Net niet neequote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Pittoresque is het woord niet echt he
Bijna op de routequote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik las even 'IJmond' en dacht "Da's ver voor die Roel!".
Hanzelquote:
Haha hoe kom je daar nou bij ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:01 schreef Kanariegeel het volgende:
Domien heeft volgensmij gehuild van blijdschap toen hij gevraagd werd Gerard te vervangen in de Freaknacht
Gerard Ekdomquote:
Ik dacht er meer aan om om 20.30 Flikken Maastricht te gaan kijken. De nieuwe serie daarvan begint eindelijk!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:12 schreef themauster het volgende:
Arie Boomsma bij EW? ow dan weet ik dat ik na half 9 zeker ga wegzappen naar Law&Order SVU. Ik kan die vent niet uitstaan
Ook nieuwe afleveringen van Law&Order en die serie is 10x beter dan die TROS seriequote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik dacht er meer aan om om 20.30 Flikken Maastricht te gaan kijken. De nieuwe serie daarvan begint eindelijk!
Je kunt ook een compilatie maken over hoe vaak mensen zeuren over Domienquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:15 schreef Kanariegeel het volgende:
Je kan denkik best een aardige compilatie maken van de keren dat Domiens stem over slaat.
Ah, daar komt het dus vandaanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gerard Ekdom
Vreselijke nacht gehad! Voel me wel tikkie beter... Heb besloten hoe dan ook #ekstraweekend te doen. De #freaknacht sla ik daarentegen over!
20 minutes ago from Twitter for iPad
Michiel Veenstra
@gerardekdom ah, dus @Domien van 4 tot 7?
18 minutes ago in reply to gerardekdom from TweetDeck
Gerard Ekdom
@michielveenstra Astie dat wil, graag! Heb het uit handen gegeven aan Arjan.
16 minutes ago in reply to michielveenstra from Twitter for iPad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |