Jij bent inderdaad knetterkrankjorum, in de busquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
In de bus - pijpen
Tijdens het uitgaan in de discotheek- trekken en laten vingeren
In een meer onder water- sex
Ah, ik zat er tegenover op school. Jammer dat ik het niet gezien heb, had een succesvol filmpje kunnen worden.quote:
In de vakantie op school zittenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ah, ik zat er tegenover op school. Jammer dat ik het niet gezien heb, had een succesvol filmpje kunnen worden.
Ah, nee, toen was ik er al weer van af, ik heb daar maar een half jaar gezetenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
In de vakantie op school zitten
Vanuit welke school kan je dat veld zien? ik ken geen enkele school in de buurt die daar zicht op heeft.
Nooit geweten dat het een school wasquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:56 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ah, nee, toen was ik er al weer van af, ik heb daar maar een half jaar gezeten. Eh, dat vierkante gebouw er recht tegen over? Je kunt het net lezen op je plaatje, koninklijke academie vd beeldende kunsten
(zo dat klinkt stoer).
Dat is dus een school, met heel toffe kerstlampjes joh, vanbinnen is het veel raarder, ben daar heel veel verdwaaldquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nooit geweten dat het een school wasIk vond dat gebouw altijd maar raar met die lampjes
Daarnaast, mijn plakje achtergelaten op een komkommer toen ik nog komkommers sneed voor mijn geld.
Meest rare plek in huisquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat is dus een school, met heel toffe kerstlampjes joh, vanbinnen is het veel raarder, ben daar heel veel verdwaald.
OT: ik voel me saai. Gewoon. Binnen, in huis alleen. Ik zou ergens anders denk ook niets kunnen, veel te zenuwachtig dat iemand me zou zien ofzo, dat werkt niet echt voor mij.
Onwijs. Pfoe, echt wel.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je werd opgewonden van het fornuis?
Whut?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee, mijn ex vond de keuken ook al een "magische" plek
Ze vond het leuk om met mij te spelen als ik in de keuken was, maar ik wil dan gewoon eten verdommenquote:
Snapt ze dan niet dat ze dan moet koken verdorie?! Je had dr niet goed afgericht hoor. Ze mocht zeker ook zomaar de keuken uit?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ze vond het leuk om met mij te spelen als ik in de keuken was, maar ik wil dan gewoon eten verdommen
Dat is aardig wat.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:40 schreef Jolene22 het volgende:
Niet veel bijzonders. Midden op een voetbalveld in een bloedhete zomer was wel aardig. Heb het eerste anderhalf jaar alleen maar buitensex gehad. Als je thuis woont moet je iets. Verder schiet me niet heel veel te binnen. Standaard dingen. Park, lift, strand, auto. Gymzaal (nee niet op school). Laatste jaren best braaf, alleen binnen en bevalt me prima.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |