Het was sowieso al hopeloos want koken kon ze nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Snapt ze dan niet dat ze dan moet koken verdorie?! Je had dr niet goed afgericht hoor. Ze mocht zeker ook zomaar de keuken uit?
Ai. Niet meer te redden dan inderdaad.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het was sowieso al hopeloos want koken kon ze niet
Oké, ze was dan wel 15/16 jaar en begon het wel te leren maar toch kookte ik liever zelf.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ai. Niet meer te redden dan inderdaad.
Van die opwarmmaaltijden?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oké, ze was dan wel 15/16 jaar en begon het wel te leren maar toch kookte ik liever zelf.
opwarm maaltijdenquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:18 schreef Vanky het volgende:
[..]
Van die opwarmmaaltijden?
5 min. in de microgolfoven en klaar
Per ongeluk een buitentrap vinden en een na een beetje klimwerk sta je er zo bovenop.quote:
En dan denk je meteen aan sexquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:54 schreef TripleP het volgende:
[..]
Per ongeluk een buitentrap vinden en een na een beetje klimwerk sta je er zo bovenop.
Ik vind die vraag nogal kort door de bocht man. Dingen gebeuren gewoon, door makkelijke of moeilijkere redenen.quote:
En gewoon omdat het kan natuurlijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:00 schreef Vanky het volgende:
Als kind zag ik ooit aan de luchthaven ik vermoed in Parijs (ben niet zeker)
Bij één van de ingangen een man en vrouw hevig zoenen, de vrouw haar rokje ging VEEL lager en die man z'n broek ging net onder z'n knieën.
Beiden stonden ze tegen elkaar aan.
Hoewel ik misschien 10 à 11 jaar was, wist ik meteen dat ze aan het vogelen waren. Maar ik dacht echt dat ik droomde, ik dacht toen van 'Waarom neuken die mensen op straat? Voor de luchthaven waar zoveel auto's passeren?'
Maar al snel wist ik dat de man of vrouw waarschijnlijk voor langere tijd weg moest en ze nog snel even wilden batsen!
Mooi verhaal man, serieusquote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:00 schreef Vanky het volgende:
Als kind zag ik ooit aan de luchthaven ik vermoed in Parijs (ben niet zeker)
Bij één van de ingangen een man en vrouw hevig zoenen, de vrouw haar rokje ging VEEL lager en die man z'n broek ging net onder z'n knieën.
Beiden stonden ze tegen elkaar aan.
Hoewel ik misschien 10 à 11 jaar was, wist ik meteen dat ze aan het vogelen waren. Maar ik dacht echt dat ik droomde, ik dacht toen van 'Waarom neuken die mensen op straat? Voor de luchthaven waar zoveel auto's passeren?'
Maar al snel wist ik dat de man of vrouw waarschijnlijk voor langere tijd weg moest en ze nog snel even wilden batsen!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:49 schreef dasorakel het volgende:
Hmmz bios, trein, bos, steegje, strand, auto, bus, discotheek, kroeg en volgens mij was t dat wel zo n beetje
In de kroegen waar ik kwam was het vaak rustig. en de wc's goed schoon...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:39 schreef Jolene22 het volgende:
Ben ik de enige die sex op wc's in kroegen en discotheek echt té ranzig vind?
Ik ben ook niet een persoon die persé buiten sex wil hebben, ik denk dat 98% van de gevallen gewoon lekker in bed is. die andere 1% is elders in huis en minder dan1% buiten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:15 schreef Kper_Norci het volgende:
Tegenwoordig toch liever ergens binnen hoor, ben niet zo exhibitionistisch. Alhoewel ik nog wel een keer wat foto's of film zou willen maken, maar dan moet ik eerst ff een dame vinden die dat ook interessant vind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |