.
Wat is dat voor stationquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:41 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Eindhoven dus nietdichtsbijzinde AKO is op Eindhoven Airport
best een tof station, tot nu toequote:
Op station Eindhoven zijn diverse winkels te vinden, namelijk de Veolia vervoerswinkel, een Albert Heijn (AH to go), Brooodzaak, C'est du Pain, Smullers, Kiosk, Swirl's, Café T Espresso, Shakies, Etos, Bruna (twee winkels), een bloemenwinkel, GWK, Houwens vlaai, Grand Café La Gare Du Sud, een kapper, Free Record Shop, een Durüm-zaak, een sushi-zaak en een Burger King. Daarnaast zit er ook een NS-servicepunt met een NS internationaal balie. Op het voorplein van het station is de VVV van Eindhoven gevestigd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:41 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Eindhoven dus nietdichtsbijzinde AKO is op Eindhoven Airport
Wij hebben op het station alleen een ticketbalie die tijdschriften en drinken verkoopt en een bloemenwinkelquote:
Ik zie Bruna anders wel op het lijstje staan als ik op de site van NS kijk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:42 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
best een tof station, tot nu toe
Een die je toch eens moet bezoekenquote:
haha..
Nee.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:44 schreef Dagoduck het volgende:
Is iedereen ziek ofzo? [ afbeelding ] haha..
Op m'n twitter welquote:
haha, hoe kan ik nou in vredesnaam 2(!) vestigingen gemist hebben..quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Op station Eindhoven zijn diverse winkels te vinden, namelijk de Veolia vervoerswinkel, een Albert Heijn (AH to go), Brooodzaak, C'est du Pain, Smullers, Kiosk, Swirl's, Café T Espresso, Shakies, Etos, Bruna (twee winkels), een bloemenwinkel, GWK, Houwens vlaai, Grand Café La Gare Du Sud, een kapper, Free Record Shop, een Durüm-zaak, een sushi-zaak en een Burger King. Daarnaast zit er ook een NS-servicepunt met een NS internationaal balie. Op het voorplein van het station is de VVV van Eindhoven gevestigd.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Station_Eindhoven
hans en grietje, hans klok, hans textiel, hans anders, hans worst, hans teeuwenquote:
You Really Got Me.quote:
Your welcomequote:
er is best wel vaak op nee gestemd op de poll, maar dat heb ik even voor je recht getrokkenquote:
Waar zie je de poll dan? Ik zie alleen wat over die zwerver.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:00 schreef hole1988 het volgende:
[..]
er is best wel vaak op nee gestemd op de poll, maar dat heb ik even voor je recht getrokken
Ik ook inderdaad. Wilde net even gaan stemmen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:01 schreef JD_SLR het volgende:
[..]
Waar zie je de poll dan? Ik zie alleen wat over die zwerver.
LOL kijk hier maar http://polls.polldaddy.com/vote-js.php?p=4343599quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:01 schreef JD_SLR het volgende:
[..]
Waar zie je de poll dan? Ik zie alleen wat over die zwerver.
Yay!quote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:12 schreef CindieY het volgende:
Nou, ik ga eens m'n bed opzoeken, morgenochtend wekker om 7 uur![]()
Weltrusten allen!![]()
quote:Beyond drumming, Grohl contributed guitar to a cover of Neil Young's "I've Been Waiting For You" on David Bowie's 2002 album Heathen.
Nou, hoera, gister had ik er 8quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:31 schreef hole1988 het volgende:
@dago
gefeliciteerd je hebt 4 op een rij
valt meequote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:52 schreef DaMook het volgende:
De afgelopen 2 dagen vlogen de topics erdoorheen nadat ik om 22 uur naar mijn werk ging en nu ligt het hier weer op z'n gat. Ik wil weer drukte en snelheid
.
het normale leventje is weer begonnen. De meeste zaten in een hele andere ritme en dat zal ze nu wel hebben opgebrokenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:57 schreef Dagoduck het volgende:
Sinds gister is het minder, de dagen daarvoor ging het aardig tot 1.30 uur..
Dat ritme heb ik nog steedsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:00 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het normale leventje is weer begonnen. De meeste zaten in een hele andere ritme en dat zal ze nu wel hebben opgebroken
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb net zo'n fijne film gezien.
bye bye man bye byequote:
Trustequote:
er zijn mensen die werken/scholierenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:46 schreef Waalwijker het volgende:
Wat een drukte hier 's nachts sinds SR zeg.
Valt tegen iddquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:46 schreef Waalwijker het volgende:
Wat een drukte hier 's nachts sinds SR zeg.
Ik werkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
er zijn mensen die werken/scholieren
Dude, dat bedoelde ik juist positief.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
er zijn mensen die werken/scholieren
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 07:39 schreef Cee het volgende:
Alles wat Hans zegt, minus de dingen waar ik het niet mee eens ben, vermenigvuldigd door Sersjee met een punt extra van Roel.
Goedemorgenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:17 schreef geelkuikentje het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Luister elke ochtend naar 3FM (uiteraard) en soms wordt de uitzending onderbroken door file informatie. Heb ongeveer alle ANWB mensen bij 3FM wel eens gehoord behalve eentje. Dat is Jolanda v/d Velden of zo, die hoor ik alleen bij de onderbreking op radio 1. Is er bekend waarom die nooit bij 3FM zit na de NOS headlines?
Roelquote:
Prima, veel thuiswerkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Roel![]()
En, hoe beviel de eerste werkweek?
Geen idee, misschien is ze bang voor de 3FM DJ's?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:17 schreef geelkuikentje het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Luister elke ochtend naar 3FM (uiteraard) en soms wordt de uitzending onderbroken door file informatie. Heb ongeveer alle ANWB mensen bij 3FM wel eens gehoord behalve eentje. Dat is Jolanda v/d Velden of zo, die hoor ik alleen bij de onderbreking op radio 1. Is er bekend waarom die nooit bij 3FM zit na de NOS headlines?
Ik las even 'IJmond' en dacht "Da's ver voor die Roel!".quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Prima, veel thuiswerken. Zometeen afspraak in het pittoresque Urmond
.
Pittoresque is het woord niet echt hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Prima, veel thuiswerken. Zometeen afspraak in het pittoresque Urmond
.
Denk dat ze bang is voor Giel of zo.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen idee, misschien is ze bang voor de 3FM DJ's?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik las even 'IJmond' en dacht "Da's ver voor die Roel!".
Net niet neequote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Pittoresque is het woord niet echt he
Bijna op de routequote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik las even 'IJmond' en dacht "Da's ver voor die Roel!".
Hanzelquote:
Haha hoe kom je daar nou bij ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:01 schreef Kanariegeel het volgende:
Domien heeft volgensmij gehuild van blijdschap toen hij gevraagd werd Gerard te vervangen in de Freaknacht
Gerard Ekdomquote:
Ik dacht er meer aan om om 20.30 Flikken Maastricht te gaan kijken. De nieuwe serie daarvan begint eindelijk!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:12 schreef themauster het volgende:
Arie Boomsma bij EW? ow dan weet ik dat ik na half 9 zeker ga wegzappen naar Law&Order SVU. Ik kan die vent niet uitstaan
Ook nieuwe afleveringen van Law&Order en die serie is 10x beter dan die TROS seriequote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik dacht er meer aan om om 20.30 Flikken Maastricht te gaan kijken. De nieuwe serie daarvan begint eindelijk!
Je kunt ook een compilatie maken over hoe vaak mensen zeuren over Domienquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:15 schreef Kanariegeel het volgende:
Je kan denkik best een aardige compilatie maken van de keren dat Domiens stem over slaat.
Ah, daar komt het dus vandaanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gerard Ekdom
Vreselijke nacht gehad! Voel me wel tikkie beter... Heb besloten hoe dan ook #ekstraweekend te doen. De #freaknacht sla ik daarentegen over!
20 minutes ago from Twitter for iPad
Michiel Veenstra
@gerardekdom ah, dus @Domien van 4 tot 7?
18 minutes ago in reply to gerardekdom from TweetDeck
Gerard Ekdom
@michielveenstra Astie dat wil, graag! Heb het uit handen gegeven aan Arjan.
16 minutes ago in reply to michielveenstra from Twitter for iPad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |