i know.. Ik heb verder alleen maar verstand van endeldarmen..quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou iig niet zo dat je er last van hebt
Miss moet je minder stokbroden af laten bakken?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
i know.. Ik heb verder alleen maar verstand van endeldarmen..
Why so happyquote:
Nicequote:Op donderdag 6 januari 2011 17:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
i know.. Ik heb verder alleen maar verstand van endeldarmen..
Oh niet happy in het bijzonder hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Miss moet je minder stokbroden af laten bakken?
[..]
Why so happy
Voel je je al wat beter?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh niet happy in het bijzonder hoor
ik bak de mijne alleen maar a6.. Je weet toch!quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Miss moet je minder stokbroden af laten bakken?
[..]
Why so happy
Ik las prostitueren.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:04 schreef Loveless85 het volgende:
Misschien zijn je darmen hetero en protesteren ze tegen hoe ze behandeld worden
Truequote:Op donderdag 6 januari 2011 18:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, 's avonds wordt het altijd erger hè
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
TrueKusje op ziekheid
als ik dichterbij woonde kwam ik je van bakkies thee voorzien
Nee, je hebt alleen een spastische darm als je de aandoening hebt :http://mens-en-gezondheid(...)rikkelbare-darm.htmlquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
geen ideemaar iedereen heeft toch een spastische darm?
Patrique is een apart gevalquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, je hebt alleen een spastische darm als je de aandoening hebt :http://mens-en-gezondheid(...)rikkelbare-darm.html
Dus niet iedereen heeft dat
Die moeten er ook zijnquote:
Nee, exact aantal pixelsquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die moeten er ook zijn
Oh trouwens, over de afmeting van mijn bureaubladachtergrond, het is een 20" scherm. Is dat genoeg info?
quote:
Gewoon rechtermuisknop op een leeg stukje -> eigenschappen en dan laatste tabje ofzo. Of als je W7 hebt krijg je meteen 'schermresolutie' als optiequote:Op donderdag 6 januari 2011 18:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Vind je het erg als ik dat achterwege laat?
![]()
Ehm ja, druk gwn rechtermuisknop.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Vind je het erg als ik dat achterwege laat?
![]()
Gelukkig niet neequote:
Leukquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
HE, kijk uit he.. ik bekogel je zo met pek en veren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |