Ja! Duizend maal ja!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:07 schreef themauster het volgende:
Ik heb de dvd van het 1e seizoen van Flight of the Conchords gekregen is dat wat?
Begrijp het aan de ene kant wel, maar aan de andere kant totaal niet.. Ze winnen uiteindelijk met 4 punten verschil, maar het woord crisis mag denk ik wel in de mond worden genomen. Maar eens kijken of ze zaterdag weten te winnen van Bergen op Zoom. Als ze spelen zoals vanavond.. Poeh.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:00 schreef themauster het volgende:
[..]
Jammer man, ik snap ook niet dat ze Marco weg willen hebben het is gewoon stank voor dank.
Dat heb ik dus ook.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:58 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Laten we het hopen![]()
![]()
Gister zonder moeite tot 1 uur kunnen blijven zitten en hoe tof ik Eric ook vind, dat gebeurt alleen bij die 2
Als Hans wilquote:
Wacht maar tot Roel hier is, dan piep je wel andersquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als Hans wil-en, dan gáát Hans
-en.
hai haiquote:
Sersjeequote:Op donderdag 6 januari 2011 21:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als Hans wil-en, dan gáát Hans
-en.
Roel lust ik rauw. En dat weet ie.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:28 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Wacht maar tot Roel hier is, dan piep je wel anders
Roel is hier de baas nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:28 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Roel is aan het feesten vanavondquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:28 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Roel lust ik rauw. En dat weet ie.
Nee, maar hij zal me vast steunen in dezequote:
Haha. Smakelijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Baasquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Topics al aan het doorlezen en zo ook maar even het heuse WIDM-forum lezenquote:
M'n nachtrust gaat Rudy niet trekkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:41 schreef -Hans- het volgende:
Betwijfel of Rudy er vanavond wel bij is.. Misschien toch Corton? #spannend.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:41 schreef -Hans- het volgende:
Betwijfel of Rudy er vanavond wel bij is.. Misschien toch Corton? #spannend.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:28 schreef marijkeroskam het volgende:
Vanavond willen @ericcorton en ik met je praten over de brand in Moerdijk en vooral over het feit of jij nog echt gerustgesteld wordt 1/2
Jepquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan klopt de TT ook niet meer echt. Zo jammer
[..]
Heb jij even geluk.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:54 schreef minthy het volgende:
![]()
Tnx, dankzij dit topic weet ik eindelijk waar dat #widm voor staat
quote:Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin,
love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin,
spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin,
lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin
USELESS MAN"
Haai!!quote:
USELESS MAN!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Haai!!
Volgens mij heb je dat de hele avond onder je muis zitten, zodat je het direct kan plaatsen als ik online kom![]()
Nee, Jagermeister is wel een van de weinige alcoholische dranken die ik heb gedronken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ooit verslikt in een slok Jägermeister?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |