quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:35 schreef DaMook het volgende:
Zo, mac is updated, nu de mac appstore ontdekken.
Ze zijn 2 min. te vroeg. Het zou 20.38 beginnenquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:36 schreef heloef het volgende:
Nederland is ook niet meer punctueel meer zeg, ze beginnen 6 minuten te laat.
WEBCAM?!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:35 schreef DaMook het volgende:
Zo, mac is updated, nu de mac appstore ontdekken.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:37 schreef themauster het volgende:
AvondIk ben zeker 1 van de weinige niet Wie is de mol kijkers?
Neuh. Vind er ook geen reet aanquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:37 schreef themauster het volgende:
Nee hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:37 schreef themauster het volgende:
Ik wordt nou al zat van al die #widm tweets in mijn timeline de heleboel wordt ondergespamd zoquote:
Verwijder je twitteraccount.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:41 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik wordt nou al zat van al die #widm tweets in mijn timeline de heleboel wordt ondergespamd zo
Oh TvGids zei namelijk 20:30.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:37 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ze zijn 2 min. te vroeg. Het zou 20.38 beginnen
Ik ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:41 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik wordt nou al zat van al die #widm tweets in mijn timeline de heleboel wordt ondergespamd zo
quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Verwijder je twitteraccount.
Neequote:
Ik heb bij tweetdeck iets gevonden waarmee je hashtags kunt blokkerenquote:
Met tweetdeck kan dat iddquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:45 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik heb bij tweetdeck iets gevonden waarmee je hashtags kunt blokkeren
Zit dat ook in de add-on van Google Chromequote:Op donderdag 6 januari 2011 20:45 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik heb bij tweetdeck iets gevonden waarmee je hashtags kunt blokkeren
Het werkt helaas niet nu omdat hij hoofdletters omzet naar kleine letters en iedereen doet #widm met hoofdlettersquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Met tweetdeck kan dat idd. Ik heb net twitter for mac geinstalleerd als opvolger van tweetie, hele vooruitgang
, maar hashtags blokkeren gaat er niet mee
.
Dat is je straf!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:47 schreef themauster het volgende:
[..]
Het werkt helaas niet nu omdat hij hoofdletters omzet naar kleine letter en iederen doet #widm met hoofdletters
Zou het niet weten die add-on is toch precies zoals de gewone tweetdeck?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zit dat ook in de add-on van Google Chrome?
Bij mij werkt ie als een zonnetje...quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:47 schreef themauster het volgende:
[..]
Het werkt helaas niet nu omdat hij hoofdletters omzet naar kleine letters en iedereen doet #widm met hoofdletters
Het werkt nu welquote:
Bijna wel ja, ik krijg alleen niet constant van die pop-ups als iemand een tweet plaatst en zo.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:49 schreef themauster het volgende:
[..]
Zou het niet weten die add-on is toch precies zoals de gewone tweetdeck?
Bij mij ook nu.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Bij mij werkt ie als een zonnetje...
Ik ook niet dat kan je op de gewone tweetdeck gewoon uitzettenquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:50 schreef justmattie het volgende:
[..]
Bijna wel ja, ik krijg alleen niet constant van die pop-ups als iemand een tweet plaatst en zo.
Dat wist ik nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:51 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ook niet dat kan je op de gewone tweetdeck gewoon uitzetten
Laten we het hopenquote:
quote:
Jammer man, ik snap ook niet dat ze Marco weg willen hebben het is gewoon stank voor dank.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
! Gaat erg slecht met Donar.. 5 min te spelen en 6 punten achter tegen de nummer laatst (Rotterdam). Ploeg lijkt op een confrontatie uit te zijn met het bestuur nu het bestuur heeft geroepen dat Marco v/d Berg weg moet. Waardeloos dit
.
Ja! Duizend maal ja!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:07 schreef themauster het volgende:
Ik heb de dvd van het 1e seizoen van Flight of the Conchords gekregen is dat wat?
Begrijp het aan de ene kant wel, maar aan de andere kant totaal niet.. Ze winnen uiteindelijk met 4 punten verschil, maar het woord crisis mag denk ik wel in de mond worden genomen. Maar eens kijken of ze zaterdag weten te winnen van Bergen op Zoom. Als ze spelen zoals vanavond.. Poeh.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:00 schreef themauster het volgende:
[..]
Jammer man, ik snap ook niet dat ze Marco weg willen hebben het is gewoon stank voor dank.
Dat heb ik dus ook.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:58 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Laten we het hopen![]()
![]()
Gister zonder moeite tot 1 uur kunnen blijven zitten en hoe tof ik Eric ook vind, dat gebeurt alleen bij die 2
Als Hans wilquote:
Wacht maar tot Roel hier is, dan piep je wel andersquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als Hans wil-en, dan gáát Hans
-en.
hai haiquote:
Sersjeequote:Op donderdag 6 januari 2011 21:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als Hans wil-en, dan gáát Hans
-en.
Roel lust ik rauw. En dat weet ie.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:28 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Wacht maar tot Roel hier is, dan piep je wel anders
Roel is hier de baas nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:28 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Roel is aan het feesten vanavondquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:28 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Roel lust ik rauw. En dat weet ie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |