Heeft ie dat in KSC niet al eens gehad?quote:
Nee, anders wist ik dat welquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Heeft ie dat in KSC niet al eens gehad?
Fijne avondquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:48 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik ben er van tussen, toch nog even iets doen hier
Wie?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Fijne avonden doe hem de groetjes
quote:
Niet dat ik weet eigenlijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Heeft ie dat in KSC niet al eens gehad?
Succes!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:48 schreef Kally het volgende:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:48 schreef Kally het volgende:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:52 schreef Loveless85 het volgende:
Best een rare naam, is dat Scandinavisch ofzo?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn buik schreeuwt brand en moord.. Wie haalt mn spastische darm eruit?
Oh geloof me, dat heb je bestquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn mannen zijn geen dingen, whahahaha alsof ik ze voor het oprapen heb![]()
Nu echt weg
Kom maar langsquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Oeh, dat is wel akelig, een spastische darm... Volgens mij moet je dan toch ook heel erg oppassen met wat je eet?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:53 schreef PatriQue89 het volgende:
geen ideequote:Op donderdag 6 januari 2011 17:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel akelig, een spastische darm... Volgens mij moet je dan toch ook heel erg oppassen met wat je eet?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kom maar langsPak ik m'n stanleymes vast
Nou iig niet zo dat je er last van hebtquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
geen ideemaar iedereen heeft toch een spastische darm?
i know.. Ik heb verder alleen maar verstand van endeldarmen..quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou iig niet zo dat je er last van hebt
Miss moet je minder stokbroden af laten bakken?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
i know.. Ik heb verder alleen maar verstand van endeldarmen..
Why so happyquote:
Nicequote:Op donderdag 6 januari 2011 17:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
i know.. Ik heb verder alleen maar verstand van endeldarmen..
Oh niet happy in het bijzonder hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Miss moet je minder stokbroden af laten bakken?
[..]
Why so happy
Voel je je al wat beter?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh niet happy in het bijzonder hoor
ik bak de mijne alleen maar a6.. Je weet toch!quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Miss moet je minder stokbroden af laten bakken?
[..]
Why so happy
Ik las prostitueren.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:04 schreef Loveless85 het volgende:
Misschien zijn je darmen hetero en protesteren ze tegen hoe ze behandeld worden
Truequote:Op donderdag 6 januari 2011 18:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, 's avonds wordt het altijd erger hè
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
TrueKusje op ziekheid
als ik dichterbij woonde kwam ik je van bakkies thee voorzien
Nee, je hebt alleen een spastische darm als je de aandoening hebt :http://mens-en-gezondheid(...)rikkelbare-darm.htmlquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
geen ideemaar iedereen heeft toch een spastische darm?
Patrique is een apart gevalquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, je hebt alleen een spastische darm als je de aandoening hebt :http://mens-en-gezondheid(...)rikkelbare-darm.html
Dus niet iedereen heeft dat
Die moeten er ook zijnquote:
Nee, exact aantal pixelsquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die moeten er ook zijn
Oh trouwens, over de afmeting van mijn bureaubladachtergrond, het is een 20" scherm. Is dat genoeg info?
quote:
Gewoon rechtermuisknop op een leeg stukje -> eigenschappen en dan laatste tabje ofzo. Of als je W7 hebt krijg je meteen 'schermresolutie' als optiequote:Op donderdag 6 januari 2011 18:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Vind je het erg als ik dat achterwege laat?
![]()
Ehm ja, druk gwn rechtermuisknop.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Vind je het erg als ik dat achterwege laat?
![]()
Gelukkig niet neequote:
Leukquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
HE, kijk uit he.. ik bekogel je zo met pek en veren!
Nee, ik loop op genoeg afdelingen in het ziekenhuis, dus gelukkig dát dan weer ff nietquote:
Oh zo bedoel jequote:Op donderdag 6 januari 2011 18:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ehm ja, druk gwn rechtermuisknop.
En dan iets met bureaubladachtergrond.
En dan kun je de pixels ergens vinden.
Oh, sorry!quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ik loop op genoeg afdelingen in het ziekenhuis, dus gelukkig dát dan weer ff niet
Oh ik heb ook zin in ijs. Is goed voor je keel toch?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:19 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb zo'n trek in een dame blanche, jammer dat ik geen toetje gehaald heb
Zo we zijn erquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh zo bedoel jeIk dacht serieus even dat ik wat moest gaan uitrekenen
Sorry mijn hoofd
Maar dat is 1050 x 1680
andersomquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh zo bedoel jeIk dacht serieus even dat ik wat moest gaan uitrekenen
Sorry mijn hoofd
Maar dat is 1050 x 1680
No need to bequote:
Nee, dat is echt niet tofquote:
Ik miste ook al m'n toetje na het etenquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:19 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb zo'n trek in een dame blanche, jammer dat ik geen toetje gehaald heb
Je snapt toch wat ik bedoelquote:
Waterijsje.. geen roomijs oidquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ik heb ook zin in ijs. Is goed voor je keel toch?
Eigenlijk moeten we allemaal terug in dat grote bed met alle zieken, en dan Ll laten koken en serverenquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ik heb ook zin in ijs. Is goed voor je keel toch?
Oh waterijsjes zijn ook goedquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Waterijsje.. geen roomijs oidis bereid met melkproduct, en dat maakt het dan alleen maar erger..
Hier komt er ook geen eind aan, echt al de héle dag.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Damn, ik moet nog post bezorgen, heul veul! en het regent... eerst telefoon opladen... hoop dat t zo beter word
Ohhh marvelous ideaquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we allemaal terug in dat grote bed met alle zieken, en dan Ll laten koken en serveren
Oh wat leukquote:
Jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we allemaal terug in dat grote bed met alle zieken, en dan Ll laten koken en serveren
Wauw, gaaf!quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh wat leuk, ik hoopte zo dat je misschien iets zou posten
De knipperlichtjes gingen net aan hierquote:
Jaaaaaaaaaa dat deedtie ook toen ik er was, dan knipperen al die lichtjesquote:
Die heb ik welquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa dat deedtie ook toen ik er was, dan knipperen al die lichtjes![]()
En nu een foto met Miauw er op
Kan ik je daar dan later mee chanteren voor pics van Miauw?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Sorry.. wil wel een naaktfoto sturen van mezelf!
Wat een lelijke foto.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:29 schreef Loveless85 het volgende:
KijkIk kon 'm nog vinden, dit was in 2004
[ link | afbeelding ]
Ff klikken
Eventueel!quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan ik je daar dan later mee chanteren voor pics van Miauw?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa dat deedtie ook toen ik er was, dan knipperen al die lichtjes![]()
En nu een foto met Miauw er op
Ojaquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Die heb ik welmaar die stuur ik niet
Ja, en dat is echt niet erg..!quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja![]()
Jij hebt mijn hoofd ook gezien
Ja, leuk was datquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:29 schreef Loveless85 het volgende:
KijkIk kon 'm nog vinden, dit was in 2004
[ link | afbeelding ]
Ff klikken
Oeh het is een filmpje, hij moet nog even befferen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het beweegt KUT, het is geen foto
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oeh het is een filmpje, hij moet nog even befferen.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar waarom ga je niet meehee miauw... vertel het me nou eens, PM me anders
Nee nog nietsquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
wat heb ik nu aan een..
Of heb je een pm gestuurd en zie ik dat niet?
Blackmailquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
GRR GRR.. ik word heel verdrietig als je niet mee gaat
Niet platinum blond, maar meer asblond.quote:
Waarheen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar waarom ga je niet meehee miauw... vertel het me nou eens, PM me anders
OK.. pics? heb nieuw fapmateriaal nodigquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet platinum blond, maar meer asblond.
Ik kleed me wel eerst aan als Lucas!quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
OK.. pics? heb nieuw fapmateriaal nodig
maak me wild!quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik kleed me wel eerst aan als Lucas!
Ik wil ik wilquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
naar een hutje op de hei in drenthe
Directe verwijzing naar het mysterie rond mijn geboorte. Uit het as herrezen als een feniks.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Asblond, ik moest googlen maar dat was eigenlijk ook niet nodig.
neen.. het is een villa met verwarmd binnenzwembadquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil ik wilKrijg ik dan wel een eigen hutje?
Iedereen slaapt op elkaar zoals in de oorlog. Lekker warm en het bespaart geld.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil ik wilKrijg ik dan wel een eigen hutje?
veenheks?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Directe verwijzing naar het mysterie rond mijn geboorte. Uit het as herrezen als een feniks.
Uit Huttekutte-op-de-veen inderdaad.quote:
een een babyboom in decemberquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Iedereen slaapt op elkaar zoals in de oorlog. Lekker warm en het bespaart geld.
Gheyl!quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Uit Huttekutte-op-de-veen inderdaad.
De symboliek ook weer. Feniksen shinen immer.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Directe verwijzing naar het mysterie rond mijn geboorte. Uit het as herrezen als een feniks.
Loten we dan de volgorde? Ik ben al blij dat ik stukken lichaam overhoud om lucht te happen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Iedereen slaapt op elkaar zoals in de oorlog. Lekker warm en het bespaart geld.
Wiewathoewaarom?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou ja TAL-meet
Alles zit verspreid op FOK nu
Nee, het wordt een natuurlijke selectie, degene die het eerst kapot neer vallen van de drank liggen onder.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Loten we dan de volgorde? Ik ben al blij dat ik stukken lichaam overhoud om lucht te happen.
O, vind ik leuk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, het wordt een natuurlijke selectie, degene die het eerst kapot neer vallen van de drank liggen onder.
Nou Vaduz, Bella en Miauw zitten hier.quote:
Zo gaan die dingenquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou Vaduz, Bella en Miauw zitten hier. Patje komt bijna niet meer op FOK.
Ik zit in GRTDOJW en in TAL SC en kom hier wel eens buurten...
Nou Wander kwam siewosie heel weinig op FOK
En de rest zit wel in TAL Geloof ik![]()
Dus een kleine FOK meet
Yup ik zit wel het meeste in TAL. Daarna in GRTDOJW en het minst hierquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo gaan die dingenIk probeer ook niet alles (meer) bij te houden, hier en in F&F, en zo af en toe ff TAL
Das toch niet 'quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Yup ik zit wel het meeste in TAL. Daarna in GRTDOJW en het minst hier
dat is waar....quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das toch niet '' zo gaat dat
Je moet ook gewoon doen hoe jij het leuk vind, niet met z'n alleen krampachtig in één SC willen zitten 'omdat het hoort'
Nou ik wou net zeggen misschien in het gestichtquote:
Haaiquote:
Jawelquote:
Coole kikker!quote:
Ik kom wat minder in TAL omdat ik wat anders te doen heb, CVquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JawelJij hoort bij mij
Hihihi nee hoor geintje...
Jij zit gewoon lekker veel in TAL, ok de laatste tijd wat minder, maar het komt helemaal goed
Pffffffffff ik denk dat ik straks maar een paracetamolletje neem en op tijd ga slapen
Dat is een goeiequote:Op donderdag 6 januari 2011 19:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pffffffffff ik denk dat ik straks maar een paracetamolletje neem en op tijd ga slapen
Ja CV is verslavend, ik heb hem nog niet aangezetquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kom wat minder in TAL omdat ik wat anders te doen heb, CV
Ik maak me ook geen zorgen, de meet gaat gewoon gezellig worden, en veel paracetamol mee voor de volgende morgen
Schandequote:Op donderdag 6 januari 2011 19:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja CV is verslavend, ik heb hem nog niet aangezet
Uhuquote:
Niets, hij heeft gewoon wat minder zin in FOK!.quote:
Fokmoe denk ikquote:
O hell, zo had ik er ook 2 hier van de weekquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Uhu![]()
Veel drinken, paracetamol, vicks, neusspray en een hoestdrankje. Dan kom je de nacht wel door
Ok.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niets, hij heeft gewoon wat minder zin in FOK!.
Nee, helemaal niet. Ook niet op FOK! gezien ofzo.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:12 schreef Loveless85 het volgende:
Heeft een van jullie JJH nog gesproken/gezien/gehoord sinds 1 á 2 januari eigenlijk?
Neequote:Op donderdag 6 januari 2011 19:12 schreef Loveless85 het volgende:
Heeft een van jullie JJH nog gesproken/gezien/gehoord sinds 1 á 2 januari eigenlijk?
Maar heb geen verstopte neus ofzo...quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Uhu![]()
Veel drinken, paracetamol, vicks, neusspray en een hoestdrankje. Dan kom je de nacht wel door
Nee nou ja daarom... hij is Wanted in F&F, vanwege Secret Santa, z'n pakje was/is zoek en mensen vroegen zich af of hij al wat wist, maar geen reactie op PM/DM en in topic, dus toen ging ik eens kijken en z'n Twitter ligt sinds 2 januari plat, en sinds 1 januari niet meer op FOK! geweestquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Ook niet op FOK! gezien ofzo.
Hmm wat raar.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee nou ja daarom... hij is Wanted in F&F, vanwege Secret Santa, z'n pakje was/is zoek en mensen vroegen zich af of hij al wat wist, maar geen reactie op PM/DM en in topic, dus toen ging ik eens kijken en z'n Twitter ligt sinds 2 januari plat, en sinds 1 januari niet meer op FOK! geweest
Dus vraag me nu af of alles goed is, normaal FOK!t hij vrij veel... en dat pakketje is buiten zijn schuld kwijt, dus tis niet dat hij daarom wegblijft ofzo
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar heb geen verstopte neus ofzo...
Alleen koppijn, misselijk en duizelig
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:12 schreef Kally het volgende:
[..]
O hell, zo had ik er ook 2 hier van de week
Hoesten, leek Pieterburen wel
Ik zal hem eens smsen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hmm wat raar.Meestal zie je hem wel ergens ofzo. Heeft niemand hier zijn nummer?
Ik moest serieus vandaag nog aan hem denkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:12 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zal hem ff een whatsapp sturen dan maarquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hmm wat raar.Meestal zie je hem wel ergens ofzo. Heeft niemand hier zijn nummer?
Op Facebook?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
-Miauw- jij ben een topfollower van mij op facebook...Op 4 sta je
Z'n zus Twittert wel gewoon, en niks shockings ofzo, dus ik neem aan dat het met hem en bv. z'n ouders wel goed isquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:17 schreef Kally het volgende:
Omg hij heeft mijn O&N bericht ook niet gelezen, hoop dat het goed gaat met hem
ja ook neusspray, hoestdrank en de hele meukquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pieterburen
![]()
Gaat het weer beter?
O dan is het goedquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Z'n zus Twittert wel gewoon, en niks shockings ofzo, dus ik neem aan dat het met hem en bv. z'n ouders wel goed is
Al gedaan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zal hem ff een whatsapp sturen dan maar
Misschien is hij gewoon ziek, griepquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Z'n zus Twittert wel gewoon, en niks shockings ofzo, dus ik neem aan dat het met hem en bv. z'n ouders wel goed is
Komt door CityVillequote:Op donderdag 6 januari 2011 19:18 schreef Loveless85 het volgende:
Oh nu het toch over FB gaat, even een vraagje;
Waarom de neuk hebben jullie allemaal minstens 2 accounts, en Kally bv. Siepe, Simone, én Simon![]()
Feestquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:17 schreef Kally het volgende:
[..]
ja ook neusspray, hoestdrank en de hele meuk
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:18 schreef pgrferrari het volgende:
Heeft iemand die grappige smiley die Bella wel es gebruikt?
Oh kan natuurlijk, tis ook niet dat hij perse moet komen FOK!ken hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Misschien is hij gewoon ziek, griep
Ik ookquote:
Bella misschien?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:18 schreef pgrferrari het volgende:
Heeft iemand die grappige smiley die Bella wel es gebruikt?
O jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:18 schreef Loveless85 het volgende:
Oh nu het toch over FB gaat, even een vraagje;
Waarom de neuk hebben jullie allemaal minstens 2 accounts, en Kally bv. Siepe, Simone, én Simon![]()
Ik zag dat allemaal voorbij komen, ik dacht echt 'WTF is ditquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:20 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja
Spel moet je zoveel buren hebben, en ik had ze aangemaakt voor ik erachter kwam dat er hier een topic over is en die mensen willen ook wel toegevoegd worden
Tnxquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zag dat allemaal voorbij komen, ik dacht echt 'WTF is dit'
wel leuke foto bij Simon trouwens
Ja, i'm not here.quote:
Ik ben er mee gestopt. Ik word zo boos van dat spel af en toequote:Op donderdag 6 januari 2011 19:20 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja
Spel moet je zoveel buren hebben, en ik had ze aangemaakt voor ik erachter kwam dat er hier een topic over is en die mensen willen ook wel toegevoegd worden
Ja en ik jou velden maar herstellenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben er mee gestopt. Ik word zo boos van dat spel af en toe
Ben jij niet zo vaak ziekjes omdat je aan dat dieet zit?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:03 schreef charmed_angel het volgende:
echtquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben er mee gestopt. Ik word zo boos van dat spel af en toe
Dit is de eerste keer dat ik ziek ben tijdens het dieetquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben jij niet zo vaak ziekjes omdat je aan dat dieet zit?
Haha, die vergane cranberries zien er trouwens echt niet uitquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en ik jou velden maar herstellen
Ja ik weet het ik heb nu weer goals
Of dit zegt iets over de relatie met je vriendin.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:26 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind 'm kut, die app op Facebook. Volgens mij klopt er geen flikker vanIemand op wie ik 1x heb gereageerd en zij miss 1x op mij staat ongeveer even hoog als m;n vriendin
Oh ik hoor je zo'n beetje elke week wel over vroeg naar bed, misselijk, moe, lamlendig, vandaarquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik ziek ben tijdens het dieet
Laatste keer ziek was in september
Nou goed, we zijn iig niet zo'n stel dat heel geforceerd op ieder facebook dingetje van elkaar gaat reageren. Dus dat ze niet in de top 3 staat vind ik niet verwonderlijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Of dit zegt iets over de relatie met je vriendin.
Verschrikkelijk is dat, ik heb ook mensen op m'n FB die elkaar doodspammen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou goed, we zijn iig niet zo'n stel dat heel geforceerd op ieder facebook dingetje van elkaar gaat reageren. Dus dat ze niet in de top 3 staat vind ik niet verwonderlijk
nee hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik hoor je zo'n beetje elke week wel over vroeg naar bed, misselijk, moe, lamlendig, vandaar
Ik verwissel je met niemand andersquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee hoor
Misschien verwissel je mij voor iemand anders? Siepie vond zich vorige week niet zo lekker
Wel moe... maar dat komt omdat ik de afgelopen 3 dagen niet kon slapen....
Maar misselijk enzo... nee hoor
Die je erbij krijgt.... adventures ofzo?quote:
Okquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die je erbij krijgt.... adventures ofzo?
En Your Shape... sport. Volgens mij heet dat zo?
Ow en me man heeft nog een vechtspel
Ooooooooooow echtquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik verwissel je met niemand anders
Maar misschien heb ik je posts gewoon anders of verkeerd opgevat.![]()
Was overigens uit bezorgdheid, omdat ik het eng blijf vinden, nooit eten en op die manier afvallen.
Maar niks aan de hand dus
Oh dat klinkt goedquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik voel me juist actiever door het dieet. Weer zin om te sporten enzo.
Mag alleen Pisces raden?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:40 schreef Loveless85 het volgende:
Pisces, 3x raden wat ik zo ga doen
Als een wuss-blokje in bad dobberen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:40 schreef Loveless85 het volgende:
Pisces, 3x raden wat ik zo ga doen
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:41 schreef Loveless85 het volgende:
IEDEREEN MAG RADEN WANT HET IS DOLLE DONDERDAG VANAVOND!
Paul?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als een wuss-blokje in bad dobberen.Met een muziekje, een beetje Paul en een beetje GNR
1 is goed, maar geen Strongbow. Oettingerquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:42 schreef Bellatrix het volgende:
Nou aangezien ik 3 keer moet raden:
Je gaat het bad in met een lekkere Strongbow
Je gaat de rest van de avond met je katten poezelen en jurkjes voor ze breien
Je gaat op Facebook ervoor zorgen dat je vriendin hoger staat.
Je gaat een knuffelolifant voor je meisje bij elkaar blikgooien op de braderie?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:41 schreef Loveless85 het volgende:
IEDEREEN MAG RADEN WANT HET IS DOLLE DONDERDAG VANAVOND!
Die 2equote:Op donderdag 6 januari 2011 19:42 schreef Bellatrix het volgende:
Nou aangezien ik 3 keer moet raden:
Je gaat het bad in met een lekkere Strongbow
Je gaat de rest van de avond met je katten poezelen en jurkjes voor ze breien
Je gaat op Facebook ervoor zorgen dat je vriendin hoger staat.
Wie is paul?quote:
Paul omdat je leven als een dans isquote:
Ook lekker.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
1 is goed, maar geen Strongbow. Oettinger![]()
Als ik zo ver achter liep dat dit de 70s waren wel jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je gaat een knuffelolifant voor je meisje bij elkaar blikgooien op de braderie?
HAKKUHquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Paul omdat je leven als een dans is
Oh dát zocht ik laatst.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
1 is goed, maar geen Strongbow. Oettinger![]()
Kom jij dan maar bij mij in bedquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wie is paul?
Ga jij met Paul in bad?
Jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dát zocht ik laatst.
Is Strongbow dat hele zure?
"dan maar"?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kom jij dan maar bij mij in bedHet hoert en sloert wat rond die Ll.
Ik zoek iets zuursquote:
Positief uitleggen/kijken!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
"dan maar"?
Ik dacht dat ik eerste keus was
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
"dan maar"?
Ik dacht dat ik eerste keus was
Je houdt ook niet van Granny Smith's?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zoek iets zuurs![]()
Maar als ik lees dat het appel is, dan pas ik
Zo'n lekkere, warme harigequote:Op donderdag 6 januari 2011 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Na die 7 lullen is het toch eerlijk vertoeven bij zo'n lieve poezel
Dat is een stuk fruit. Appeldrankjes word ik niet blij van.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je houdt ook niet van Granny Smith's?
Piscesquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Na die 7 lullen is het toch eerlijk vertoeven bij zo'n lieve poezel
Brazzzzzzzilliaaaaaaaanquote:
Ze wordt steeds wilder he? Merk het ook. Prettige ontwikkeling.quote:
Ja gewoon het beestje bij de naam noemen toch?quote:
Neuh, elke sc is andersquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze wordt steeds wilder he? Merk het ook. Prettige ontwikkeling.
Idd, ze komt los.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze wordt steeds wilder he? Merk het ook. Prettige ontwikkeling.
Dat zou de dag zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Idd, ze komt los.
Straks komt ze ook nog naar meets
Deze is inderdaad meer lé Judith Osborn.quote:
Het is niet te gelovenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is een stuk fruit. Appeldrankjes word ik niet blij van.
En Granny is niet m'n eerste keuze appel neeDat is de Golden delicious
In TAL is het de halve dag aidsgrapjes, dan hoef ik niet zo meerquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Deze is inderdaad meer lé Judith Osborn.
Ik wissel mijn persoonlijkheden graag af, ik moet ze allemaal wat speeltijd gunnen. En ik ken mezelf al 20 jaar dus dat komt goed.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In TAL is het de halve dag aidsgrapjes, dan hoef ik niet zo meer
En Ll en Tombeaulette ken ik al zo'n beetje een jaar
Als jij zout roept, roep ik peper. Of andersomquote:
Tombeaulettequote:Op donderdag 6 januari 2011 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In TAL is het de halve dag aidsgrapjes, dan hoef ik niet zo meer
En Ll en Tombeaulette ken ik al zo'n beetje een jaar
Als jij chocola roept, roep ik drop.quote:
Ja echtquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als jij zout roept, roep ik peper. Of andersom
quote:
Als jij Ll roept, dan roep ik... ja wat roep ik dan eigenlijkquote:
Het is wel een beetje bizar jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als jij chocola roept, roep ik drop.
We zijn echt yin en yang
Ehm dat is een goeiequote:Op donderdag 6 januari 2011 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als jij Ll roept, dan roep ik... ja wat roep ik dan eigenlijk
Het is net Popstars en VOH, waar blijven de lekkere mannen.quote:
* pgrferrari steekt vinger op.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is net Popstars en VOH, waar blijven de lekkere mannen.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, doe eens postenquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Aw, arme Llquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die had Miauw toch al?quote:
Neehee, in het brazilian topicquote:
quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ga jij nou samen met Dirk?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Neehee, in het brazilian topicStraks doet iemand anders het!
Volgens mij wel hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:08 schreef -Miauw- het volgende:
Tomboik zie in typfout in een review (die ik zelf heb aangepast notabene
) kan ik dat gewoon aanpassen en dan opslaan? Ik ben bang dat ik dan dingen doe...
Oja, de prijsvraagquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Neehee, in het brazilian topicStraks doet iemand anders het!
Niet samen neequote:
Nee johquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, de prijsvraag![]()
Ik hoef geen foto's te maken toch?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee johIk maak ook op zijn hoogst foto's van die salon enzo hoor
's Avonds voel je je meestal zieker, dus nee. Maar thanks voor askingquote:
Je zal er maar lol in hebbenquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:43 schreef jacobussss het volgende:
hoi
ik pak de #205
de gek is weer terug
Ga iemand van je eigen leeftijd pakkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:43 schreef jacobussss het volgende:
hoi
ik pak de #205
de gek is weer terug
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ga iemand van je eigen leeftijd pakken
Oh ik hang nu niet voor de buisquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
Jeumig die dikke kinderen op RTL 4
En die ouders maar vetmesten
ja dat kijk ik ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
Jeumig die dikke kinderen op RTL 4
En die ouders maar vetmesten
Ik snap die ouders ook niet hoor...quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat kijk ik ook
Gewoon omdat het zo intressant is
Spijtig genoeg hebben de ouders allemaal ook een mega kop en 3 rollen in de nek, maar ja...quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat kijk ik ook
Gewoon omdat het zo intressant is
Ja, dat snap je niet...quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Spijtig genoeg hebben de ouders allemaal ook een mega kop en 3 rollen in de nek, maar ja...
En maar milkshakes tappen
Ja, daar krijgen ze het vaak wel van jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Spijtig genoeg hebben de ouders allemaal ook een mega kop en 3 rollen in de nek, maar ja...
En maar milkshakes tappen
Vrouwen kunnen twee dingen tegelijkquote:
Een BMI in het rood, op die leeftijd...quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik snap die ouders ook niet hoor...
Het zijn ook meteen milkshakes van 3 liter vaakquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, daar krijgen ze het vaak wel van ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |