quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Morgen is er weer een dag, Monopoly, morgen
Mooi, dat betekent dat je hier niet lang zult blijven waarschijnlijk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:30 schreef Teal het volgende:
Vet man, 2 dagen ben ik in ONZ en meteen worden mijn post als bagger beschouwt
Dat is niks om trots op te wezen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:30 schreef Teal het volgende:
Vet man, 2 dagen ben ik in ONZ en meteen worden mijn post als bagger beschouwt
Altijd meekijkende deze worm!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:31 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mooi, dat betekent dat je hier niet lang zult blijven waarschijnlijk.
Dit is een kneuzenlijst, wees blij dat je niet genoemd wordtquote:
Ik ben er nooit trots op geweestquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:31 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dat is niks om trots op te wezen.
Je vindt het vet.quote:
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:31 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dit is een kneuzenlijst, wees blij dat je niet genoemd wordt
Sarcastisch vetquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:35 schreef aight1 het volgende:
[..]
Je vindt het vet.
Doe maar niet meer.
Hij heeft zich bewezen bij de brank van Moerdijk zwa!quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:13 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Eerder lijst van alle kankergezwellen van FOK!
Mensen als Proletariaat bij de grootste FOK!bazen zetten, kom op_____
Heb m getjekked maar was niet egt onder de indruk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:31 schreef cool15 het volgende:
Menzjes check mn oorlog topic en dan zullen we late zien hoe eckte boys vechte
Ik lever een bijdrage in tegenstelling van Proletariaat.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:28 schreef Giester het volgende:
[..]
Hij heeft zich bewezen bij de brank van Moerdijk zwa!
En jij?
Dusjaquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:13 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Eerder lijst van alle kankergezwellen van FOK!
Mensen als Proletariaat bij de grootste FOK!bazen zetten, kom op_____
Nu niet, morgen niet, gisteren niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:31 schreef cool15 het volgende:
Menzjes check mn oorlog topic en dan zullen we late zien hoe eckte boys vechte
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:26 schreef BorusBulldog het volgende:
Ik heb het woord "brank" nu in zoveel verschillende contexten gezien, heeft dit woord eigenlijk wel een betekenis?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Jazeker wel, en veel verschillende ook, kijk maar: De brank in Moerdijk...
daar was niks aan de hand toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:45 schreef Giester het volgende:
[..]
Het begon allemaal bij de slag om de brank in Moerdijk! ooofff gemeente Moerdijk offf bedoelt u de kern???
Monopoly en 9611Niels, de rest herken ik niet dus is per defenitie kansloos.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:10 schreef RacerDKB het volgende:
Duimpje omhoog als je slechts 2 namen uit de OP herkende.
Hee nie schelten met Giester!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:35 schreef Patje1987 het volgende:
Een Giestertopic, dan moet het haast wel kanker zijn.
Hijz aan! zie OP!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:41 schreef ElmoFan het volgende:
ben ik inmiddels al benoemd tot baas of komt TS niet buiten dit topic?
Dat is een woord, vooral gebruikt door de veteranen, overlevenden en doorzetters van de slag om de brank bij Moerdijk.quote:
JWZ, check OP brada!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:39 schreef MeGusta het volgende:
Waar ben ik G, niet je homeboyz flashing mattie
Eén topic waar alle bazen kneuzen zich verzamelen is genoeg.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:02 schreef MeGusta het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
^&^%#^SwJ Alle Bazen Verzaaamelllunnnn! !___!!!11//
Maar mijn topic had niks te maken met Dit topic is voor noobsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Eén topic waar alle bazen kneuzen zich verzamelen is genoeg.
Het ging over hetzelfde.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:04 schreef MeGusta het volgende:
[..]
Maar mijn topic had niks te maken met Dit topic is voor noobs
dus.
Nee die ging puur over jou, die van mij ging over bazen..quote:
Jouw topic ging over bazen, klopt. Dit topic ook. Dus dubbel. Dus slotje.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:15 schreef MeGusta het volgende:
[..]
Nee die ging puur over jou, die van mij ging over bazen..
zie je het verschil ? jimmetje
Waar vind ik dat?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:38 schreef Giester het volgende:
Bazen mogen hier troost zoeken voor gesloten topics!
Meer in de lijst van kutusersquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:14 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik, de grootste baas, niet noemen.
Ja, maar een schande dat hij ertussen staat.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:19 schreef aight1 het volgende:
Alleen 9611Niels van dit lijstje is een baas.
Z'n '' opkomst'' stelde niet zoveel voorquote:Op maandag 24 januari 2011 17:21 schreef Weissman het volgende:
Aaaight, respect voor mijn huis en thuis boy Giester...
2 maal een hosselende Doc John voor je topic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 januari 2011 17:19 schreef aight1 het volgende:
Alleen 9611Niels van dit lijstje is een baas.
Bazig zijn is iets anders dan gehaat worden chefquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:14 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik, de grootste baas, niet noemen.
no offence maar je hebt nog niet eens 5k posts, dan kan je sowieso geen eckte zijn.quote:
nog 65 en ik heb er precies 10.000quote:Op maandag 24 januari 2011 18:30 schreef aight1 het volgende:
[..]
no offence maar je hebt nog niet eens 5k posts, dan kan je sowieso geen eckte zijn.
Een baas weet wanneer ie moet posten en wanneer niet, jij post obviously te veelquote:Op maandag 24 januari 2011 18:30 schreef aight1 het volgende:
[..]
no offence maar je hebt nog niet eens 5k posts, dan kan je sowieso geen eckte zijn.
18757 kwaliteitsposts swa.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:42 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Een baas weet wanneer ie moet posten en wanneer niet, jij post obviously te veel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |