quote:Op maandag 10 januari 2011 01:36 schreef Radio91 het volgende:
ben een keer betrapt in een overvol zwembad in het bubbelbad, dan schaam je je suf, maarjah dat was wel grappig behoed me zeker niet voor een volgende keer.
Wil het nog wel een keer op een verjaardag doen.
Niks breekt lekkerder de saaie verplichte familie verjaardag dan een vluggertje.
Op de boerderij van ons hadden we een werkster en dat was de meid. Die wij hadden was 23 jr.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:26 schreef Vanky het volgende:
[..]
Jullie hadden 1 meid voor jij en je broer?
Toen ik in Moviepark was liet een vrouw koffie over haar broek heenvallen waarop m'n vader zei: "Die heeft nou een hete kut"quote:Op maandag 30 mei 2011 17:42 schreef lian442 het volgende:
Ik was ooit keertje in Movie park Germany, en toen zag ik daar een meisje op bankje zitten en die vingerde zichzelf en daar liepen dan ook wel veel mensen rond..
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:33 schreef htctouch2 het volgende:
In het bed van mijn toenmalige schoonouders
Mijn lijstje:quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:09 schreef Jurgen1990 het volgende:
ik heb meerdere malen meiden gevingerd in de kroeg, maarja ik was ongelooflijk zat en handtastelijk
Welke meiden kom je dan tegen, dat ze dat goed vinden?!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:09 schreef Jurgen1990 het volgende:
ik heb meerdere malen meiden gevingerd in de kroeg, maarja ik was ongelooflijk zat en handtastelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |