quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Jazeker wel, en veel verschillende ook, kijk maar: De brank in Moerdijk...
daar was niks aan de hand toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:45 schreef Giester het volgende:
[..]
Het begon allemaal bij de slag om de brank in Moerdijk! ooofff gemeente Moerdijk offf bedoelt u de kern???
Monopoly en 9611Niels, de rest herken ik niet dus is per defenitie kansloos.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:10 schreef RacerDKB het volgende:
Duimpje omhoog als je slechts 2 namen uit de OP herkende.
Hee nie schelten met Giester!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:35 schreef Patje1987 het volgende:
Een Giestertopic, dan moet het haast wel kanker zijn.
Hijz aan! zie OP!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:41 schreef ElmoFan het volgende:
ben ik inmiddels al benoemd tot baas of komt TS niet buiten dit topic?
Dat is een woord, vooral gebruikt door de veteranen, overlevenden en doorzetters van de slag om de brank bij Moerdijk.quote:
JWZ, check OP brada!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:39 schreef MeGusta het volgende:
Waar ben ik G, niet je homeboyz flashing mattie
Eén topic waar alle bazen kneuzen zich verzamelen is genoeg.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:02 schreef MeGusta het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
^&^%#^SwJ Alle Bazen Verzaaamelllunnnn! !___!!!11//
Maar mijn topic had niks te maken met Dit topic is voor noobsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Eén topic waar alle bazen kneuzen zich verzamelen is genoeg.
Het ging over hetzelfde.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:04 schreef MeGusta het volgende:
[..]
Maar mijn topic had niks te maken met Dit topic is voor noobs
dus.
Nee die ging puur over jou, die van mij ging over bazen..quote:
Jouw topic ging over bazen, klopt. Dit topic ook. Dus dubbel. Dus slotje.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:15 schreef MeGusta het volgende:
[..]
Nee die ging puur over jou, die van mij ging over bazen..
zie je het verschil ? jimmetje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |