Nee toevallig nietquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:18 schreef Jurgen1990 het volgende:
[..]
asociaal, heel die bus zit vol met kinderen![]()
Ha! Toen mijn schoonouders weekje weg waren, hebben we de dagen dat ik bij hem was grotendeels daar doorgebracht. Afgewisseld met samen douchen, tv kijken of eten.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:33 schreef htctouch2 het volgende:
In het bed van mijn toenmalige schoonouders
Hij doet stoer kneusjequote:Op zondag 9 januari 2011 14:01 schreef ramakandra het volgende:
sex onder een spoorbrug langs het kanaal, terwijl er schepen voorbij voeren
sex in de trein (het was druk, mn ex moest op mn schoot)
ben ook eens gepijpt in een restuarant
Braboquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:10 schreef Jurgen1990 het volgende:
-Tegen een tractor aan
meer kan ik me zo even niet herinneren
En jij bent nog wel een Panda? Tijd dat je eens wat meer gaat doen met die bamboe stok van jequote:Op woensdag 1 juni 2011 15:32 schreef Pan.da het volgende:
Heb 't nog nooit in de buitenlucht gedaan (neuken dan). Voor de rest geen aparte of noemenswaardige plekken. Damn, wat ben ik saai ;D
quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:39 schreef colty het volgende:
[..]
En jij bent nog wel een Panda? Tijd dat je eens wat meer gaat doen met die bamboe stok van je
De vriendin van m'n broertje vertelde dat ze seks hadden gehad in mijn bed. Dat weekend heb ik seks gehad in zijn bed en aan z'n kussen afgeveegd. Fuck you.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:33 schreef htctouch2 het volgende:
In het bed van mijn toenmalige schoonouders
quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:15 schreef Northside het volgende:
[..]
De vriendin van m'n broertje vertelde dat ze seks hadden gehad in mijn bed. Dat weekend heb ik seks gehad in zijn bed en aan z'n kussen afgeveegd. Fuck you.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:15 schreef Northside het volgende:
[..]
De vriendin van m'n broertje vertelde dat ze seks hadden gehad in mijn bed. Dat weekend heb ik seks gehad in zijn bed en aan z'n kussen afgeveegd. Fuck you.
Nou, de volgende dag 's middags alweer pijpen, vingeren en rukken in een huisje in het park. Komt er ineens een bezopen vent langs. En vrijdag onderaan de dijk op een kleedje, dezelfde handelingen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:12 schreef zeeuws-meisje het volgende:
- bed
- bed van schoonouders
- landweggetje met wat huizen om 5 uur 's nachts (na stappen) (pijpen, vingeren, rukken)
- huisje in speeltuin om 11 uur 's avonds in de winter (vingeren, rukken, pijpen)
- tegen de schuur vaak (na stappen) (pijpen, vingeren, rukken)
- op de bank (met slapend zusje en wakker liggende pa-lief boven) (vingeren, rukken)
- in de keuken en bijkeuken (vingeren, rukken)
- in het park (rukken)
ben benieuwd wat er nog meer komen gaat
zat er dan niemand naast jullie?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:13 schreef FokR het volgende:
Een ex van me heeft me wel eens afgetrokken in de bioscoop terwijl ik haar vingerde, erg spannend in een volle bioscoop.
Het zelfde geld voor een openbaar zwembad. Ook spannend, hopen dat je niet betrapt wordt,
Jep, maar niets gemerkt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zat er dan niemand naast jullie?
Nee, ook al zouden ze schoon zijn de atmosfeer daar zou mij doen afhaken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:39 schreef Jolene22 het volgende:
Ben ik de enige die sex op wc's in kroegen en discotheek echt té ranzig vind?
Ben je een meisje? Want dan kunnen we vast wat regelen :pquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:10 schreef PurpleHazel het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 1 juni 2011 17:25 schreef very het volgende:
Ik ben nog maagd maar in een reuzerad dat lijkt me geil
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:27 schreef very het volgende:
[..]
Ben je een meisje? Want dan kunnen we vast wat regelen :p
Ik maar denken dat je niet op meisjes valt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:27 schreef very het volgende:
[..]
En ik maar afvragen hoe je daarbij komt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik maar denken dat je niet op meisjes valt.
Oelalalaaaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:27 schreef very het volgende:
[..]
En ik maar zeggen dat je mij mag PMenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:08 schreef ondeugend het volgende:
En ik maar zeggen dat jullie mogen pm-en.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |