leef me hele leve al op straat :p ::squote:Op donderdag 6 januari 2011 20:55 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Vervelend, ga eens de straat op, meld je aan bij een voetbalvereniging en leer mensen kennen
Ik ben vooruitstrevend! Ik herken talent!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:50 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Arme ts. Zit hij al ruim 2 jaar op fok en nog kan hij de bazen niet onderscheiden.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:55 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Vervelend, ga eens de straat op, meld je aan bij een voetbalvereniging en leer mensen kennen
wie ben jij dan?quote:
Dat komt waarschijnlijk omdat jij bezig was met het strijden voor vrijheid van Dandyblue!quote:
daar heb je dese stoereboy ook weer hoor. hij loopt over de street met guns en knifes. hij steekt je neer want die gast is helemaal wappie.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:06 schreef SuperwormJim het volgende:
'Baas'
KLB 1.0, 2007 .... en ts heeft het woord ook gevonden hoor___!
Bedankt man, het was een zware strijd, maar we hebben onze broeder Dandybleu weten te bevrijden!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:06 schreef Giester het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat jij bezig was met het strijden voor vrijheid van Dandyblue!
Waarvoor respect!
Deze woort waz er al swj meneer!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:06 schreef SuperwormJim het volgende:
'Baas'
KLB 1.0, 2007 .... en ts heeft het woord ook gevonden hoor___!
Ik zet je bij de bazen, want je strijd is niet ongemerkt voorbij gegaan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:07 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Bedankt man, het was een zware strijd, maar we hebben onze broeder Dandybleu weten te bevrijden!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |