quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Morgen is er weer een dag, Monopoly, morgen
Mooi, dat betekent dat je hier niet lang zult blijven waarschijnlijk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:30 schreef Teal het volgende:
Vet man, 2 dagen ben ik in ONZ en meteen worden mijn post als bagger beschouwt
Dat is niks om trots op te wezen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:30 schreef Teal het volgende:
Vet man, 2 dagen ben ik in ONZ en meteen worden mijn post als bagger beschouwt
Altijd meekijkende deze worm!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:31 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mooi, dat betekent dat je hier niet lang zult blijven waarschijnlijk.
Dit is een kneuzenlijst, wees blij dat je niet genoemd wordtquote:
Ik ben er nooit trots op geweestquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:31 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dat is niks om trots op te wezen.
Je vindt het vet.quote:
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:31 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dit is een kneuzenlijst, wees blij dat je niet genoemd wordt
Sarcastisch vetquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:35 schreef aight1 het volgende:
[..]
Je vindt het vet.
Doe maar niet meer.
Hij heeft zich bewezen bij de brank van Moerdijk zwa!quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:13 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Eerder lijst van alle kankergezwellen van FOK!
Mensen als Proletariaat bij de grootste FOK!bazen zetten, kom op_____
Heb m getjekked maar was niet egt onder de indruk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:31 schreef cool15 het volgende:
Menzjes check mn oorlog topic en dan zullen we late zien hoe eckte boys vechte
Ik lever een bijdrage in tegenstelling van Proletariaat.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:28 schreef Giester het volgende:
[..]
Hij heeft zich bewezen bij de brank van Moerdijk zwa!
En jij?
Dusjaquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:13 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Eerder lijst van alle kankergezwellen van FOK!
Mensen als Proletariaat bij de grootste FOK!bazen zetten, kom op_____
Nu niet, morgen niet, gisteren niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:31 schreef cool15 het volgende:
Menzjes check mn oorlog topic en dan zullen we late zien hoe eckte boys vechte
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:26 schreef BorusBulldog het volgende:
Ik heb het woord "brank" nu in zoveel verschillende contexten gezien, heeft dit woord eigenlijk wel een betekenis?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |