klassiekertje dit.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:43 schreef pasopikbijt het volgende:
Ik weet niet of het meetelt maar:
In een tent seks gehad en de volgende ochtend toen we tent uit kropen keek de buurman wel erg vrolijk(ik maak nog wel eens geluid zegmaar)
Was het zulke slechte seks dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:15 schreef Kper_Norci het volgende:
Vlakbij het huis van wat nu inmiddels allang een ex is, op een parkeerplaats tegen een geparkeerde vrachtwagen. Toen we bezig waren de hele tijd naar de raampjes kijken of de gordijntjes niet open gingen, die gingen gelukkig pas open nadat we klaar waren, priceless die teleurgestelde blik van die chauffeur dat ie het allemaal gemist had![]()
Ook een keer op het strand in Rhodos, met een blonde Zweedse, midden in de nacht. Gewoon op zo'n strandstoel. Toen we klaar waren zagen we pas hoeveel mensen er stonden te kijken
![]()
En nog een paar keer met een Belgische afgesproken, gingen we met de auto naar een heel verlaten plek, vlakbij het bos, en daar flink bezig geweest in de auto, gelukkig zonder ramptoeristen. Alhoewel ze wel vertelde daar een keer betrapt te zijn geweest met een ex van haar, stond er ineens een vent die zijn hond uitliet naar binnen te kijken![]()
En het gebruikelijke vingeren/trekken in de discotheek, ergens in een hoekje. Tegenwoordig toch liever ergens binnen hoor, ben niet zo exhibitionistisch. Alhoewel ik nog wel een keer wat foto's of film zou willen maken, maar dan moet ik eerst ff een dame vinden die dat ook interessant vind.
Hoe was t?quote:
eet smakelijkquote:Op zondag 9 januari 2011 14:01 schreef ramakandra het volgende:
ben ook eens gepijpt in een restuarant
ach dr kan wel wat geregeld worden hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:41 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
En ik alleen maar in huis nog
Al had ik wel bijna iemand in het bos gepakt (oude vriend van me) whehehe. Mja ach hij wilde niet. Ja. Ik heb saaie vriendjes gehad.![]()
Zakdoekje leggen, niemand zeggen?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:44 schreef Besjah het volgende:
Hoe kan je als je klaarkomt in een trein ofzo dat opruimen?
Daar heb je nou een vrouwenmond voorquote:Op zondag 9 januari 2011 20:44 schreef Besjah het volgende:
Waarom zou je het willen opruimen?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:44 schreef Besjah het volgende:
Jullie hadden 1 meid voor jij en je broer?quote:Op maandag 10 januari 2011 01:11 schreef Bert_de_Näölerd het volgende:
Op de deel en daar lag een betonnen vloer. Als m'n broer of ik met pleisters op de knieën liepen dan wisten we van elkaar wie de meid had gepakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |