quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:15 schreef SuperwormJim het volgende:
Waarom proberen jullie nou dat kutwoord 'brank' zo geforceerd tot een FOK!meme te brengen. Het komt zo sneu over zoals jullie het nu doen .... erg sneu zelfs. Ik voel nu plaatsvervangende schaamte en krijg zelfs medelijkden met jullie
quote:
Ik herken bradaz!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:05 schreef MultiBanaan het volgende:
Ik sta erbij, en terecht, deze man heeft groot gelijk
Ekte bazen hebben geen fanz nodig, die respecteren elkaar!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:06 schreef CrêpeAuNutella het volgende:
Ekte bazen maken zelf geen topics aan, maar laten het over aan de fanboys.
Jij komt ertussen wanneer je niet meer zoveel zeurt om kwaliteit bagger.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:07 schreef ElmoFan het volgende:
Eerst de hele tijd baas tegen mij zeggen en nu sta ik neit in het lijstje?
ok mangquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:08 schreef Giester het volgende:
[..]
Jij komt ertussen wanneer je niet meer zoveel zeurt om kwaliteit bagger.
Ik hou een spot voor je open! respect!
baas is iets anders dan een downsyndroomkindjequote:Op donderdag 6 januari 2011 20:14 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik, de grootste baas, niet noemen.
Herken jij deze bazen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:14 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik voel hem aankomen, nog even en je staat erbij.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:13 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
jij bent gewoon na 2008 nooit meer een baas genoemd
I'll fucking hoek that poep upquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:15 schreef Giester het volgende:
[..]
Ik voel hem aankomen, nog even en je staat erbij.
Hoek die poep op!
'' Ik neukend hoek die poep op'' bedoel je?quote:
ja, wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:17 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
'' Ik neukend hoek die poep op'' bedoel je?
Kijk, dit maakt net het verschilquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:17 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
'' Ik neukend hoek die poep op'' bedoel je?
Half engels half nederlands is zooo, 23 juni 2006quote:
Zewetenzelluf nog niet waar die is hangend, eit!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:19 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Half engels half nederlands is zooo, 23 juni 2006..
Ofnohhh Baas der bazen?
En nu al baaz!quote:
en ik mang?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:04 schreef Giester het volgende:
Herken de superbazen:
Proletariaat - hij heeft m'n rug
Monopoly - is gewoon brank
mc-Piel - deze baas weetzelluf
MultiBanaan - altijd aanwezig bij de bazen
Teal - weet wat bagger is
cool15 - hij is gewoon cool, 15 x zelfs
willemwaus - de naam zegt genoeg!
weissmann - onze favorite jood!
Dhaha - altijd down met de boyz
Furdinand - voor het herkennen van kut reclame's!
Giester - JWZ
Ben jij ook Brank en Baas?
En hou jij van kwaliteit bagger?!
Rezpect bazen!!!
Giester me boy luister dangz..quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
en ik mang?
ik ken alle coupletten van het wilhelmus uit m'n internet
Klopt ja, zorry brada.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
en ik mang?
ik ken alle coupletten van het wilhelmus uit m'n internet
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:04 schreef Giester het volgende:
Herken de superbazen:
Proletariaat - hij heeft m'n rug
Monopoly - is gewoon brank
mc-Piel - deze baas weetzelluf
MultiBanaan - altijd aanwezig bij de bazen
Teal - weet wat bagger is
cool15 - hij is gewoon cool, 15 x zelfs
willemwaus - de naam zegt genoeg!
weissmann - onze favorite jood!
Dhaha - altijd down met de boyz
Furdinand - voor het herkennen van kut reclame's!
TheFamousMan - Hij kent alle coupletten van het Wilhelmus uit z'n internet!
Giester - JWZ
Ben jij ook Brank en Baas?
En hou jij van kwaliteit bagger?!
Rezpect bazen!!!
1 love brada, ook naar de conexxion!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:43 schreef cool15 het volgende:
respecteer deze mang, of je krijgt een klein leger achter je aan. deze boi stuurt zn manne op jou af vriend
leef me hele leve al op straat :p ::squote:Op donderdag 6 januari 2011 20:55 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Vervelend, ga eens de straat op, meld je aan bij een voetbalvereniging en leer mensen kennen
Ik ben vooruitstrevend! Ik herken talent!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:50 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Arme ts. Zit hij al ruim 2 jaar op fok en nog kan hij de bazen niet onderscheiden.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:55 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Vervelend, ga eens de straat op, meld je aan bij een voetbalvereniging en leer mensen kennen
wie ben jij dan?quote:
Dat komt waarschijnlijk omdat jij bezig was met het strijden voor vrijheid van Dandyblue!quote:
daar heb je dese stoereboy ook weer hoor. hij loopt over de street met guns en knifes. hij steekt je neer want die gast is helemaal wappie.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:06 schreef SuperwormJim het volgende:
'Baas'
KLB 1.0, 2007 .... en ts heeft het woord ook gevonden hoor___!
Bedankt man, het was een zware strijd, maar we hebben onze broeder Dandybleu weten te bevrijden!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:06 schreef Giester het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat jij bezig was met het strijden voor vrijheid van Dandyblue!
Waarvoor respect!
Deze woort waz er al swj meneer!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:06 schreef SuperwormJim het volgende:
'Baas'
KLB 1.0, 2007 .... en ts heeft het woord ook gevonden hoor___!
Ik zet je bij de bazen, want je strijd is niet ongemerkt voorbij gegaan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:07 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Bedankt man, het was een zware strijd, maar we hebben onze broeder Dandybleu weten te bevrijden!
Nee nee, ik herken brada!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:08 schreef Nitrouz het volgende:
Geen respecca zolang ik er niet in sta.
Holla at ya boy giester..quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:08 schreef Nitrouz het volgende:
Geen respecca zolang ik er niet in sta.
Deze poep is aan vriend!quote:
Seau dan,quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:14 schreef ricost het volgende:
Ik ben baaz door het hosselen van deze spange chickiez naar je topic vriend !
[ afbeelding ]
Is dat jouw eigen meme, medelijkden?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:15 schreef SuperwormJim het volgende:
Waarom proberen jullie nou dat kutwoord 'brank' zo geforceerd tot een FOK!meme te brengen. Het komt zo sneu over zoals jullie het nu doen .... erg sneu zelfs. Ik voel nu plaatsvervangende schaamte en krijg zelfs medelijkden met jullie
Brank is een kut woord.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:15 schreef SuperwormJim het volgende:
hihihiquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:17 schreef aight1 het volgende:
[..]
Is dat jouw eigen meme, medelijkden?
Of is het gewoon een typfout?
Geen offensief, gewoon nieuwsgierigheid hoor.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:17 schreef mc-Piel het volgende:
En het zal kut blijven tot ie verboden wordt! Net als de '' Derp'' smilie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, over één topicquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:22 schreef Monopoly het volgende:
Ik had een reactie gestuurd naar Kattenkruid, die gast die mijn Brank wiki had gesloopt
Hallo Kattenkruid.
Ik wou vragen aan je of het mogelijk is dat de wikipagina voor Brank terug komt op het moment dat het woord zich meer heeft verspreid.
Blijkbaar hebben die 'wij' het gemiddelde IQ van mossel.quote:Wij denken dat het woord zich snel zal verspreiden, en daarom "populair" wordt.
Ooit komt er een dag SwJ, ooitquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja, over één topic
[..]
Blijkbaar hebben die 'wij' het gemiddelde IQ van mossel.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:22 schreef Monopoly het volgende:
Ik had een reactie gestuurd naar Kattenkruid, die gast die mijn Brank wiki had gesloopt
Hallo Kattenkruid.
Ik wou vragen aan je of het mogelijk is dat de wikipagina voor Brank terug komt op het moment dat het woord zich meer heeft verspreid. Er zijn volgens mij wel pagina's over "straattaal" , als ik even zoek kan ik hem daar ook bij zetten natuurlijk.
Wij denken dat het woord zich snel zal verspreiden, en daarom "populair" wordt.
Overigens was de beschrijving van het woord toch niet aanstootgevend? Dat het woord kanker gebruikt word als scheldwoord of aandikkings woord, is inderdaad niet gepast, en al helemaal niet op Wiki. Echter is het een beschrijving van het woord, en heeft het verder niets met kanker als scheldwoord te maken. Uiteindelijk is het zelfs beter, omdat het woord kanker minder gebruikt gaat worden, dus dat is natuurlijk positief te noemen.
Ik kijk uit naar je reactie.
Groeten,
Johan
Zijn reactieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Thats how we roll in the Shire!"
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Morgen is er weer een dag, Monopoly, morgen
Mooi, dat betekent dat je hier niet lang zult blijven waarschijnlijk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:30 schreef Teal het volgende:
Vet man, 2 dagen ben ik in ONZ en meteen worden mijn post als bagger beschouwt
Dat is niks om trots op te wezen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:30 schreef Teal het volgende:
Vet man, 2 dagen ben ik in ONZ en meteen worden mijn post als bagger beschouwt
Altijd meekijkende deze worm!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:31 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mooi, dat betekent dat je hier niet lang zult blijven waarschijnlijk.
Dit is een kneuzenlijst, wees blij dat je niet genoemd wordtquote:
Ik ben er nooit trots op geweestquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:31 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dat is niks om trots op te wezen.
Je vindt het vet.quote:
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:31 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dit is een kneuzenlijst, wees blij dat je niet genoemd wordt
Sarcastisch vetquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:35 schreef aight1 het volgende:
[..]
Je vindt het vet.
Doe maar niet meer.
Hij heeft zich bewezen bij de brank van Moerdijk zwa!quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:13 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Eerder lijst van alle kankergezwellen van FOK!
Mensen als Proletariaat bij de grootste FOK!bazen zetten, kom op_____
Heb m getjekked maar was niet egt onder de indruk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:31 schreef cool15 het volgende:
Menzjes check mn oorlog topic en dan zullen we late zien hoe eckte boys vechte
Ik lever een bijdrage in tegenstelling van Proletariaat.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:28 schreef Giester het volgende:
[..]
Hij heeft zich bewezen bij de brank van Moerdijk zwa!
En jij?
Dusjaquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:13 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Eerder lijst van alle kankergezwellen van FOK!
Mensen als Proletariaat bij de grootste FOK!bazen zetten, kom op_____
Nu niet, morgen niet, gisteren niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:31 schreef cool15 het volgende:
Menzjes check mn oorlog topic en dan zullen we late zien hoe eckte boys vechte
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:26 schreef BorusBulldog het volgende:
Ik heb het woord "brank" nu in zoveel verschillende contexten gezien, heeft dit woord eigenlijk wel een betekenis?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Jazeker wel, en veel verschillende ook, kijk maar: De brank in Moerdijk...
daar was niks aan de hand toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:45 schreef Giester het volgende:
[..]
Het begon allemaal bij de slag om de brank in Moerdijk! ooofff gemeente Moerdijk offf bedoelt u de kern???
Monopoly en 9611Niels, de rest herken ik niet dus is per defenitie kansloos.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:10 schreef RacerDKB het volgende:
Duimpje omhoog als je slechts 2 namen uit de OP herkende.
Hee nie schelten met Giester!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:35 schreef Patje1987 het volgende:
Een Giestertopic, dan moet het haast wel kanker zijn.
Hijz aan! zie OP!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:41 schreef ElmoFan het volgende:
ben ik inmiddels al benoemd tot baas of komt TS niet buiten dit topic?
Dat is een woord, vooral gebruikt door de veteranen, overlevenden en doorzetters van de slag om de brank bij Moerdijk.quote:
JWZ, check OP brada!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:39 schreef MeGusta het volgende:
Waar ben ik G, niet je homeboyz flashing mattie
Eén topic waar alle bazen kneuzen zich verzamelen is genoeg.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:02 schreef MeGusta het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
^&^%#^SwJ Alle Bazen Verzaaamelllunnnn! !___!!!11//
Maar mijn topic had niks te maken met Dit topic is voor noobsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Eén topic waar alle bazen kneuzen zich verzamelen is genoeg.
Het ging over hetzelfde.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:04 schreef MeGusta het volgende:
[..]
Maar mijn topic had niks te maken met Dit topic is voor noobs
dus.
Nee die ging puur over jou, die van mij ging over bazen..quote:
Jouw topic ging over bazen, klopt. Dit topic ook. Dus dubbel. Dus slotje.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:15 schreef MeGusta het volgende:
[..]
Nee die ging puur over jou, die van mij ging over bazen..
zie je het verschil ? jimmetje
Waar vind ik dat?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:38 schreef Giester het volgende:
Bazen mogen hier troost zoeken voor gesloten topics!
Meer in de lijst van kutusersquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:14 schreef AdvancedPower het volgende:
Ja, maar een schande dat hij ertussen staat.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:19 schreef aight1 het volgende:
Alleen 9611Niels van dit lijstje is een baas.
Z'n '' opkomst'' stelde niet zoveel voorquote:Op maandag 24 januari 2011 17:21 schreef Weissman het volgende:
Aaaight, respect voor mijn huis en thuis boy Giester...
2 maal een hosselende Doc John voor je topic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 januari 2011 17:19 schreef aight1 het volgende:
Alleen 9611Niels van dit lijstje is een baas.
Bazig zijn is iets anders dan gehaat worden chefquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:14 schreef AdvancedPower het volgende:
no offence maar je hebt nog niet eens 5k posts, dan kan je sowieso geen eckte zijn.quote:
nog 65 en ik heb er precies 10.000quote:Op maandag 24 januari 2011 18:30 schreef aight1 het volgende:
[..]
no offence maar je hebt nog niet eens 5k posts, dan kan je sowieso geen eckte zijn.
Een baas weet wanneer ie moet posten en wanneer niet, jij post obviously te veelquote:Op maandag 24 januari 2011 18:30 schreef aight1 het volgende:
[..]
no offence maar je hebt nog niet eens 5k posts, dan kan je sowieso geen eckte zijn.
18757 kwaliteitsposts swa.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:42 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Een baas weet wanneer ie moet posten en wanneer niet, jij post obviously te veel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |