Jij bent inderdaad knetterkrankjorum, in de busquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
In de bus - pijpen
Tijdens het uitgaan in de discotheek- trekken en laten vingeren
In een meer onder water- sex
Ah, ik zat er tegenover op school. Jammer dat ik het niet gezien heb, had een succesvol filmpje kunnen worden.quote:
In de vakantie op school zittenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ah, ik zat er tegenover op school. Jammer dat ik het niet gezien heb, had een succesvol filmpje kunnen worden.
Ah, nee, toen was ik er al weer van af, ik heb daar maar een half jaar gezetenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
In de vakantie op school zitten
Vanuit welke school kan je dat veld zien? ik ken geen enkele school in de buurt die daar zicht op heeft.
Nooit geweten dat het een school wasquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:56 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ah, nee, toen was ik er al weer van af, ik heb daar maar een half jaar gezeten. Eh, dat vierkante gebouw er recht tegen over? Je kunt het net lezen op je plaatje, koninklijke academie vd beeldende kunsten
(zo dat klinkt stoer).
Dat is dus een school, met heel toffe kerstlampjes joh, vanbinnen is het veel raarder, ben daar heel veel verdwaaldquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nooit geweten dat het een school wasIk vond dat gebouw altijd maar raar met die lampjes
Daarnaast, mijn plakje achtergelaten op een komkommer toen ik nog komkommers sneed voor mijn geld.
Meest rare plek in huisquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat is dus een school, met heel toffe kerstlampjes joh, vanbinnen is het veel raarder, ben daar heel veel verdwaald.
OT: ik voel me saai. Gewoon. Binnen, in huis alleen. Ik zou ergens anders denk ook niets kunnen, veel te zenuwachtig dat iemand me zou zien ofzo, dat werkt niet echt voor mij.
Onwijs. Pfoe, echt wel.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je werd opgewonden van het fornuis?
Whut?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee, mijn ex vond de keuken ook al een "magische" plek
Ze vond het leuk om met mij te spelen als ik in de keuken was, maar ik wil dan gewoon eten verdommenquote:
Snapt ze dan niet dat ze dan moet koken verdorie?! Je had dr niet goed afgericht hoor. Ze mocht zeker ook zomaar de keuken uit?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ze vond het leuk om met mij te spelen als ik in de keuken was, maar ik wil dan gewoon eten verdommen
Dat is aardig wat.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:40 schreef Jolene22 het volgende:
Niet veel bijzonders. Midden op een voetbalveld in een bloedhete zomer was wel aardig. Heb het eerste anderhalf jaar alleen maar buitensex gehad. Als je thuis woont moet je iets. Verder schiet me niet heel veel te binnen. Standaard dingen. Park, lift, strand, auto. Gymzaal (nee niet op school). Laatste jaren best braaf, alleen binnen en bevalt me prima.
Het was sowieso al hopeloos want koken kon ze nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Snapt ze dan niet dat ze dan moet koken verdorie?! Je had dr niet goed afgericht hoor. Ze mocht zeker ook zomaar de keuken uit?
Ai. Niet meer te redden dan inderdaad.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het was sowieso al hopeloos want koken kon ze niet
Oké, ze was dan wel 15/16 jaar en begon het wel te leren maar toch kookte ik liever zelf.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ai. Niet meer te redden dan inderdaad.
Van die opwarmmaaltijden?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oké, ze was dan wel 15/16 jaar en begon het wel te leren maar toch kookte ik liever zelf.
opwarm maaltijdenquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:18 schreef Vanky het volgende:
[..]
Van die opwarmmaaltijden?
5 min. in de microgolfoven en klaar
Per ongeluk een buitentrap vinden en een na een beetje klimwerk sta je er zo bovenop.quote:
En dan denk je meteen aan sexquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:54 schreef TripleP het volgende:
[..]
Per ongeluk een buitentrap vinden en een na een beetje klimwerk sta je er zo bovenop.
Ik vind die vraag nogal kort door de bocht man. Dingen gebeuren gewoon, door makkelijke of moeilijkere redenen.quote:
En gewoon omdat het kan natuurlijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:00 schreef Vanky het volgende:
Als kind zag ik ooit aan de luchthaven ik vermoed in Parijs (ben niet zeker)
Bij één van de ingangen een man en vrouw hevig zoenen, de vrouw haar rokje ging VEEL lager en die man z'n broek ging net onder z'n knieën.
Beiden stonden ze tegen elkaar aan.
Hoewel ik misschien 10 à 11 jaar was, wist ik meteen dat ze aan het vogelen waren. Maar ik dacht echt dat ik droomde, ik dacht toen van 'Waarom neuken die mensen op straat? Voor de luchthaven waar zoveel auto's passeren?'
Maar al snel wist ik dat de man of vrouw waarschijnlijk voor langere tijd weg moest en ze nog snel even wilden batsen!
Mooi verhaal man, serieusquote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:00 schreef Vanky het volgende:
Als kind zag ik ooit aan de luchthaven ik vermoed in Parijs (ben niet zeker)
Bij één van de ingangen een man en vrouw hevig zoenen, de vrouw haar rokje ging VEEL lager en die man z'n broek ging net onder z'n knieën.
Beiden stonden ze tegen elkaar aan.
Hoewel ik misschien 10 à 11 jaar was, wist ik meteen dat ze aan het vogelen waren. Maar ik dacht echt dat ik droomde, ik dacht toen van 'Waarom neuken die mensen op straat? Voor de luchthaven waar zoveel auto's passeren?'
Maar al snel wist ik dat de man of vrouw waarschijnlijk voor langere tijd weg moest en ze nog snel even wilden batsen!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:49 schreef dasorakel het volgende:
Hmmz bios, trein, bos, steegje, strand, auto, bus, discotheek, kroeg en volgens mij was t dat wel zo n beetje
In de kroegen waar ik kwam was het vaak rustig. en de wc's goed schoon...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:39 schreef Jolene22 het volgende:
Ben ik de enige die sex op wc's in kroegen en discotheek echt té ranzig vind?
Ik ben ook niet een persoon die persé buiten sex wil hebben, ik denk dat 98% van de gevallen gewoon lekker in bed is. die andere 1% is elders in huis en minder dan1% buiten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:15 schreef Kper_Norci het volgende:
Tegenwoordig toch liever ergens binnen hoor, ben niet zo exhibitionistisch. Alhoewel ik nog wel een keer wat foto's of film zou willen maken, maar dan moet ik eerst ff een dame vinden die dat ook interessant vind.
klassiekertje dit.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:43 schreef pasopikbijt het volgende:
Ik weet niet of het meetelt maar:
In een tent seks gehad en de volgende ochtend toen we tent uit kropen keek de buurman wel erg vrolijk(ik maak nog wel eens geluid zegmaar)
Was het zulke slechte seks dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:15 schreef Kper_Norci het volgende:
Vlakbij het huis van wat nu inmiddels allang een ex is, op een parkeerplaats tegen een geparkeerde vrachtwagen. Toen we bezig waren de hele tijd naar de raampjes kijken of de gordijntjes niet open gingen, die gingen gelukkig pas open nadat we klaar waren, priceless die teleurgestelde blik van die chauffeur dat ie het allemaal gemist had![]()
Ook een keer op het strand in Rhodos, met een blonde Zweedse, midden in de nacht. Gewoon op zo'n strandstoel. Toen we klaar waren zagen we pas hoeveel mensen er stonden te kijken
![]()
En nog een paar keer met een Belgische afgesproken, gingen we met de auto naar een heel verlaten plek, vlakbij het bos, en daar flink bezig geweest in de auto, gelukkig zonder ramptoeristen. Alhoewel ze wel vertelde daar een keer betrapt te zijn geweest met een ex van haar, stond er ineens een vent die zijn hond uitliet naar binnen te kijken![]()
En het gebruikelijke vingeren/trekken in de discotheek, ergens in een hoekje. Tegenwoordig toch liever ergens binnen hoor, ben niet zo exhibitionistisch. Alhoewel ik nog wel een keer wat foto's of film zou willen maken, maar dan moet ik eerst ff een dame vinden die dat ook interessant vind.
Hoe was t?quote:
eet smakelijkquote:Op zondag 9 januari 2011 14:01 schreef ramakandra het volgende:
ben ook eens gepijpt in een restuarant
ach dr kan wel wat geregeld worden hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:41 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
En ik alleen maar in huis nog
Al had ik wel bijna iemand in het bos gepakt (oude vriend van me) whehehe. Mja ach hij wilde niet. Ja. Ik heb saaie vriendjes gehad.![]()
Zakdoekje leggen, niemand zeggen?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:44 schreef Besjah het volgende:
Hoe kan je als je klaarkomt in een trein ofzo dat opruimen?
Daar heb je nou een vrouwenmond voorquote:Op zondag 9 januari 2011 20:44 schreef Besjah het volgende:
Waarom zou je het willen opruimen?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:44 schreef Besjah het volgende:
Jullie hadden 1 meid voor jij en je broer?quote:Op maandag 10 januari 2011 01:11 schreef Bert_de_Näölerd het volgende:
Op de deel en daar lag een betonnen vloer. Als m'n broer of ik met pleisters op de knieën liepen dan wisten we van elkaar wie de meid had gepakt.
quote:Op maandag 10 januari 2011 01:36 schreef Radio91 het volgende:
ben een keer betrapt in een overvol zwembad in het bubbelbad, dan schaam je je suf, maarjah dat was wel grappig behoed me zeker niet voor een volgende keer.
Wil het nog wel een keer op een verjaardag doen.
Niks breekt lekkerder de saaie verplichte familie verjaardag dan een vluggertje.
Op de boerderij van ons hadden we een werkster en dat was de meid. Die wij hadden was 23 jr.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:26 schreef Vanky het volgende:
[..]
Jullie hadden 1 meid voor jij en je broer?
Toen ik in Moviepark was liet een vrouw koffie over haar broek heenvallen waarop m'n vader zei: "Die heeft nou een hete kut"quote:Op maandag 30 mei 2011 17:42 schreef lian442 het volgende:
Ik was ooit keertje in Movie park Germany, en toen zag ik daar een meisje op bankje zitten en die vingerde zichzelf en daar liepen dan ook wel veel mensen rond..
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:33 schreef htctouch2 het volgende:
In het bed van mijn toenmalige schoonouders
Mijn lijstje:quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:09 schreef Jurgen1990 het volgende:
ik heb meerdere malen meiden gevingerd in de kroeg, maarja ik was ongelooflijk zat en handtastelijk
Welke meiden kom je dan tegen, dat ze dat goed vinden?!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:09 schreef Jurgen1990 het volgende:
ik heb meerdere malen meiden gevingerd in de kroeg, maarja ik was ongelooflijk zat en handtastelijk
No idea, soms ineens doe je wat meer dan alleen zoenenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Welke meiden kom je dan tegen, dat ze dat goed vinden?!
Nee toevallig nietquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:18 schreef Jurgen1990 het volgende:
[..]
asociaal, heel die bus zit vol met kinderen![]()
Ha! Toen mijn schoonouders weekje weg waren, hebben we de dagen dat ik bij hem was grotendeels daar doorgebracht. Afgewisseld met samen douchen, tv kijken of eten.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:33 schreef htctouch2 het volgende:
Hij doet stoer kneusjequote:Op zondag 9 januari 2011 14:01 schreef ramakandra het volgende:
sex onder een spoorbrug langs het kanaal, terwijl er schepen voorbij voeren
sex in de trein (het was druk, mn ex moest op mn schoot)
ben ook eens gepijpt in een restuarant
Braboquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:10 schreef Jurgen1990 het volgende:
-Tegen een tractor aan
meer kan ik me zo even niet herinneren
En jij bent nog wel een Panda? Tijd dat je eens wat meer gaat doen met die bamboe stok van jequote:Op woensdag 1 juni 2011 15:32 schreef Pan.da het volgende:
Heb 't nog nooit in de buitenlucht gedaan (neuken dan). Voor de rest geen aparte of noemenswaardige plekken. Damn, wat ben ik saai ;D
quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:39 schreef colty het volgende:
[..]
En jij bent nog wel een Panda? Tijd dat je eens wat meer gaat doen met die bamboe stok van je
De vriendin van m'n broertje vertelde dat ze seks hadden gehad in mijn bed. Dat weekend heb ik seks gehad in zijn bed en aan z'n kussen afgeveegd. Fuck you.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:33 schreef htctouch2 het volgende:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:15 schreef Northside het volgende:
[..]
De vriendin van m'n broertje vertelde dat ze seks hadden gehad in mijn bed. Dat weekend heb ik seks gehad in zijn bed en aan z'n kussen afgeveegd. Fuck you.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:15 schreef Northside het volgende:
[..]
De vriendin van m'n broertje vertelde dat ze seks hadden gehad in mijn bed. Dat weekend heb ik seks gehad in zijn bed en aan z'n kussen afgeveegd. Fuck you.
Nou, de volgende dag 's middags alweer pijpen, vingeren en rukken in een huisje in het park. Komt er ineens een bezopen vent langs. En vrijdag onderaan de dijk op een kleedje, dezelfde handelingen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:12 schreef zeeuws-meisje het volgende:
- bed
- bed van schoonouders
- landweggetje met wat huizen om 5 uur 's nachts (na stappen) (pijpen, vingeren, rukken)
- huisje in speeltuin om 11 uur 's avonds in de winter (vingeren, rukken, pijpen)
- tegen de schuur vaak (na stappen) (pijpen, vingeren, rukken)
- op de bank (met slapend zusje en wakker liggende pa-lief boven) (vingeren, rukken)
- in de keuken en bijkeuken (vingeren, rukken)
- in het park (rukken)
ben benieuwd wat er nog meer komen gaat
zat er dan niemand naast jullie?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:13 schreef FokR het volgende:
Een ex van me heeft me wel eens afgetrokken in de bioscoop terwijl ik haar vingerde, erg spannend in een volle bioscoop.
Het zelfde geld voor een openbaar zwembad. Ook spannend, hopen dat je niet betrapt wordt,
Jep, maar niets gemerkt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zat er dan niemand naast jullie?
Nee, ook al zouden ze schoon zijn de atmosfeer daar zou mij doen afhaken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:39 schreef Jolene22 het volgende:
Ben ik de enige die sex op wc's in kroegen en discotheek echt té ranzig vind?
Ben je een meisje? Want dan kunnen we vast wat regelen :pquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:10 schreef PurpleHazel het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 1 juni 2011 17:25 schreef very het volgende:
Ik ben nog maagd maar in een reuzerad dat lijkt me geil
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:27 schreef very het volgende:
[..]
Ben je een meisje? Want dan kunnen we vast wat regelen :p
Ik maar denken dat je niet op meisjes valt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:27 schreef very het volgende:
[..]
En ik maar afvragen hoe je daarbij komt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik maar denken dat je niet op meisjes valt.
Oelalalaaaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:27 schreef very het volgende:
[..]
En ik maar zeggen dat je mij mag PMenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:08 schreef ondeugend het volgende:
En ik maar zeggen dat jullie mogen pm-en.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |